Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Na discordzie powstał kanał przedstawiające wagony oraz podający krótkie ich specyfikacje, tak aby łatwiej było wybierać i dodawać je do scenariuszy. Zapraszam

https://bit.ly/SRwagonypasazerskie

 

Aby dodać wagon do pociągu w trybie singleplayer należy odnaleźć plik konfiguracyjny .json wybranego przez siebie scenariusza. Następnie w sekcji train domyślnie znajdującej się na samym dole edytować linijkę vehicle. Wagony łączone są znakiem plus: +

Przykład (lokomotywa EP08-001 [4E/EP08-001] oraz wagon gastronomiczny [Z2/wrmnouz_61518870191_1])

4E/EP08-001+Z2/wrmnouz_61518870191_1

W gotowej formie linijka powinna wyglądać:

"vehicles": "4E/EP08-001+Z2/wrmnouz_61518870191_1",

 

Przykład 2 (lokomotywa Traxx oraz wagon pierwszej klasy kolejny drugiej i ostatni znowu pierwszej klasy)

"vehicles": "Traxx/E186-134+Z2/a9emnouz_61511970214-5+11xa/111A_50 51 20-00 608-3 Variant+Z2/a9emnouz_61511970214-5",
Edited by Lord Dżosef
  • Like 1
  • I agree 2
  • 3 weeks later...
Posted

Może proste pytanie ale nie mogę znaleźć u siebie plików .json i w ogóle czegokolwiek simrailowego. Wcześniej, przed ostatnią aktualizacją komputer po wpisaniu frazy i przeszukaniu dysku wyświetlał potrzebne pliki i mogłem sobie podmienić skład. Teraz jest informacja, że nic nie znaleziono.

Czy to tylko u mnie takie coś? Co jest przyczyną? Jak to ugryźć?

Z góry przepraszam za (zapewne tak się okaże) banalny problem i dziękuję za ewentualną pomoc. 

  • SIMRAIL Team
Posted
4E/EP07-135
4E/EP08-001
4E/EU07-085
4E/EU07-096

Dragon2/ET25-002

Traxx/E186-134

Elf/EN96-001
Elf/EN76-006
Elf/EN76-022

Pendolino/ED250-018 Variant

412W/412W_v4_364-9 Variant
412W/412W_v4_364-9_b Variant
424Z/424Z
424Z/424Z_brazowy

11xa/111A_50 51 20-00 608-3 Variant
11xa/111A_50 51 20-08 607-7 Variant
11xa/111A_51 51 20-70 829-9 Variant
11xa/111A_51 51 20-71 102-0 Variant
11xa/112A_50 51 19-00 189-7 Variant
11xa/112A_50 51 19-08 095-8 Variant
11xa/112A_50 51 19-08 136-0 Variant
11xa/112A_51 51 19-70 003-4 Variant

Z2/a9emnouz_61511970214-5
Z2/a9mnouz_61511970234-3
Z2/b10bmnouz_61512071105_1
Z2/b11gmnouz_61512170107-7
Z2/b11mnouz_61512170064-0
Z2/b11mnouz_61512170098-8
Z2/wrmnouz_61518870191_1

Trzymajcie listę dostępnych pojazdów. Po wpisie pojazdu można mu zadać nastawę hamulca i ładunek w formacie pojazd:hamulec:ładunek, ale nie pamiętam konkretnej składni.

Posted
W dniu 9.03.2023 o 20:16, 77 napisał(a):

Może proste pytanie ale nie mogę znaleźć u siebie plików .json i w ogóle czegokolwiek simrailowego. Wcześniej, przed ostatnią aktualizacją komputer po wpisaniu frazy i przeszukaniu dysku wyświetlał potrzebne pliki i mogłem sobie podmienić skład. Teraz jest informacja, że nic nie znaleziono.

Czy to tylko u mnie takie coś? Co jest przyczyną? Jak to ugryźć?

Z góry przepraszam za (zapewne tak się okaże) banalny problem i dziękuję za ewentualną pomoc. 

Kliknij prawym na nazwę gry w bibliotece steam > właściwosci > pliki lokalne > przeglądaj >SimRail_Data > StreamingAssets > Sceneries. Wybierasz mapę > scenarios > scenariusz który checesz edytowac.

  • Like 1
  • Thanks 1
Posted

Powiem tak, samo nanoszenie zmian w pliku json to jedna z kwestii która tak na dobrą sprawę podmieni nam konkretnie zestawienie całego składu.
Jednak nie zmieni nam praktycznie nic jeśli chodzi o scenariusz.
Nadal przebieg misji będzie wyglądał tak samo jak dla oryginalnego składu. Tyle że będziemy mieli do czynienia z inną lokomotywą i jak nam się zachce innymi wagonikami.
Co do prędkości maksymalnych te też nie ulegną zmianie i to jest niestety mała bolączka.
I o tyle o ile rozkminiłem sobie jak zmienić godzinę rozpoczęcia scenariusza nadal nie mogę rozkminić jak zmienić aby prędkości maksymalne były że tak powiem dostosowane do możliwości samej lokomotywy. Zmieniając już same wagoniki i tak dalej. 
Słynny scenariusz gdzie prowadzimy pociąg 14103 Warszawa -> Katowice 🙂 z zawrotną prędkością rozkładową 120km/h Vmax. To aż prosiłoby się aby po wstawieniu Traxxa można było śmignąć te 140km/h Vmax gdzie oczywiście jest to możliwe. I niestety wprowadzenie samej zmiany w pliku xml w odpowiednim miejscu które aż kole w oczy, i wygląda na intuicyjny zabieg, prawdę powiedziawszy niczego nie wnosi. Nadal śmigamy 120km/h Vmax.

Po mimo wielu prób i wysiłków w zrozumieniu odpowiedniego pliku json, jak i plików xml osadzonych w konkretnym scenariuszu. Obawiam się że jest to ponad moje siły.
Niestety nie znając mechanizmów i oddziaływania wewnątrz gry skryptów pisanych w json, jest to błądzenie we mgle po omacku z przepaską na oczach.
A już nie wspomnę o innych sprawach takich jak przykładowo zmiana przebiegu trasy, zmiana postojów na inne stacje. To jest już zupełnie inna para kaloszy.

Obecnie mogę stwierdzić że zabawa i ingerencja w pliki skryptowe json, jak i w pliki xml można traktować jako małe eksperymenty. Małą zabawę i odskocznie jeśli chodzi o kombinowanie. Bez wiedzy developerskiej o tym jak jest gra napisana i jak budować skrypty json do scenariuszy a tego przecież raczej nie zdradzą. Przynajmniej na razie. To taka bardziej zabawa. Choć nie powiem uczy co nieco. Ale żeby rozgryzać na własną rękę co do czego i po co, często gęsto w momencie gdy jest to dość zagmatwanie opisane, często gęsto według jakiegoś klucza. To już inna sprawa 🙂 Dla mnie bardziej przypomina pracę nad rozkodowaniem ENIGMY 🙂 niż na pracy na elementach że tak powiem intuicyjnych 🙂 tyle że tutaj mamy dosłownie naparstek informacji. Co gigantycznie komplikuje całą sprawę.
A przecież mowa tutaj o potężnym pliku json, w którym to jest zawarty cały przebieg scenariusza, wszystkie trigery, punkty detekcji, punkty wyzwolenia przez maszynistę pewnych funkcji i informację co ma się dziać po ich wyzwoleniu w odpowiednim momencie. A nawet jak by się przyjrzeć jest przygotowany ruch na torach aby nie było tak że sami śmigamy przez pół Polski 🙂 pytanie czy jest to do uruchomienia czy na razie jest to tylko zapis wstępny, szkic, przygotowanie. Czy faktycznie obejmuje ten plik wszystkie zależności i symulację ruchu kolejowego 🙂 Na te pytania na pewno jeszcze nie poznamy odpowiedzi.

Ja sobie poeksperymentuje i zobaczymy co będzie się działo 🙂 jak się wszystko albo nic,  zmieni 🙂 sam jestem ciekaw efektów, czy w ogóle cokolwiek się zmieni. A kiedy gra zrobi crasza 🙂 
A dla ciekawskich po pewnych modyfikacjach tu i ówdzie mój singleplayer wygląda tak 🙂


 

20230314000358_1.jpg

20230314000407_1.jpg

Posted (edited)

Jeśli uda mi się rozgryźć coś więcej niż tylko samą podmianę wagonów i lokomotywy to może coś więcej na ten temat powstanie. Kto wie może się czymś podzielę 🙂
Ale tak jak piszę wyżej jest to błądzenie w cholernie gęstej mgle. 🙂 Zwłaszcza dla osoby która jako tako z xml miała styczność tak z json praktycznie żadnej a wiem tyle że tylko developerzy wiedzą i znają tajniki co i jak z czym do czego 🙂 zaś sam skrypt json jest całkiem potężny 🙂 
 

Edited by PrykStary
Posted

Coś tam udało mi się zmienić w plikach json i xml, na razie do momentu nie przetestowania wszystkiego uznaję to za eksperyment 🙂 całkiem ładny wizualnie 🙂
Ale tylko ładny wizualnie jak na parametry mojej karty graficznej 🙂 to i tak mogę śmiało powiedzieć że jestem zadowolony.
Traxik już popyla te 140 Vmax więc jakiś progres jest 🙂 
Co do reszty to oczywiście kwestia umowna 🙂 

 

20230314002821_1.jpg

20230314002939_1.jpg

20230314003313_1.jpg

20230314010228_1.jpg

Posted
16 godzin temu, PrykStary napisał(a):

Coś tam udało mi się zmienić w plikach json i xml, ...................
Traxik już popyla te 140 Vmax więc jakiś progres jest 🙂 
Co do reszty to oczywiście kwestia umowna 🙂 

A opiszesz jak to osiągnąłeś? 😉

Posted

A tak z czystej ciekawości możemy zrespić w singlu dodatkowe ciapungi ino że nie będą one jechać. Po prostu zrespią się i tyle w wybranych miejscach.
Skrypt json zawiera kilka zestawów. Nawet zestawy bez lokomotyw, składające się z towarowych wagoników i o ile mnie pamięć nie zawodzi to też był jakiś jeden z samych pasażerskich 🙂 
niestety skrypt nie opiewa już dla tych ciapungów informacji co jak po jakim torze którendy przez jakie rozjazdy do jakiej stacji i tak dale (tak się wydaje na pierwszy rzut oka, ale najważniejsze nie ma żadnych dodatkowych plików xml z przebiegiem trasy dla tych ewentualnie zrespionych, ale sam fakt fpadając na centralną Wawe widzieć czoła 3 pociągów jest całkiem fajne na singlu. Tle że prawdopodobnie to nieźle wciąga zasoby bo mi strasznie wydajność spadła, A po wyjeździe z Wawy już było ok.

Mały gameplay, ale niestety, komputer ma swoje lata i wygląda to tak jak wygląda. Co za tym idzie OBS zabija wiele spraw. Ale jak kogoś to interesuje to może posłuchć sobie coś tam obejrzeć jak to wygląda po takiej powierzchownej modyfikacji 🙂

 

Posted (edited)
22 godziny temu, PrykStary napisał(a):

Powiem tak, samo nanoszenie zmian w pliku json to jedna z kwestii która tak na dobrą sprawę podmieni nam konkretnie zestawienie całego składu.
Jednak nie zmieni nam praktycznie nic jeśli chodzi o scenariusz.
Nadal przebieg misji będzie wyglądał tak samo jak dla oryginalnego składu. Tyle że będziemy mieli do czynienia z inną lokomotywą i jak nam się zachce innymi wagonikami.
Co do prędkości maksymalnych te też nie ulegną zmianie i to jest niestety mała bolączka.
I o tyle o ile rozkminiłem sobie jak zmienić godzinę rozpoczęcia scenariusza nadal nie mogę rozkminić jak zmienić aby prędkości maksymalne były że tak powiem dostosowane do możliwości samej lokomotywy. Zmieniając już same wagoniki i tak dalej. 
Słynny scenariusz gdzie prowadzimy pociąg 14103 Warszawa -> Katowice 🙂 z zawrotną prędkością rozkładową 120km/h Vmax. To aż prosiłoby się aby po wstawieniu Traxxa można było śmignąć te 140km/h Vmax gdzie oczywiście jest to możliwe. I niestety wprowadzenie samej zmiany w pliku xml w odpowiednim miejscu które aż kole w oczy, i wygląda na intuicyjny zabieg, prawdę powiedziawszy niczego nie wnosi. Nadal śmigamy 120km/h Vmax.

Po mimo wielu prób i wysiłków w zrozumieniu odpowiedniego pliku json, jak i plików xml osadzonych w konkretnym scenariuszu. Obawiam się że jest to ponad moje siły.
Niestety nie znając mechanizmów i oddziaływania wewnątrz gry skryptów pisanych w json, jest to błądzenie we mgle po omacku z przepaską na oczach.
A już nie wspomnę o innych sprawach takich jak przykładowo zmiana przebiegu trasy, zmiana postojów na inne stacje. To jest już zupełnie inna para kaloszy.

Obecnie mogę stwierdzić że zabawa i ingerencja w pliki skryptowe json, jak i w pliki xml można traktować jako małe eksperymenty. Małą zabawę i odskocznie jeśli chodzi o kombinowanie. Bez wiedzy developerskiej o tym jak jest gra napisana i jak budować skrypty json do scenariuszy a tego przecież raczej nie zdradzą. Przynajmniej na razie. To taka bardziej zabawa. Choć nie powiem uczy co nieco. Ale żeby rozgryzać na własną rękę co do czego i po co, często gęsto w momencie gdy jest to dość zagmatwanie opisane, często gęsto według jakiegoś klucza. To już inna sprawa 🙂 Dla mnie bardziej przypomina pracę nad rozkodowaniem ENIGMY 🙂 niż na pracy na elementach że tak powiem intuicyjnych 🙂 tyle że tutaj mamy dosłownie naparstek informacji. Co gigantycznie komplikuje całą sprawę.
A przecież mowa tutaj o potężnym pliku json, w którym to jest zawarty cały przebieg scenariusza, wszystkie trigery, punkty detekcji, punkty wyzwolenia przez maszynistę pewnych funkcji i informację co ma się dziać po ich wyzwoleniu w odpowiednim momencie. A nawet jak by się przyjrzeć jest przygotowany ruch na torach aby nie było tak że sami śmigamy przez pół Polski 🙂 pytanie czy jest to do uruchomienia czy na razie jest to tylko zapis wstępny, szkic, przygotowanie. Czy faktycznie obejmuje ten plik wszystkie zależności i symulację ruchu kolejowego 🙂 Na te pytania na pewno jeszcze nie poznamy odpowiedzi.

Ja sobie poeksperymentuje i zobaczymy co będzie się działo 🙂 jak się wszystko albo nic,  zmieni 🙂 sam jestem ciekaw efektów, czy w ogóle cokolwiek się zmieni. A kiedy gra zrobi crasza 🙂 
A dla ciekawskich po pewnych modyfikacjach tu i ówdzie mój singleplayer wygląda tak 🙂


 

20230314000358_1.jpg

20230314000407_1.jpg

Vmax edytujesz w rozkładzie jazdy (tzn. pliku xml). Dokładnie parametr 

Cytat

<StartGlobalSpeedLimit>200</StartGlobalSpeedLimit>

Wartość Vmax w grze to najniższa możliwa pomiędzy ograniczeniem na trasie, ograniczeniem lokomotywy, ograniczeniem wagonów oraz oczywiście GlobalSpeedLimit.

Edited by Lord Dżosef
Posted (edited)
2 godziny temu, PrykStary napisał(a):

A tak z czystej ciekawości możemy zrespić w singlu dodatkowe ciapungi ino że nie będą one jechać. Po prostu zrespią się i tyle w wybranych miejscach.
Skrypt json zawiera kilka zestawów. Nawet zestawy bez lokomotyw, składające się z towarowych wagoników i o ile mnie pamięć nie zawodzi to też był jakiś jeden z samych pasażerskich 🙂 
niestety skrypt nie opiewa już dla tych ciapungów informacji co jak po jakim torze którendy przez jakie rozjazdy do jakiej stacji i tak dale (tak się wydaje na pierwszy rzut oka, ale najważniejsze nie ma żadnych dodatkowych plików xml z przebiegiem trasy dla tych ewentualnie zrespionych, ale sam fakt fpadając na centralną Wawe widzieć czoła 3 pociągów jest całkiem fajne na singlu. Tle że prawdopodobnie to nieźle wciąga zasoby bo mi strasznie wydajność spadła, A po wyjeździe z Wawy już było ok.

Mały gameplay, ale niestety, komputer ma swoje lata i wygląda to tak jak wygląda. Co za tym idzie OBS zabija wiele spraw. Ale jak kogoś to interesuje to może posłuchć sobie coś tam obejrzeć jak to wygląda po takiej powierzchownej modyfikacji 🙂

Pociągi AI mogą jeździć (jak na razie tylko w przebiegu pociągowym*), wystarczy je tylko odpowiednio skonfigurować. Przykładowo, ELF KMki w podwójnym składzie spawnujący się przy semaforze WSD_L28 na Warszawie wschodniej. Podaj mu przebieg pociągowy a pojedzie gdzie zechcesz. Na dniach mogę wstawić filmik co mi podczas tworzenia scenariusza udało się uzyskać 🙂

	{
        "$id": "1",
        "name": "WS_R1_91316",
        "timetable": "PS",
        "reversed": false,
        "player": false,
        "track": "@WSD_L28",
        "vehicles": "Elf/EN76-022+Elf/EN76-022",
        "offset": 20,
        "speed": 0,
        "braked": false,
        "shunting": false,
        "cold": false,
        "requestSpawn": true,
        "requestRemoval": false
      },

Nie zapomnij zmienić mu $id

Edited by Lord Dżosef
Posted
9 godzin temu, Lord Dżosef napisał(a):

Vmax edytujesz w rozkładzie jazdy (tzn. pliku xml). Dokładnie parametr 

Wartość Vmax w grze to najniższa możliwa pomiędzy ograniczeniem na trasie, ograniczeniem lokomotywy, ograniczeniem wagonów oraz oczywiście GlobalSpeedLimit.

Hmm, z tym global spead limit nie jestem taki pewny. Traxx ma przelotową Vmax 140 (przynajmniej tak jest w grze ustawione) Wagony wybrałem te najnowsze więc też prawdopodobnie maja Vmax 140. Natomiast GlobalSpeedLimit miałem ustawiony na 120 bo zapomniałem zmienić i mimo wszystko tam gdzie nie było mniejszego ograniczenia wynikającego ze szlaku tam mogłem ciskać po 140 🙂 Dlatego co do GlobalSpeedLimit mam wątpliwości (zwłaszcza że jest to ustawiane w xml z rozkładem jazdy więc być może ma na nieco inne parametry wpływ)

Posted
9 godzin temu, Lord Dżosef napisał(a):

Pociągi AI mogą jeździć (jak na razie tylko w przebiegu pociągowym*), wystarczy je tylko odpowiednio skonfigurować. Przykładowo, ELF KMki w podwójnym składzie spawnujący się przy semaforze WSD_L28 na Warszawie wschodniej. Podaj mu przebieg pociągowy a pojedzie gdzie zechcesz. Na dniach mogę wstawić filmik co mi podczas tworzenia scenariusza udało się uzyskać 🙂

	{
        "$id": "1",
        "name": "WS_R1_91316",
        "timetable": "PS",
        "reversed": false,
        "player": false,
        "track": "@WSD_L28",
        "vehicles": "Elf/EN76-022+Elf/EN76-022",
        "offset": 20,
        "speed": 0,
        "braked": false,
        "shunting": false,
        "cold": false,
        "requestSpawn": true,
        "requestRemoval": false
      },

Nie zapomnij zmienić mu $id

Rozumiem że w kodzie odnośnie konkretnego pociągu ważny jest parametr "timetable" gdzie określamy xml z rozkładem. 
Pytanie zatem czy posiadając sam xml (timetable) z wytyczonymi punktami przejazdowymi tak będzie kierowany pociąg czy trzeba jeszcze wszystko w json ustawiać.
Dodatkowo wiem też że funkcja "shuting" tyczy się przetaczania czyli manewrowania.
Kolejne pytanie to podanie w "timetable" zmiennej "PS" wystarczy do tego by pociągi się przemieszczały.
Dodam że dla mnie to i tak czarna magia jeśli chodzi o skrypt json. 
Chętnie bym się pozbył pewnych działań jakie są w scenariuszu a mianowicie wjazd na Sz (14103) przy wjeździe do stacji Juzefinów
Są też wprowadzone w kod same zestawy wagonów bez lokomotyw i tu też robi się problem co z nimi można zrobić 🙂
"$id": "155",
        "name": "deco7",
        "timetable": "",
        "reversed": false,
        "player": false,
        "track": "t12140",
        "vehicles": "412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9 Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9 Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9 Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9 Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52",
        "offset": -600.0,
        "speed": 0.0,
        "braked": false,
        "shunting": false,
        "cold": false,
        "requestSpawn": false,
        "requestRemoval": false
Niestety mimo wszystko jest to bieganie po kodzie po omacku.

Posted

@PrykStary To co Ty robisz teraz to ja za to dostalem bana na play testach, oczywiście moge powiedzieć że umiem pozmieniac kolorystyke niektórzych opcji w lokomotywie ale nadal nie udało mi się znaleźć malowań lokomotyw, przydałoby się aby autorzy udostępnili nam mozliwość malowania albo inaczej modowania lokomotyw na SP @uetam

  • I agree 1
Posted
7 godzin temu, PrykStary napisał(a):

Rozumiem że w kodzie odnośnie konkretnego pociągu ważny jest parametr "timetable" gdzie określamy xml z rozkładem. 
Pytanie zatem czy posiadając sam xml (timetable) z wytyczonymi punktami przejazdowymi tak będzie kierowany pociąg czy trzeba jeszcze wszystko w json ustawiać.
Dodatkowo wiem też że funkcja "shuting" tyczy się przetaczania czyli manewrowania.
Kolejne pytanie to podanie w "timetable" zmiennej "PS" wystarczy do tego by pociągi się przemieszczały.
Dodam że dla mnie to i tak czarna magia jeśli chodzi o skrypt json. 
Chętnie bym się pozbył pewnych działań jakie są w scenariuszu a mianowicie wjazd na Sz (14103) przy wjeździe do stacji Juzefinów
Są też wprowadzone w kod same zestawy wagonów bez lokomotyw i tu też robi się problem co z nimi można zrobić 🙂
"$id": "155",
        "name": "deco7",
        "timetable": "",
        "reversed": false,
        "player": false,
        "track": "t12140",
        "vehicles": "412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9 Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9 Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9 Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9 Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52+412W/412W_v4_364-9_b Variant::52",
        "offset": -600.0,
        "speed": 0.0,
        "braked": false,
        "shunting": false,
        "cold": false,
        "requestSpawn": false,
        "requestRemoval": false
Niestety mimo wszystko jest to bieganie po kodzie po omacku.

Pociągi nie potrzebują timetable aby się poruszać. Wystarcz żeby były włączone i odhamowane (paramtery: cold=false, braked=false). Bez "PS" jak najbardziej będą się poruszały, natomiast jest to mój wewnętrzy RJ który wymazuje zbędne informacje z wyświetlaczy pociągów. i informacji pasażerskiej.

Shunting - manewry. Obecnie nie działają, przynajmniej nie działają tak jak powinny 🙂

Jeżeli chcesz możesz jak najbardziej usunąć dany pociąg. Nie jest wymagane żeby była ich konkretna ilość. Alternatywnie, jeżeli chcesz żeby był ale nie wyświetlał się to zmień paramter requestRemoval = True

Posted
Godzinę temu, broniewskijarek napisał(a):

To wszystko o czym piszecie powinno być dostępne w Edytorze...

Nie zapowiada się aby został on udostępniony.

  • Confused 1
Posted
6 godzin temu, _Oficer_ napisał(a):

@PrykStary To co Ty robisz teraz to ja za to dostalem bana na play testach, oczywiście moge powiedzieć że umiem pozmieniac kolorystyke niektórzych opcji w lokomotywie ale nadal nie udało mi się znaleźć malowań lokomotyw, przydałoby się aby autorzy udostępnili nam mozliwość malowania albo inaczej modowania lokomotyw na SP @uetam

@_Oficer_ Hm ban powiadasz, no powiem tak jak nie chcą żeby coś było robione to ten cały wątek powinien być całkowicie usunięty 🙂 
Edytor nie zostanie udostępniony prędzej niż oficjalne zakończenie prac nad grą w wersji podstawowej. 

 

Posted

po za tym sam @Stele który chyba jest osobą wchodzącą w skład zespołu zapodał listę dostępnych wagonów i lokomotyw więc myślę że mogę to uznać jako zachętę do tego by eksperymentować 🙂

Posted
30 minut temu, PrykStary napisał(a):

po za tym sam @Stele który chyba jest osobą wchodzącą w skład zespołu zapodał listę dostępnych wagonów i lokomotyw więc myślę że mogę to uznać jako zachętę do tego by eksperymentować 🙂

wiesz byłem pierwszą osobą która zrobila edit lokomotyw, pamiętam do 17 lutego miałem bana za podmiane lokomotyw itd 

Posted
Godzinę temu, _Oficer_ napisał(a):

wiesz byłem pierwszą osobą która zrobila edit lokomotyw, pamiętam do 17 lutego miałem bana za podmiane lokomotyw itd 

Niezłe jaja, a może zespół był zazdrosny bo wyglądały lepiej 🙂 

  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy