Jump to content

Recommended Posts

Posted

Wagony węglarki i z tego co kojarzę inne także mają źle ustawioną dźwignie wyłącznika hamulca jest szczególnie wkurzające bo w wielu symulatorach (także płatnych, Jezusku kochany nasz trzymaj mnie bo nie wytrzymie) spotkałem się z tym błędem nie rozumiem czy ludzie błędnie interpretują położenie tej dźwigni czy jak dla mnie to zawsze było logiczne i nie potrafię zrozumieć jak ktoś może to inaczej odczytać a wiec do rzeczy dźwignia powinna być w położeniu pionowym a nie poziomym, służy to temu że jak ktoś obchodzi skład albo obserwuje przetaczanie to szybko wychwyci czy jest gdzieś nie potrzebnie odłączony hamulec bo każdy wagon z odłączonym hamulcem będzie miał rączkę odłącznika poziomo w przeciwieństwie do rączki odluźniacza. Dźwignia odluźniacza nie bez powodu jest podobna do rączki odłącznika hamulca, jest to celowy zabieg żeby patrzeć czy mamy na podwoziu dwa pionowe czerwone dźwignie czyli OK czy może jest coś nie tak i należy sprawdzić czy wagon miał mieć odcięty hamulec. Czasem zdarzy się błędnie zainstalowana rączką odluźniacza zamiast zawsze pionowo to poziomo dadzą ale żeby odłącznik hamulca był źle zamontowany to jeszcze się nie spotkałem.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy