Pantograf Posted March 6, 2023 Posted March 6, 2023 Witam, dzisiaj chciałbym zaproponować dostosowanie kranów hamulca do indywidualnych potrzeb. Moim przykładem będzie aktualnie dostępna lokomotywa w symulatorze, czyli EU07, kran hamulca w niektórych momentach działa natychmiastowo, tzn. przechodzi z pozycji jazdy do pozycji luzowania natychmiastowo, natomiast jeśli już chcę zacząć hamować to dalej musi być płynne przejście pomiędzy kilkoma odstępami, na początku playtestów jeśli się nie mylę, było tak, że kran hamulca przechodził kilka pozycji natychmiastowo, takie natychmiastowe przechodzenie możemy także zaobserwować w innych symulatorach, np. Train Driver 2, dlatego chciałbym jeśli osoby, które chcą naprawdę płynnie prowadzić pojazd mogły włączyć sobie funkcje swobodnego kontrolowania hamulca od pozycji odcięcia do pozycji hamowania nagłego oraz dla takich osób, które chcą wykonywać to dynamicznie, czyli wzorem jak z Train Driver 2 wyłączenie opcji swobodnego hamowania, dodatkowo nowi gracze z dynamiczną obsługą kranu hamulca, mogli by łatwo nauczyć się korzystania z niego. Poniżej załączę film, który ukaże nam aktualne kontrolowanie hamulca. Na końcu filmu zobrazowałem przechodzenie dynamiczne jakie miałoby zostać dodane, aktualnie ono występuje od odcięcia do I stopnia hamowania. Dodatkowo nie tylko hamowanie dynamiczne miałoby zostać dodane do lokomotyw EU07/EP07/EP08 lecz jeszcze do pojazdów ED250, uważam, że kran hamulca w ED250 aby zacząć hamować nie elektrodynamicznie lecz normalnie przesuwa się za wolno. W ED250 najlepiej byłoby aby dodać przy dynamicznym hamowaniu przechodzenie pozycji hamowania w następujący sposób : co 25% hamowania elektrodynamicznego a następnie co 20% hamowania najzwyklejszym hamulcem. 2023-03-06 18-31-20.mp4
Recommended Posts