Jump to content

Recommended Posts

  • SIMRAIL Team
Posted

1.  Umieszczaj jedno zgłoszenie w jednym wątku. Jak znalazłeś wiele błędów, załóż osobne zgłoszenia. Przejrzyj listę aktywnych zgłoszeń, czy nie ma tam już twojego problemu i dopisz się, jeśli taki znajdziesz. Wiele zgłoszeń w jednym wątku jest trudne do rozdzielenia na zadania dla programistów i grafików.

2. Zawrzyj informację jakiego pojazdu/stacji/toru dotyczy problem.

 

3. Załącz log z przejazdu. Znajdziesz go w katalogu (domyślnie ukrytym) logs.

Start -> Uruchom -> %appdata%\..\LocalLow\SimKol\SimRail\logs

C:\Users\USERNAME\AppData\LocalLow\SimKol\SimRail\logs

4. W przypadku problemów z ekranem wyników lub wykresem przejazdu, należy też załączyć pliki rejestratora jazdy, które znajdują się w (uwaga, te pliki zostają usunięte z początkiem następnej misji):

%appdata%\..\LocalLow\SimKol\SimRail\MissionData

5. Tematy które powielają istniejące już zgłoszenia lub zawierają w sobie więcej niż 1 bug/problem mogą zostać usunięte przez moderatorów bez ostrzeżenia.

6. Przy zgłaszaniu problemu w trybie wieloosobowym obowiązkowo DOŁĄCZ datę oraz SKRÓT serwera na którym wystąpił problem.

  • Like 2
  • I agree 2
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy