Jump to content

EU07 czy w koncu EP07 ?


BullRot

Recommended Posts

Oznaczenia tekstur na EU07 są dla EP07, a samo EP07 może jechać 140 km/h ze względu na inna przekładnie. To dlaczego mamy EP07 jako EU07 na 125 km/h?

Bardzo fajná rzeczą byłoby gdyby były losowe EU07 z różnymi teksturami a nawet lekko inna specyfikacja (sila hamowania, starość sprzętu) zamiast jednej.
Lub też EU07 lub EP07 zależnie od tego "co sie trafi" 😉

Edited by BullRot
  • I disagree 3
Link to comment
Share on other sites

Tak jak wyżej kolega pisze - prędkości maksymalne są dokładnie te same. W EP zmieniono bodajże przekładnie i zmniejszyła się prędkość obrotowa silników - wszystko pod długotrwałe jazdy z wyższą prędkością. Niestety budowa lokomotywy ma jeszcze inne ograniczenia przez które nie było możliwości podniesienia prędkości maksymalnej do wyższej. 

Co do reszty zgadzam się jak najbardziej - fajnie by było zobaczyć różne charakterystyki pracy przede wszystkim mocy loka. Jedne mogłyby być fajnie zamulone inne wręcz ślizgać się. Do tego jeśli kiedyś pojawią się rozruchy ze stacji to głupio będzie jak każdy maszynista przy zgłaszaniu pojazdu będzie mówił ten sam numer lokomotywy 😛 

Link to comment
Share on other sites

Jak już chcecie wiedzieć to w EP07 jest zmienione przełożenie przekładni głównej z 79:18 na 76:21, a głównym powodem braku wyższej prędkości jest mocowanie wału drążonego za pomocą panewek czyli łożysk ślizgowych, które jak się później okazało nie nadawały się do wyższych prędkości. W EP08 zamiast panewek są łożyska toczne.

  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy