Jump to content

Składy na stacjach


vitas

Recommended Posts

Dla poprawy realności, proponuję poustawiać na niektórych torach odstawczych (np. tych zajętych w Sosnowcu czy Będzinie) wagony bez lokomotyw, może nawet przemieszane z sobą (jakieś składy zdawcze). Czasochłonne to pewnie nie jest, a efekt murowany i natychmiastowy

  • I agree 11
Link to comment
Share on other sites

41 minut temu, Loongeron napisał(a):

Patrząc na Google Map.
Tam prawie wszystko jest również smutne jak w grze teraz. Oprócz dużych stacji rozrządowych jest wystarczająco dużo składów.

Akurat w grze mi się wydaje wszystko czyste i równe, tory prościutkie, perony zmodernizowane 🙂

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Wiele z tych torów, które są zaznaczone "na czerwono" już po wejściu na posterunek to tory zamknięte lub kompletnie wyłączone z użytku w rzeczywistych warunkach. W tym przypadku właśnie plus dla twórców za skrupulatne urzeczywistnienie warunków pracy. Jeżeli mówimy o urozmajcaniu stacji w różne składy itd. to trzeba najpierw pomyśleć nad możliwością ponownego załączenia manewrów a potem nad planami prac manewrowych itp. Jak na moje oko za dużo roboty, za słaby rezultat - to nie td2.

Edited by Xevoni
Link to comment
Share on other sites

W dniu 5.01.2023 o 18:26, robert357 napisał(a):

Napisałem w wątku angielskim i tu też napiszę. Najpierw, to trzeba pomyśleć nad optymalizacją, bo już teraz są ścinki podczas ładowania się pociągu który wjeżdża w zasięg renderowania. Już to widzę przy kilkunastu składach stojących na bocznicy.

Tutaj masz rację, u mnie największe scinki są jak mija mnie skład który jedzie z naprzeciwka bądź który jedzie torem obok w tym samym kierunku  😅🤣  Co najlepsze obraz idzie płynnie a skład z obok/z przeciwka klatkuje tak jakbym zdjęcia oglądał.

  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

Jeśli skład obok klatkuje gdy reszta obrazu idzie płynnie to winne będzie tu łącze internetowe gracza. Jak ktoś gra z dużym lagiem, albo łąćzymy się z serwerem z pingiem >200ms to chyba taki może być efekt (aktualizacja pozycji co 0.2 sek).

Link to comment
Share on other sites

53 minuty temu, Barcikowy napisał(a):

Jeśli skład obok klatkuje gdy reszta obrazu idzie płynnie to winne będzie tu łącze internetowe gracza. Jak ktoś gra z dużym lagiem, albo łąćzymy się z serwerem z pingiem >200ms to chyba taki może być efekt (aktualizacja pozycji co 0.2 sek).

A jak wytłumaczysz jeśli ktoś ma szybki komputer oraz neta i ma to samo, chyba coś tu nie tak. No nie?

Link to comment
Share on other sites

9 godzin temu, 4rtur PL-UK napisał(a):

A jak wytłumaczysz jeśli ktoś ma szybki komputer oraz neta i ma to samo, chyba coś tu nie tak. No nie?

Tak samo jak to że mam neta 600 mbs co oznacza pobieranie z prędkością 85 megabajtów na sekundę, ale jakoś SimRail pobierał się ze steama raptem z prędkością do 11 megabajtów na sekundę. To jakiego masz neta oznacza tylko prędkość połączenia między twoim usługodawcą, a twoim domem. Po drodze do usługodawcy mogą być korki,

  • I agree 2
Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy