vitas Posted January 2, 2023 Posted January 2, 2023 Dla poprawy realności, proponuję poustawiać na niektórych torach odstawczych (np. tych zajętych w Sosnowcu czy Będzinie) wagony bez lokomotyw, może nawet przemieszane z sobą (jakieś składy zdawcze). Czasochłonne to pewnie nie jest, a efekt murowany i natychmiastowy 11
Loongeron Posted January 5, 2023 Posted January 5, 2023 Patrząc na Google Map. Tam prawie wszystko jest również smutne jak w grze teraz. Oprócz dużych stacji rozrządowych jest wystarczająco dużo składów.
Footz Posted January 5, 2023 Posted January 5, 2023 41 minut temu, Loongeron napisał(a): Patrząc na Google Map. Tam prawie wszystko jest również smutne jak w grze teraz. Oprócz dużych stacji rozrządowych jest wystarczająco dużo składów. Akurat w grze mi się wydaje wszystko czyste i równe, tory prościutkie, perony zmodernizowane 🙂 1
Xevoni Posted January 5, 2023 Posted January 5, 2023 (edited) Wiele z tych torów, które są zaznaczone "na czerwono" już po wejściu na posterunek to tory zamknięte lub kompletnie wyłączone z użytku w rzeczywistych warunkach. W tym przypadku właśnie plus dla twórców za skrupulatne urzeczywistnienie warunków pracy. Jeżeli mówimy o urozmajcaniu stacji w różne składy itd. to trzeba najpierw pomyśleć nad możliwością ponownego załączenia manewrów a potem nad planami prac manewrowych itp. Jak na moje oko za dużo roboty, za słaby rezultat - to nie td2. Edited January 5, 2023 by Xevoni
robert357 - W7 FTW Posted January 5, 2023 Posted January 5, 2023 Napisałem w wątku angielskim i tu też napiszę. Najpierw, to trzeba pomyśleć nad optymalizacją, bo już teraz są ścinki podczas ładowania się pociągu który wjeżdża w zasięg renderowania. Już to widzę przy kilkunastu składach stojących na bocznicy. 2
PogromcaCzasu666 Posted January 9, 2023 Posted January 9, 2023 W dniu 5.01.2023 o 18:26, robert357 napisał(a): Napisałem w wątku angielskim i tu też napiszę. Najpierw, to trzeba pomyśleć nad optymalizacją, bo już teraz są ścinki podczas ładowania się pociągu który wjeżdża w zasięg renderowania. Już to widzę przy kilkunastu składach stojących na bocznicy. Tutaj masz rację, u mnie największe scinki są jak mija mnie skład który jedzie z naprzeciwka bądź który jedzie torem obok w tym samym kierunku 😅🤣 Co najlepsze obraz idzie płynnie a skład z obok/z przeciwka klatkuje tak jakbym zdjęcia oglądał. 1
Barcikowy Posted January 9, 2023 Posted January 9, 2023 Jeśli skład obok klatkuje gdy reszta obrazu idzie płynnie to winne będzie tu łącze internetowe gracza. Jak ktoś gra z dużym lagiem, albo łąćzymy się z serwerem z pingiem >200ms to chyba taki może być efekt (aktualizacja pozycji co 0.2 sek).
4rtur PL-UK Posted January 9, 2023 Posted January 9, 2023 53 minuty temu, Barcikowy napisał(a): Jeśli skład obok klatkuje gdy reszta obrazu idzie płynnie to winne będzie tu łącze internetowe gracza. Jak ktoś gra z dużym lagiem, albo łąćzymy się z serwerem z pingiem >200ms to chyba taki może być efekt (aktualizacja pozycji co 0.2 sek). A jak wytłumaczysz jeśli ktoś ma szybki komputer oraz neta i ma to samo, chyba coś tu nie tak. No nie?
Barcikowy Posted January 9, 2023 Posted January 9, 2023 9 godzin temu, 4rtur PL-UK napisał(a): A jak wytłumaczysz jeśli ktoś ma szybki komputer oraz neta i ma to samo, chyba coś tu nie tak. No nie? Tak samo jak to że mam neta 600 mbs co oznacza pobieranie z prędkością 85 megabajtów na sekundę, ale jakoś SimRail pobierał się ze steama raptem z prędkością do 11 megabajtów na sekundę. To jakiego masz neta oznacza tylko prędkość połączenia między twoim usługodawcą, a twoim domem. Po drodze do usługodawcy mogą być korki, 2
Footz Posted January 10, 2023 Posted January 10, 2023 Swoja droga jedziesz 100km/h a mija cię lewym torem Pendolino z czkawka/przycinkami to trochu wygląda to komicznie 🤪 1
Recommended Posts