PatrO Posted January 15, 2023 Share Posted January 15, 2023 Jeżeli dołączam do serwera jako maszynista to ekran ładowania nie ma końca, a jeżeli jako dyspozytor to niby jestem w grze ale po liście graczy i braku przejeżdżających pociągów przez 20min wywnioskowałem że chyba nie do końca jednak mnie połączyło z serwerem. Próbowałem jakieś 10 serwerów, z każdym niestety to samo, wcześniej nie miałem takich problemów z multiplayerem. Dołączam logi. SimRail_log_2023-01-15_22-25-53.txt Link to comment Share on other sites More sharing options...
PatrO Posted January 16, 2023 Author Share Posted January 16, 2023 (edited) Jeszcze dołącze jak to wygląda na dyspozytorze Zdaje mi się, że na komputerze dyspozytora normalnie wszystko nie jest aż tak białe, a na liście graczy zamiast opcji typu "Maszyniści" lub "Dyspozytorzy" jest tylko Option A/B/C SimRail_log_2023-01-16_15-01-39.txt Edited January 16, 2023 by PatrO Dodanie logów gry Link to comment Share on other sites More sharing options...
SIMRAIL Team uetam Posted January 16, 2023 SIMRAIL Team Share Posted January 16, 2023 Podaj specyfikacje swojego komputera oraz informację o tym jaki dysk twardy posiadasz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PatrO Posted January 17, 2023 Author Share Posted January 17, 2023 Hej @uetam, moje specyfikacje to: Procesor Ryzen 5 3600 na płycie głównej MSI B450-A PRO MAX z ramem Patriot 2x8GB 3200MHz CL16 Viper Steel karta graficzna GTX 1660 Super (konkretniej MSI GTX 1660 Super Gaming X), nie wiem czy to ważne ale mam dwa różne monitory z różnym odświeżaniem. Grę miałem początkowo na moim drugim dysku twardym Seagate BARRACUDA 2TB 7200obr. 256MB, ale potem ją przeniosłem na dysk SSD (ADATA 256GB M.2 PCIe NVMe XPG SX8200 Pro) z systemem i nadzieją że to pomożę. Finalnie zreinstalowałem grę i zaczęło mi dołączać do serwerów ale przecież nie każdy ma szybki internet i pomyślałęm że jak zgłoszę to może coś takiego więcej nikomu innemu się nie przydaży. (A, no i sprawdzenie spójności plików gry też nic nie dało.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
SIMRAIL Team uetam Posted January 17, 2023 SIMRAIL Team Share Posted January 17, 2023 Problem nie leży w szybkości internetu a w dysku HDD na którym gra była zainstalowana. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SIMRAIL Team Admin BOT Posted January 17, 2023 SIMRAIL Team Share Posted January 17, 2023 Thank you for reporting this issue. A similar problem has already been reported by other users. Dziękujemy za zgłoszenie tego problemu. Podobny problem był już zgłaszany przez innych użytkowników. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts