JakCiu19 Posted January 16, 2023 Share Posted January 16, 2023 Jak dla mnie długie światła są trochę za słabe. Ledwo widać co jest 100m dalej. 1 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Albi_PL Posted January 17, 2023 Share Posted January 17, 2023 W dniu 16.01.2023 o 01:32, JakCiu19 napisał(a): Jak dla mnie długie światła są trochę za słabe. Ledwo widać co jest 100m dalej. Ja się podepnę do tematu. Mijania i długie są generalnie za słabe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pomiary.el1 Posted January 21, 2023 Share Posted January 21, 2023 Potwierdzam. W nocy nie da się komfortowo jeździć. Długie są jak mijania, a mijania w zasadzie nie ma. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
FluffyAdmiral Posted January 21, 2023 Share Posted January 21, 2023 A co wy tam chcecie niby zobaczyć? Swiatła w lokomotywach generalnie nie są tak mocne bo i po co? I tak nie wychamujesz jak cos zobaczysz z tej odległości. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JakCiu19 Posted January 21, 2023 Author Share Posted January 21, 2023 (edited) Wiadomo że nie wyhamujesz ale są jeszcze wskaźniki, które jednak warto widzieć... Edited January 21, 2023 by JakCiu19 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
FluffyAdmiral Posted January 21, 2023 Share Posted January 21, 2023 (edited) Wskaźniki są odblaskowe, i w większości sa widoczne z odpowiedniej odległości przy takim oświetleniu. W grze wygląda to nieco gorzej, ale tu po prostu potrzeba aby wskaźniki były odrobinę większe aby zrekompensować rozmiar na ekranie monitora. Lasery w reflektorach tu nie pomogą. Edited January 21, 2023 by FluffyAdmiral Link to comment Share on other sites More sharing options...
pomiary.el1 Posted January 22, 2023 Share Posted January 22, 2023 (edited) W realu są widoczne ale w grze nie! I oto się właśnie rozchodzi. W grze jadąc nawet w dzień nie jesteś w stanie przejść na neutral przed wskaźnikiem We8, a co dopiero w nocy przy "zaciemnieniu". Zobacz sobie załącznik w pierwszym poście. Jeśli uważasz, że taki widok ma maszynista nocą to chyba nigdy w życiu nie jechałeś żadną lokomotywą lub EZT w realu. Edited January 22, 2023 by pomiary.el1 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MavPL Posted January 22, 2023 Share Posted January 22, 2023 (edited) W dniu 16.01.2023 o 01:32, JakCiu19 napisał(a): Jak dla mnie długie światła są trochę za słabe. Ledwo widać co jest 100m dalej. A zgaś górny reflektor i zobacz różnicę. Działa to tylko w ED250 Edited January 22, 2023 by MavPL Link to comment Share on other sites More sharing options...
skylake Posted January 22, 2023 Share Posted January 22, 2023 Nie wiem, na ile to było i jest zgodne z rzeczywistością, ale w dawnym MS Train Simulator oraz w obecnym Open Rails, snop światła jest dość wyraźny i pod tym względem jeździ się komfortowo, przynajmniej jak na moje oko. Gdyby można było trochę podregulować intensywność lub długość padania promienia, a także na boki, to byłoby fajnie, oczywiście wszystko w granicach rozsądku. 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
qbahn Posted March 12, 2023 Share Posted March 12, 2023 (edited) Już apelowałem o to w przypadku EU07. Bo teraz dlugie oświetlają tylko mocniej ten sam obszar, a powinien on się także zwiększyć. Przy okazji powinny być mocno odblaskowe wskaźniki, tablice itp. W rzeczywistości to na linii świecą one jak kocie oczy, albo lepiej.😉 Niestety nie wiem, czy tu Unity nie jest ograniczeniem? Edited March 12, 2023 by qbann 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts