tomnord15 Posted March 7, 2023 Posted March 7, 2023 Staram się ostatnio jeździć bez HUD pokazującego semafory i wskaźniki i tu pojawia się pewien problem na stacjach. Do tego HUD podpięty jest również wskaźnik informujący o odjeździe ze stacji i miałem taką sytuację że spóźniłem się minutę, semafor wyjazdowy pokazywał że mogę jechać a po włączeniu wspomnianego HUD pokazywało mi że jeszcze kilkanaście sekund muszę czekać na stacji zanim ruszę. Czy można byłoby rozdzielić pokazywanie że można ruszyć ze stacji od tego HUD? Lub wprowadzić na rozkład jazdy? 1
Zapach Kreozotu Posted March 10, 2023 Posted March 10, 2023 No tak naprawdę potrzebujemy tutaj realnego odwzorowania sygnałów Rp13/Rp14 - bo tak się to odbywa w rzeczywistości. W singlu jest to w miarę dobrze zrobione. 2 1
tomnord15 Posted March 10, 2023 Author Posted March 10, 2023 W sumie zgadza się, w zasadzie niepotrzebnie napisałem post , ponieważ zawsze mogę sobie włączyć HUD na postoju na stacji. Ale sygnały dawane przez drużynę konduktorską by się przydały. 1
Nieciej Posted March 12, 2023 Posted March 12, 2023 (edited) W singlu są, bo numery pociągów są z góry znane. W multi nie ma zapewne właśnie z powodu problemu z podawaniem przez wirtualnego kierpocia numeru pociągu, których jest w tym trybie ogromna ilość i właściwie nie są przewidywalne - trzeba byłoby ich głosowe odpowiedniki generować dynamicznie. Myślę, że w multi mogłoby być wdrożone podawanie sygnału odjazdu po prostu gwizdkiem (o innym brzmieniu dla Twojego pociągu niż ewentualnego pociągu innego gracza na torze obok, żeby zachować rozpoznawalność tonu) - wtedy numer pociągu jest zbędny. Edited March 12, 2023 by Nieciej 1
Creativee. Posted March 15, 2023 Posted March 15, 2023 Brakuje głosu konduktorskiego przy odjazdach, tak jak wspomniał kolega zawsze na postojach można sobie włączyć HUD, aczkolwiek generowane dynamicznie numery do wywołania chyba są do zrobienia? Czas pokaże. 1
Recommended Posts