Jump to content

Pigułka sugestii


Recommended Posts

Moje sugestie dotyczące gry są wielotematyczne a w założonych tematach niestety nie znalazłem niczego odpowiedniego dlatego pozwolę sobie napisać wszystko tutaj aby twórcy mogli sobie to spokojnie przeczytać

Zatem:

- brak dźwięku pędu składu kiedy podczas jazdy otworzy się okno, nie ma wyraźnej różnicy a wystarczy otworzyć w realu okno w TLK podczas jazdy i ten szum od razu jest. Dodatkowo dźwięk syren przy zamkniętym i otwartym oknie jest taki sam czy to w pędzie czy na postoju, powinno być trochę jednak głośniej słyszane w kabinie przy otwartym oknie lub przy innej kamerze niż ta z kabiny

- brak manewrów przed i po biegu oraz odczepiania i doczepiania składu na manewrach - myślę, że fajnym smaczkiem byłaby opcja z manewrami, kto chce ten sobie włącza i scenariusze zaczynałyby się manewrami w perony i potem gdzieś na tory odstawcze/ do lokomotywowni. Fajny smaczek i gra zyskuje na większej "realistyczności", można by to było rozwiązać w taki sposób, że kończy się scenariusz i gra pyta czy chcemy przeprowadzić manewry. Bo wtedy nie jest to suchy scenariusz z punktu A do B tylko rzeczywiście symulator. Coś jak początki scenariuszy w MaSzynie czy Tedeku. No i maszynista mógłby się respić gdzieś dalej od pociągu, w jakiejś dyspozytorni czy coś aby trochę do tego pociągu trzeba było dojść

- brak ustawień pogody/czasu jazdy/składu - trochę tego brakuje aby można było sobie samemu wybrać skład na dany scenariusz, albo po prostu samemu go sobie ułożyć, aby zmienić pogodę lub czas w którym jedziemy bo jednak tych scenariuszy jest mało, są one długie a przydałyby się jakieś takie "szybkie strzały" na 30 minut lub godzinkę. Oczywiście fajnie by było sobie taki sam ułożyć włącznie z rozkładem na jakich stacjach chcemy się zatrzymać

- brak samouczka dla dyżurnego ruchu - no tutaj to totalnie by się przydał taki samouczek na singlu nawet bo nie ma gdzie tego się uczyć a na multi świeżaka zjedzą

- brak tras SKM w Warszawie i okolicach - bardzo tego brakuje bo rejon Katowic już jest objechany w playtestach a Warszawa ma potencjał ku temu by stworzyć WKD albo trasy Kolei Mazowickiej

- brak drużyny konduktorskiej i osób za barem wars - fajny to byłby smaczek, serio

- oświetlenie na Centralnej i ogólny wygląd graficzny Pendolino - no tutaj są problemy mocne, przy Pendolino grafika robi się dziwnie warstwowa/falowa przez moment a pendolino oświetlony na Centralnym wygląda jak by co chwila lampki nad nim się zapalały i gasły. No i w tunelach ten ciągły "jasny punkt" na końcu który można pomylić z końcem tunelu jest dosyć mylący

- w Warszawie brak informacji na tablicy i zapowiedzi głosowych na stacjach - na Katowicach to się dało zrobić więc czemu by nie zrobić tu?

- samouczki do nowych lokomotyw (pendolino, Dragon) - przydałyby się tak samo jak do dyżurnego ruchu

- jakieś podpowiedzi dotyczące czerwonego światła na semaforze i przycisku ZEW 3 - ostatnio za Warszawą stałem na czerwonym dosyć długo i gdybym, szukając jakiegoś rozwiązania, nie kliknął ZEW 3 i nie pogadał z dyżurną to bym tak stał i stał...

 

Na razie tyle mi przyszło do głowy, jak coś przyjdzie jeszcze to nie omieszkam napisać. Gra wygląda świetnie, ma ogromny ale to ogromny potencjał tylko wymaga dopracowania no i rozwoju w stronę symulatora a nie odgrywania scenariuszy które zaczynają się i kończą w punkcie A i B. Smaczkiem są manewry i to jest ten aspekt symulatorowy 🙂 Trzymam kciuki i gram dalej :)

 

  • Like 2
  • I agree 5
Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy