Jump to content

Usprawnienie pociągów EC oraz innych.


Recommended Posts

Witam, przychodzę dziś z propozycją usprawnień pociągów, głównie EC, lecz jeszcze innych (jeśli się znajdą). Przechodząc do rzeczy, składy EC jadące z Warszawy do Katowic (Bochumina) zawsze mają na czele EU07-085 lub EP08-001, natomiast składy jadące z Katowic (Bochumina) do Warszawy zawsze mają na czele EP07-135 lub EP08-001, składy jadące z Warszawy do Katowic mają więcej wagonów niż te co z tymi wagonami wracają, czyli skład z Warszawy zabiera z sobą 9 wagonów, a wraca z 7 wagonami. Dlatego moją propozycją jest, aby zrównoważyć to i wykonać to następująco, że skład 9 wagonowy wyjechał z Warszawy i dojechał o założonej godzinie do Katowic, następnie wraca jego lustro, także 9 wagonowe, może być to inna lokomotywa, lub ta sama (lecz aby lokomotywy wracały stamtąd, skąd przyjechały, czyli EU07-085 przyjechało do Katowic z Warszawy, i do tej Warszawy z nich wraca, ponieważ aktualnie EP07-135 jedzie tylko i wyłącznie z Katowic do Warszawy, natomiast EU07-085 tylko z Warszawy do Katowic), dodatkowo bardzo rzucającą się rzeczą mi w oczy jest to, że skład, który tak jakby dojechał do Bohumina wraca bez oblotu składu, tzn. zawsze z przodu zawsze zobaczymy najpierw wagony 1 klasy, a następnie restauracyjny i na końcu resztę.

Także w skrócie, proponuje, aby każda z lokomotyw miała swój własny skład, czyli np. EU07-085 9 wagonowy, EP07-135 8 wagonowy oraz EP08-001 7 wagonowy. Oraz aby było widoczne, że jeśli pociąg dojedzie do stacji docelowej, to niech robi oblot, czyli wagony które były na początku składu, po zmianie kierunku, były na końcu składy. Postaram się to zaprezentować poniżej. 

[Lokomotywa] [Wagony 1 klasy] [Wagon restauracyjny] [Wagony 2 klasy] Warszawa - Katowice
[Wagony 2 klasy] [Wagon restauracyjny] [Wagony 1 klasy] [Lokomotywa] Katowice - Warszawa

To wszystko z mojej strony, piszcie poniżej własne propozycje oraz składy, które posiadają takie błędy.

  • I agree 2
Link to comment
Share on other sites

Ah, walnąłem się  w prezentowaniu składu po oblocie, także korekta :

[Lokomotywa] [Wagony 1 klasy] [Wagon restauracyjny] [Wagony 2 klasy] Warszawa - Katowice
[Wagony 1 klasy] [Wagon restauracyjny] [Wagony 2 klasy] [Lokomotywa] Katowice - Warszawa

Link to comment
Share on other sites

Im więcej realizmu tym lepiej. Z pociągami towarowymi sytuacja wygląda podobnie. Węgiel się wywozi z kopalni a pustych wagonów do kopalni się nie dowozi. Prosiliśmy też aby na CMK pojawiły się składy towarowe a dodano pół składy wożące po 20 wagonów i to jeszcze nie wzdłuż całej lini CMK Katowice Warszawa a pojawiające się i znikające gdzieś na trasie, tak po tyciu, tyciu.. Pytanie po co mamy te pełno wymiarowe bocznice na 600m i więcej? i tak wiele posterunków? Pełne składy towarowe to 40 wagonów. Po to są posterunki na CMK aby nie kolidowały z EC itp., przecież towarowe możemy co posterunek skierować na boczny tor (pełen skład 40 wagonów) aby przepuścić EC. Takie jest życie na CMK.

Edited by IrBa
  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, IrBa napisał(a):

Im więcej realizmu tym lepiej. Z pociągami towarowymi sytuacja wygląda podobnie. Węgiel się wywozi z kopalni a pustych wagonów do kopalni się nie dowozi. Prosiliśmy też aby na CMK pojawiły się składy towarowe a dodano pół składy wożące po 20 wagonów. Pytanie po co mamy te pełno wymiarowe bocznice na 600m i więcej? Pełne składy towarowe to 40 wagonów. Po to są posterunki na CMK aby nie kolidowały z EC itp., przecież towarowe możemy co posterunek skierować na boczny tor (pełen skład 40 wagonów) aby przepuścić EC. Takie jest życie na CMK.

Ktoś z twórców wspominał, że ładunki w wagonach towarowych będą w niedalekiej przyszłości dodane do pociągów towarowych, lecz o ich długości nikt się nie odzywał.

Link to comment
Share on other sites

Tak, ładunki się też pojawią, podobno niedługo, mamy też nadzieję, że pojawią się w końcu standardowe długości pociągów towarowych czyli 600m jeżdżące także przez całą trasę CMK z Katowic w kierunku Warszawy z węglem a z powrotem z pustymi, itp.

Link to comment
Share on other sites

Dobrze, zauważyłem resztę pociągów, w których przydały by się takie zmiany, a więc listę ich zobaczycie poniżej :

TLK Skarżysko-Kamienna - Gliwice (aktualnie sama EU07-085)
TLK Gliwice - Skarżysko-Kamienna (aktualnie sama EP07-135)


TLK Wrocław Główny - Warszawa Grochów (aktualnie sama EU07-085)
TLK Warszawa Grochów - Wrocław Główny (aktualnie sama EP07-135)

I to tyle co na razie znalazłem.

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy