Footz Posted February 11, 2023 Share Posted February 11, 2023 (edited) Witam. Chciałem się zapytać czy jest opcja wyłączenia w lokomotywie TRAXX hamowania elektrodynamicznego, tak aby hamować wyłącznie pneumatycznie. Zauważyłem że bardzo ciężko jest przejść z hamowania (nawet delikatnego) do ponownego nastawienia mocy, przez prąd hamowania elektrodynamicznego który bardzo powoli maleje do 0 po zluzowaniu. W dragonie nie zauważyłem tego procesu, i tam bardzo szybko można przejść z hamowania do jazdy pociągowej, podobnie z EU07 można szybko zluzować hamowanie. Nie wiem, i nie znam się ale czy TRAXX jest po prostu jeszcze niedopieszczony pod tym względem, czy tak się różni od np DRAGONA? Oglądałem niedawno na YT wideo o ciekawostkach z TRAXX'a, i jest tam przycisk na dźwigni hamowania, którym można wyłączyć hamowanie elektrodynamiczne, ale w grze ono nie działa. Są tez opcje na ekranie ustawień TRAXXa ale nie wiem co niektóre robią, albo czy w ogóle cokolwiek robią. Zdaję sobie sprawę że pociąg towarowy potrzebuje czasu żeby zluzować hamulce, ale jak hamuje tylko do 5% ciśnienia hamulców, następnie luzuje do 0% a prąd elektrodynamicznego hamowania nadal spada w żółwim tempie do 0, i dopiero po tym fakcie mogę zacząć się rozpędzać, to wydaje mi się to straszny lag. Nie wiem czy zgłosić to jako bug? Może ktoś jeździ z was na TRAXXie, albo ma znajomego co się zna, albo ktoryś z DEVów się wypowie że tak ma być albo ma nie być ale będzie poprawione :) Edited February 11, 2023 by Footz Link to comment Share on other sites More sharing options...
MALECKI Posted February 11, 2023 Share Posted February 11, 2023 To jak już jesteśmy przy TRAXXie, to ja mam prośbę, aby oznaczyć na dźwigni nastawnika procent zadania mocy, dokładnie tak jak w ET 25. W tej chwili, jadąc na tempomacie muszę zgadywać, czy szarpnie wagony z pełną siłą, jeśli dołożę na tempomacie np. 10 km/h więcej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barcikowy Posted February 11, 2023 Share Posted February 11, 2023 Masz na wyświetlaczu podaną siłę w kN. Na screenie wyżej widać, że jest hamowanie ED z siłą 20 kN. Tak samo ze zwiększaniem mocy - prawa strona wyświetlacza pokazuje ile mocy jest zadanej. Niemniej jednak tej lokomotywy nie da się polubić, za to jak wyje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Footz Posted February 11, 2023 Author Share Posted February 11, 2023 15 minut temu, Barcikowy napisał(a): Niemniej jednak tej lokomotywy nie da się polubić, za to jak wyje. Akurat wycie mi nie przeszkadza :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts