Zapach Kreozotu Posted January 16, 2023 Share Posted January 16, 2023 Zgodnie z IE1: Cytat Jeden długi ton gwizdkiem [...] podaje drużyna konduktorska przed odjazdem pociągów pasażerskich I tego brakuje - każdy z nas zapewne kojarzy te gwizdki przed odjazdem. Im dłuższy pociąg, tym liczniejsza drużyna konduktorska, a więc i gwizdków więcej. Można przyjąć tu jakąś prostą formułę, np. że jeden konduktor przypada na 4 wagony. Ale uwaga - sygnał taki powinien poprzedzać podanie sygnału Rp 12 (składy klasyczne) lub Rp 13 (zespoły trakcyjne i wagony motorowe), a więc powinien być podawany, kiedy nie zachodzi przeszkoda do dalszej jazdy. Czyli nie w sytuacji, gdy najbliższy semafor wskazuje sygnał S1 - co należałoby przewidzieć zwłascza w multiplayerze. 1 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
キャプテン翼 Posted January 16, 2023 Share Posted January 16, 2023 Można by było dodać też gwizdek przez kierownika pociągu, a potem "gotów do odjazdu" w singlu jak i w multi :). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matyjasek_v3 Posted January 16, 2023 Share Posted January 16, 2023 Jak w tytule przydałby się gwizdek odjazdu pociągu a nawet konduktor 🙂 mianowicie po zatrzymaniu się w poc. TLK/EC liczy nam czas do odjazdu jednak gdy mamy wyłączone chudy tego nie widzimy i tu mój pomysł kiedy mija termin odjazdu przydałby się efekt dźwiękowy "gwizdku" aby maszynista wiedział że może odjechać nawet nie jest potrzebny konduktor bo i tak z kabiny go nie widzimy --- jesli jest możliwosć to fajnie jakby była animacja konduktora wysiadającego gwizdek wsiada i odjazd 🙂 Jednak myślę że sam gwizdek starczy 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Igx Posted January 17, 2023 Share Posted January 17, 2023 Zgadzam się z tym Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts