SIMRAIL Team Stele Posted December 8, 2022 SIMRAIL Team Posted December 8, 2022 1. Umieszczaj jedno zgłoszenie w jednym wątku. Jak znalazłeś wiele błędów, załóż osobne zgłoszenia. Przejrzyj listę aktywnych zgłoszeń, czy nie ma tam już twojego problemu i dopisz się, jeśli taki znajdziesz. Wiele zgłoszeń w jednym wątku jest trudne do rozdzielenia na zadania dla programistów i grafików. 2. Zawrzyj informację jakiego pojazdu/stacji/toru dotyczy problem. 3. Załącz log z przejazdu. Znajdziesz go w katalogu (domyślnie ukrytym) logs. Start -> Uruchom -> %appdata%\..\LocalLow\SimKol\SimRail\logs C:\Users\USERNAME\AppData\LocalLow\SimKol\SimRail\logs 4. W przypadku problemów z ekranem wyników lub wykresem przejazdu, należy też załączyć pliki rejestratora jazdy, które znajdują się w (uwaga, te pliki zostają usunięte z początkiem następnej misji): %appdata%\..\LocalLow\SimKol\SimRail\MissionData 5. Tematy które powielają istniejące już zgłoszenia lub zawierają w sobie więcej niż 1 bug/problem mogą zostać usunięte przez moderatorów bez ostrzeżenia. 6. Przy zgłaszaniu problemu w trybie wieloosobowym obowiązkowo DOŁĄCZ datę oraz SKRÓT serwera na którym wystąpił problem. 2 2
Recommended Posts