Jump to content

Recommended Posts

Posted

Gra działała normalnie bez żadnego problemu, gdy teraz nie uruchamia się ani po kliknięciu w skrót czy przez aplikację. Widać że próbuje startować ale nic się nie dzieje. Deinstalacja oraz ponowna instalacja niczego nie zmieniła. Sprzęt na którym gram spełnia minimalne wymogi aż nadto

  • SIMRAIL Team
Posted
Thank you for reporting this issue. A similar problem has already been reported by other users.
Dziękujemy za zgłoszenie tego problemu. Podobny problem był już zgłaszany przez innych użytkowników.
Posted

Dziękuję, za odpowiedź ale ta, nic nie wniosła do sprawy. Nadal nie mam możliwości grania. Proszę o informację, co mam dalej z tym zrobić.

Posted

Wrzuć log jeśli się generuje (Dysk Systemowy\Users\[nazwa użytkownika]\AppData\LocalLow\SimKol\SimRail\logs), wpisz jaką masz konfigurację, zaktualizuj sterownik graficzny... wtedy łatwiej będzie pomóc 😉 

Posted

Jestem totalnym betonem i nie mam pojęcia o czym do mnie piszesz. Nie potrafię znaleźć żadnego loga bo pomimo wejścia na dysk systemowy C dalej użytkownicy mam dwa foldery : lenowo i publiczne i w żadnym z nich nie ma reszty tej ścieżki chyba że ja nie potrafię tego odnaleźć. Nie mam pojęcia o czym mówisz pytając o konfigurację , jest fabryczna i nikt niczego nie zmieniał. natomiast co do grafiki to system pokazuje dwie ? Pierwsza to AMD Radeon(TM) Graphics a druga to NVIDIA GeForce GTX 1650. Gdy sprawdzam ich sterowniki system wskazuje mi że te są najnowsze i nie wymagają żadnych działań. Próbuje pomóc synowi który był szczęśliwy dopóki mógł grać. Przy próbie uruchomienia gry pokazują się na chwilkę dwa małe okienka, znikają i nic się nie dzieje.

  • SIMRAIL Team
Posted

Jeśli chodzi o dotarcie do pliku log, to najłatwiej będzie na pulpicie użyć kombinacji klawiszy (przycisk Windows)+R - otworzy się okienko systemowe "Uruchom". W pole tekstowe wpisujemy %APPDATA%, naciskamy Enter. Otworzy się folder AppData/Roaming. Przechodzimy folder "wyżej" (Alt+ strzałka w górę), i dalej zgodnie z podaną wcześniej ścieżką. Niestety nie wiemy jaka to jest "fabryczna" konfiguracja komputera - potrzebne nam są informacje o zainstalowanym w komputerze procesorze, ilości dostępnej pamięci RAM, zainstalowanym systemie operacyjnym i rodzaju dysku, na jakim zainstalowano grę (SSD lub HDD) - większość z tych informacji znajdziecie po otwarciu Menadżera Zadań (Ctrl+Shift+Escape) i przejściu do zakładki "Wydajność" - po lewej stronie wyświetlą się informacje o tych komponentach. Wiemy już, że komputer posiada zintegrowaną kartę graficzną AMD, a więc i procesor Radeon, chcielibyśmy jeszcze otrzymać informację o jego modelu i taktowaniu (podane w GHz). Warto zaktualizować sterowniki zewnętrznej karty graficznej ze strony producenta - https://www.nvidia.com/pl-pl/

Spróbuj proszę wykonać podane przeze mnie czynności i dostarczyć nam potrzebne informacje - bez nich nie jesteśmy w stanie zdiagnozować problemu.

  • I agree 2
Posted

Ok, dziękuję za wyrozumiałość. Udało  się znaleźć folder z logami i wkleiłem ten ostatni jaki się wygenarowałSimRail_log_2023-03-01_18-26-53.txt

Procesor to AMD Ryzen 7 4800H, gra jest zainstalowana na dysku SSD, grafika Nvidia GeForce GTX1650 i tak jak pisałem wcześniej gdy sprawdzałem to Win10 informuje mnie że serowniki są aktualne. Laptop to Lenovo ideapadGAMING bodajże 16 MB RAM....

Zrobiłem zrzuty ekranu z poszczególnych okienek z menadżera zadań z zakładki wydajność.

Dok1.doc Dok2.doc Dok3.doc Dok4.doc Dok5.doc

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy