Jump to content

Tryb Single Player - ja bym to widział tak...


Recommended Posts

Cześć,

na początek najważniejsze - SimRail już teraz jest niezłą grą i nawet MP mi się trochę spodobał. Natomiast jestem graczem typowo single playerowym, i mam nadzieję że niebawem tryb SP doczeka się równie dużej dozy miłości co MP praktycznie od startu early access.

Póki co jest kilka tutoriali (nie do wszystkich maszyn!) i dosłownie kilka scenariuszy na jednej i drugiej trasie. Przede wszystkim co do zmian:

  • przydałyby się scenariusze, odbywające się w nocy - aktualnie by pograć w nocy to praktycznie jedynie multi;
  • scenariusze powinny mieć płynnie zmieniającą się pogodę, lub całe trwać np. podczas ulewy;
  • usprawnieniem tego, powinna być możliwość ręcznego ustawienia, czy warunki pogodowe mają być takie jak aktualnie w realu, czy też takie, jakie proponuje scenarius;
  • kolejnym usprawnieniem byłoby odwzorowanie rozkładu jazdy (być może jako osobny tryb SP) + opcjonalne włączenie zdarzeń losowych;
  • save/load - wiem, że szykowany jest system checkpointów, ale prawdziwe zapisywanie i wczytywanie gry to byłoby coś - zwłaszcza że takie DTG po ~5 latach nadal ma problem z prawidłowym zaimplementowaniem tego w TSW... 😉
  • na samym końcu możliwość ustawienia pory roku przejazdu jako cream de la cream.

Zdaję sobie sprawę, że to nie koncert życzeń, ale myślę że pod moimi propozycjami niejeden singleplayerowiec się podpisze. Wiadomo, że Rzymu od razu nie zbudowano, ale mam nadzieję, że powyższe sugestie prędzej czy później trafią na roadmapę devsów.

  • I agree 4
Link to comment
Share on other sites

W zasadzie jeśli chodzi o kolejne służby to sprawę załatwi większa ilość taboru i przyjazny edytor do tworzenia scenariuszy. Do tego możliwość zapisu i ludzie sobie poradzą. Mam też nadzieję, zdając sobie sprawę że MP to priorytet, że tryb SP nie zostanie potraktowany po macoszemu i będzie się również równolegle rozwijał. Zresztą... to dodatkowe pole do treningu przed wejściem do zabawy w multi więc naprawdę potrzebne.

Link to comment
Share on other sites

58 minut temu, Kris T napisał(a):

Przede wszystkim nowe trasy,bledy naprawicie pozniej,pozdrawiam.

No niestety ale w ten sposób to błędy nigdy nie zostaną wyeliminowane, bo: po pierwsze stare błędy będzie trudniej zlokalizować i naprawić; po drugie stare błędy mogą powodować problemy nawet z bezbłędnym kodem nowej zawartości; po trzecie: nie da się uniknąć błędów w produkcji więc działając w proponowany przez Ciebie sposób ilość błędów będzie się tylko nawarstwiać, a gra z ich powodów będzie co raz bardziej niegrywalna.

  • I agree 2
Link to comment
Share on other sites

W dniu 6.02.2023 o 19:13, ArcadioSF napisał(a):

No niestety ale w ten sposób to błędy nigdy nie zostaną wyeliminowane, bo: po pierwsze stare błędy będzie trudniej zlokalizować i naprawić; po drugie stare błędy mogą powodować problemy nawet z bezbłędnym kodem nowej zawartości; po trzecie: nie da się uniknąć błędów w produkcji więc działając w proponowany przez Ciebie sposób ilość błędów będzie się tylko nawarstwiać, a gra z ich powodów będzie co raz bardziej niegrywalna.

Jedno i drugie jest prawdą. Na pewno trzeba dopieścić pierwszą trasę, żeby uniknąć błędów w późniejszych mapach. Ale rozumiem użytkownika Kris T, bo mi się też już mocno opatrzyła obecna mapa. Jeżdżę prawie codziennie od półtora miesiąca.

Link to comment
Share on other sites

W dniu 6.02.2023 o 18:09, Kris T napisał(a):

Przede wszystkim nowe trasy,bledy naprawicie pozniej,pozdrawiam.

Najpierw błędy, później nowe rzeczy. To ma być produkt dopracowany, a nie jakiś chłam z chłamowymi dodatkami.

  • I agree 8
Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy