Jump to content

Błędne utwierdzanie się przebiegu pociągowego na torze nr 2 w Dąbrowie Górniczej


Recommended Posts

Jak widać po podaniu zezwolenia na semaforze wjazdowym P, przebieg utwierdza się za semafor drogowskazowy D (patrz. 1sze zdjęcie) w wyniku czego nie można podać przebiegu z semafora D do semafora C2. Jednak gdy uda nam się podać przebieg z semafora D do semafora C2 (musi być zamknięty przejazd), to przebieg również utwierdza się za daleko (patrz. drugie zdjęcie)

pulpit.png

pulpit2.png

Link to comment
Share on other sites

  • SIMRAIL Team

Na żółto oznaczona jest droga ochronna. Jest do odcinek toru za semaforem, który jest kontrolowany podczas przebiegu w związku z brakiem zachowania wymaganej odległości pomiędzy semaforem kończącym przebieg a kolejnym obiektem (semaforem, rozjazdem, wykolejnicą, itp.) 

Jak najbardziej można podać przebieg wydłużający taki z drogą ochronną pod warunkiem, że przebiega on w całości przez tą drogę. W tym przypadku od semafora D do C2 da się podać przebieg. Osobną kwestią jest, że przebieg kończący się na semaforze C2 także posiada drogę ochronną a ponadto w tej drodze zawarte jest zamknięcie przejazdu 300.015.

Stąd też podanie przebiegu P -> C2 będzie możliwe o ile odcinek za semaforem C2 będzie wolny oraz przejazd 300.015 będzie zamknięty.

  • Like 5
  • Thanks 1
  • I agree 2
Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy