Jump to content

Recommended Posts

Posted
W dniu 16.01.2023 o 01:32, JakCiu19 napisał(a):

Jak dla mnie długie światła są trochę za słabe. Ledwo widać co jest 100m dalej.

image.thumb.jpeg.ae6040214ac12e8ca1b543c8b5373836.jpeg

Ja się podepnę do tematu. Mijania i długie są generalnie za słabe.

Posted (edited)

Wiadomo że nie wyhamujesz ale są jeszcze wskaźniki, które jednak warto widzieć...

Edited by JakCiu19
  • I agree 1
Posted (edited)

Wskaźniki są odblaskowe, i w większości sa widoczne z odpowiedniej odległości przy takim oświetleniu. W grze wygląda to nieco gorzej, ale tu po prostu potrzeba aby wskaźniki były odrobinę większe aby zrekompensować rozmiar na ekranie monitora. Lasery w reflektorach tu nie pomogą.

Edited by FluffyAdmiral
Posted (edited)

W realu są widoczne ale w grze nie! I oto się właśnie rozchodzi.

W grze jadąc nawet w dzień nie jesteś w stanie przejść na neutral przed wskaźnikiem We8, a co dopiero w nocy przy "zaciemnieniu". 

Zobacz sobie załącznik w pierwszym poście. Jeśli uważasz, że taki widok ma maszynista nocą to chyba nigdy w życiu nie jechałeś żadną lokomotywą lub EZT w realu.

 

Edited by pomiary.el1
  • I agree 2
Posted (edited)
W dniu 16.01.2023 o 01:32, JakCiu19 napisał(a):

Jak dla mnie długie światła są trochę za słabe. Ledwo widać co jest 100m dalej.

image.thumb.jpeg.ae6040214ac12e8ca1b543c8b5373836.jpeg

A zgaś górny reflektor i zobacz różnicę. Działa to tylko w ED250

Edited by MavPL
Posted

Nie wiem, na ile to było i jest zgodne z rzeczywistością, ale w dawnym MS Train Simulator oraz w obecnym Open Rails, snop światła jest dość wyraźny i pod tym względem jeździ się komfortowo, przynajmniej jak na moje oko. Gdyby można było trochę podregulować intensywność lub długość padania promienia, a także na boki, to byłoby fajnie, oczywiście wszystko w granicach rozsądku. 😉

  • 1 month later...
Posted (edited)

Już apelowałem o to w przypadku EU07. Bo teraz dlugie oświetlają tylko mocniej ten sam obszar, a powinien on się także zwiększyć.

Przy okazji powinny być mocno odblaskowe wskaźniki, tablice itp. W rzeczywistości to na linii świecą one jak kocie oczy, albo lepiej.😉 Niestety nie wiem, czy tu Unity nie jest ograniczeniem?

Edited by qbann
  • I agree 1
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy