Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)
3 godziny temu, Konder napisał(a):

osobno dla dyżurnego ruchu

ja bym poszedł nawet dalej - dostępne (np. za zgodą) ogólne i dokładne statystyki dyżurnego - czyli coś na kształt reputacji. Np:

  1. opóźnienia zawinione - czyli pociąg przybył pod semafor punktualnie, ale pod nim czekał zbyt długo, do tego stopnia, że wyjechał ze stacji z opóźnieniem (pod warunkiem, że czas przejazdu/pobytu niezależny od dyżurnego, był nominalny).
  2. zbyt późne zezwolenie na wjazd mimo, że docelowa droga była wolna -> konieczność hamowania przed semaforem. Im większa różnica prędkości tym gorzej. Czyli dyżurny jest nieekologiczny 😉
  3. skierowanie na zły peron lub krawędź peronu, mimo, że właściwy był wolny
  4. liczby: podanych Sz; rozwiązanych przebiegów (ręcznie i przez automat)
  5. uprzejmość/responsywność/komunikatywność - ocena społeczności
  6. czas spędzony w nastawni (także do celów normalizacji)

To wszystko w ujęciu ogólnym, bądź per posterunek. Można by potem zestawić/udostępnić rankingi (sortowane wg. wybranych statystyk, bądź oceny ważonej) - to wszystko także za zgodą.

Edited by qbann
  • I agree 2
Posted (edited)

Teraz dochodzi do sytuacji w której sprawdzam Dyżurnego Ruchu na posterunku i widzę np lvl68, a mota się jak młody. Lvl maszynisty ni jak ma się do umiejętności prowadzenia ruchu na posterunach.

Edited by malodziak6
  • I agree 1
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy