Jump to content

Scenariusz ED250 WAW-KAT


wib.wojtek

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
13 godzin temu, wib.wojtek napisał(a):

To źle pamiętasz, znak jest tylko jeden, do tego brak reakcji na znak w stronę W-wy.

Obawiam się, że jednak dobrze pamiętam. Jadąc w stronę Grodziska, za Pruszkowem (tuż jak kończą się kontenery po prawej stronie) są dwa znaki, jeden pod drugim i jak podasz dwa razy RP1 to naliczy Ci dwa razy po +50.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

W dalszym ciągu po minięciu W-wy Zach, odległości na mapie rozjeżdzają się, PK, dworce, ograniczenia nie są w odległościach wskazywanych na HUD, w Łazach gra się całkiem gubi. Nie wiem czy gra nie wie w jakim punkcie jesteśmy czy nie zna lokalizacji ważnych punktów.

I jeszcze, z ilu zegarów korzystają moduły gry? Bo czas się na nich rozjeżdza  +/- 1min.

P.s. Z premedytacją piszę "gra", na miano symulatora wciąż nie zasługuje.

P.s.2 Doceniam poprawki graficzne w update.

P.s.3 Czy gdy powróci punktacja za Rp1 będzie to oznaczać że ten kawałek szlaku został naprawiony?

Edited by wib.wojtek
Link to comment
Share on other sites

Tak samo  jak jest sygnał zastępczy w okolicach Józefinowa, sygnał zastępczy na 40 kilometrów a trzeba jechać 20, do tej pory nienaprawione., tylko to się tyczy jazdy  starym taborem.

 

Edited by adisuper
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, adisuper napisał(a):

Tak samo  jak jest sygnał zastępczy w okolicach Józefinowa, sygnał zastępczy na 40 kilometrów a trzeba jechać 20, do tej pory nienaprawione., tylko to się tyczy jazdy  starym taborem.

Jeżeli jest tam blokada SBL to jest to poprawne.

Cyt. Ie1 (Źródło PKP PLK)

"Wyjazd pociągu na szlak z blokadą samoczynną na podstawie sygnału zastępczego, rozkazu pisemnego doręczonego drużynie pociągowej lub przekazanego za pomocą urządzeń łączności powinien odbywać się ze szczególną ostrożnością, tak aby maszynista mógł w każdej chwili zatrzymać pociąg w razie nagłego zauważenia przeszkody, przy tym prędkość jazdy nie może przekraczać 20 km/h; jazda pociągu z ostrożnością obowiązuje do czasu minięcia przez czoło pociągu semafora wskazującego sygnał zezwalający na jazdę, o ile maszynista nie otrzymał rozkazu pisemnego z informacją, że samoczynne semafory odstępowe są nieważne."

Edited by noepoland
  • I agree 2
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy