Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Witam.

Chciałem się zapytać czy jest opcja wyłączenia w lokomotywie TRAXX hamowania elektrodynamicznego, tak aby hamować wyłącznie pneumatycznie. Zauważyłem że bardzo ciężko jest przejść z hamowania (nawet delikatnego) do ponownego nastawienia mocy, przez prąd hamowania elektrodynamicznego który bardzo powoli maleje do 0 po zluzowaniu. W dragonie nie zauważyłem tego procesu, i tam bardzo szybko można przejść  z hamowania do jazdy pociągowej, podobnie z EU07 można szybko zluzować hamowanie. Nie wiem, i nie znam się ale czy TRAXX jest po prostu jeszcze niedopieszczony pod tym względem, czy tak się różni od np DRAGONA? Oglądałem niedawno na YT wideo o ciekawostkach  z TRAXX'a, i jest tam przycisk na dźwigni hamowania, którym można wyłączyć hamowanie elektrodynamiczne, ale w grze ono nie działa. Są tez opcje na ekranie ustawień TRAXXa ale nie wiem co niektóre robią, albo czy w ogóle cokolwiek robią. Zdaję sobie sprawę że pociąg towarowy potrzebuje czasu żeby zluzować hamulce, ale jak hamuje tylko do 5% ciśnienia hamulców, następnie luzuje do 0% a prąd elektrodynamicznego hamowania nadal spada w żółwim tempie do 0, i dopiero po tym fakcie mogę zacząć się rozpędzać, to wydaje mi się to straszny lag. Nie wiem czy zgłosić to jako bug? Może ktoś jeździ z was na TRAXXie, albo ma znajomego co się zna, albo ktoryś z DEVów się wypowie że tak ma być albo ma nie być ale będzie poprawione :)

20230211180451_1.jpg

20230211181258_1.jpg

Edited by Footz
Posted

To jak już jesteśmy przy TRAXXie, to ja mam prośbę, aby oznaczyć na dźwigni nastawnika procent zadania mocy, dokładnie tak jak w ET 25. W tej chwili, jadąc na tempomacie muszę zgadywać, czy szarpnie wagony z pełną siłą, jeśli dołożę na tempomacie np. 10 km/h więcej.

Posted