Aseru Posted December 21, 2022 Share Posted December 21, 2022 Udało mi się dziś przejechać całą trasę od Katowic do Pilchowic. Mimo jazdy EC zauważyłem, że AI dyżurni bardzo późno podają wjazdy/wyjazdy (graczom też to się zdarza, ale wiem że niektórzy się uczą więc nie mam o to problemu). Mimo zewów przed tarczą/ostatnim sbl wjazd podają po ich minięciu przez co jadąc bez HUD nie ma płynności jazdy. Sprawdzałem mapę interaktywną i nie jechało nic przede mną więc ustawienie przebiegu wcześniej powinno być rzeczą normalną. 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
FluffyAdmiral Posted December 28, 2022 Share Posted December 28, 2022 Zgadzam sie w zupelnosci. Czesto sie zdaza ze trzeba mocno wychamowac tylko po to, zeby zobaczyc S2 na nastepnym semaforze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SIMRAIL Team uetam Posted December 28, 2022 SIMRAIL Team Share Posted December 28, 2022 Spróbujemy to podregulować w najbliższym czasie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BullRot Posted December 28, 2022 Share Posted December 28, 2022 Fajnie byloby gdyby użycie ZEW3 przyspieszało proces, większa immersja i realistyczność. Dojeżdżasz do S1, ZEW3 i po 2-3 sekundach jest przelot o czym AI by informowało na czacie. W rzeczywistości mechanicy sie zglaszaja do DR z zapytaniem o wjazdy/wyjazdy gdy te sa na stoj. A jeszcze fajniej gdyby AI potrafila odpowiedziec o zajętości szlaku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robbie Louda Posted December 28, 2022 Share Posted December 28, 2022 Jeszcze rozumiem takie Łazy, ale prawda jest taka, że na CMK jak się jedzie to zielono po prawej i po lewej praktycznie cały czas jest. Problem jest taki, że jak się jedzie trochę "realniej" bez włączonego HUDa to dyżurnego - człowieka jesteśmy w stanie zapytać o następny sygnał, przy AI jest loteria. Zazwyczaj po przejechaniu wjazdowego faktycznie układa drogę, ale nie zawsze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts