Jump to content

Recommended Posts

Posted

Czy zauważyliście że prędkość rozkładową na CMK spadła do 125 km/h na śwince? A drugie moje pytanie skąd do jasnej ciasnej wziąć prędkość rozkładową jadąc bez HUD?

 

  • Haha 1
Posted (edited)

Jak sama nazwa wskazuje 😂 We rozkładzie.

Nie, w SimRail tego nie ma. Ale gdzieś tam na forum ludzie tworzą jakieś twory rozkładopodobne. 

Edited by en57
Posted

 

EP-08 świnka  A nie 09. Przeloty szlakowe  140km/h średnia prędkość .

Prędkość konstrukcyjna EP08 wynosiła na początku 160 km/h, ostatecznie wynosiła w Polsce  140 km/h.

160 km/h nie została wprowadzona, gdyż pojazd  zużywał się znacznie szybciej niż przy prędkościach 140km/h

Prędkość konstrukcyjna EP08 wynosi 160km/h, lecz w eksploatacji obniżono do 140km/h, przez co obsługują one tylko głównie linię Warszawa-Poznań.

Oprócz pendolino (normalną lokomotywą xd ) jest  EU44 Husarz  Producent: Siemens Prędkość maksymalna: 200 km/h (3 kV), 230 km/h (15 kV, 25 kV) .

Więc praktycznie świnka mogła by polecieć 180km/h lecz jest w Simreil zblokowana i w wyłącza się przy 154km/h gdzie wyłącznik bezpieczeństwa powinien być 180.

 

Posted

160 to ja leciałem w Maszynie EN57AKŁ, bo... nie pomyślano aby go zablokować nieco powyżej 120. Jeżeli prędkość eksploatacyjna EP08 jest 140 - z powodu ŁOŻYSK ŚLIZGOWYCH na osiach wózków (innego powodu nie było, po prostu grzały się one zbyt mocno przy 160), to po co ma być możliwość jazdy 160 czy 180?

Posted

EP08  140km/h to podstawa a ja odpalam skład na multi i max mogę 125km/h.:(

Na niemieckich torach latały ponoć po 160km/h prędkość szlakowa wiec 180km/h idze.

Posted
Godzinę temu, Pablox11 napisał(a):

EP08  140km/h to podstawa a ja odpalam skład na multi i max mogę 125km/h.:(

Na niemieckich torach latały ponoć po 160km/h prędkość szlakowa wiec 180km/h idze.

A tu 154km/h i odcięcie prądu.

Posted
4 godziny temu, Pablox11 napisał(a):

Na niemieckich torach latały ponoć po 160km/h prędkość

A nie mylisz sobie EP08 z EP09?

Posted (edited)
4 godziny temu, Nieciej napisał(a):

Jeżeli prędkość eksploatacyjna EP08 jest 140 - z powodu ŁOŻYSK ŚLIZGOWYCH na osiach wózków (innego powodu nie było, po prostu grzały się one zbyt mocno przy 160)

Łożyska ślizgowe miały 4 szt. EP08, typ 4Ea. Docelowo zostały przemianowane z EP08 na EU07 jeszcze w latach 70. Zatem obecne EP08 (typ 102E) nie posiadają łożysk ślizgowych, ale i tak mają Vmax 140 km/h.

Edited by qbann
Posted

Widze odbiegniecie od tematu. Czy kto wie dlaczego predko rozkladowa na CMK zostala obnizona dla swinki?

Przepraszam za brak Polskich znakow 

Posted

Nie wiem czy temat jest wciąż aktualny: sprawdziłem przed chwilą i EP08 ma prędkość rozkładową 140, taką też prędkość utrzymuje bot a sam skład daje się rozpędzić do ponad 160 km/h (przerwałem na 164 bo miałem coś innego do zrobienia)

 

Posted
7 godzin temu, krzysk napisał(a):

Nie wiem czy temat jest wciąż aktualny: sprawdziłem przed chwilą i EP08 ma prędkość rozkładową 140, taką też prędkość utrzymuje bot a sam skład daje się rozpędzić do ponad 160 km/h (przerwałem na 164 bo miałem coś innego do zrobienia)

Na 164km/h rozłącza ale za drugim 3 i nastym razem rozłącza już od 154km/h. Na multi wszystkie składy ep08  ograniczone do 120 😞.

EP08 na Niemcach latały 160k/h szlakowo

Posted
22 minuty temu, Pablox11 napisał(a):

Na 164km/h rozłącza ale za drugim 3 i nastym razem rozłącza już od 154km/h. Na multi wszystkie składy ep08  ograniczone do 120 😞.

EP08 na Niemcach latały 160k/h szlakowo

 

22 godziny temu, Pablox11 napisał(a):

EP08  140km/h to podstawa a ja odpalam skład na multi i max mogę 125km/h.:(

Na niemieckich torach latały ponoć po 160km/h prędkość szlakowa wiec 180km/h idze.

Gdzie niby na niemieckich torach? Skoro jedyną linią graniczącą z Niemcami była E20 a odcinek graniczny był zelektryfikowany w 1988 roku i tylko do stacji Oderbrücke. To chyba na polskich torach a nie niemieckich.

Posted
Godzinę temu, Szczepan napisał(a):

wlasnie ograniczone na multi do 120 a nie byly

Sama lokomotywa EP08 jest wstanie jechać 140 a dyżurując często widzę że boty jeżdżą z tą prędkością, myślę że w konfiguracji składu którym jechałeś miałeś wagon z maksymalną 120 lub odcinek którym jechałeś miał maksymalną szlakową 120 innej opcji raczej niema.

  • I agree 1
Posted

Nie ma żadnego limitu na multi do 120.  Nadal jeździmy 140.

3 godziny temu, Szczepan napisał(a):

wlasnie ograniczone na multi do 120 a nie byly

Posted
11 godzin temu, Pablox11 napisał(a):

Teraz Jest ok 140km/h . Ep08 bez kagańca pójdzie 220km/h.

Prędzej wszystkie śrubki się odkręcą.

  • Haha 1
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy