dudi Posted December 17, 2022 Share Posted December 17, 2022 (edited) [2022-12-17 21:14:23]: Total: 233.917400 ms (FindLiveObjects: 3.789700 ms CreateObjectMapping: 4.731100 ms MarkObjects: 153.629400 ms DeleteObjects: 71.766500 ms) [2022-12-17 21:14:23]: Setting up 8 worker threads for Enlighten. [2022-12-17 21:14:23]: NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at Steamworks.AuthTicket.Cancel () [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at SteamManager.OnDestroy () [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 [2022-12-17 21:14:23]: NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at UnityEngine.Rendering.HighDefinition.ProbeCameraCache`1[K].Clear () [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at UnityEngine.Rendering.HighDefinition.HDRenderPipeline.Dispose (System.Boolean disposing) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at UnityEngine.Rendering.RenderPipelineManager.CleanupRenderPipeline () [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 Chciałem się zalogować na serwer EN - aplikacja się wysypała. SimRail_log_2022-12-17_20-55-55.txt Edited December 17, 2022 by dudi Link to comment Share on other sites More sharing options...
SIMRAIL Team Kamila Posted December 18, 2022 SIMRAIL Team Share Posted December 18, 2022 @dudi Czy da się to odtworzyć ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dudi Posted December 18, 2022 Author Share Posted December 18, 2022 (edited) Próbowałem, ale niestety się nie udało. EDIT: Dodatkowo przy każdym uruchomieniu lecą dwa wyjątki (nie ma to wpływu na grę, widać je tylko w logach): DllNotFoundException: Unable to load DLL 'OculusXRPlugin'. Tried the load the following dynamic libraries: Unable to load dynamic library 'OculusXRPlugin' because of 'Failed to open the requested dynamic library (0x06000000) - Nie można odnaleźć określonego modułu. (WinError:0000007e) DllNotFoundException: Unable to load DLL 'AudioPluginOculusSpatializer'. Tried the load the following dynamic libraries: Unable to load dynamic library 'AudioPluginOculusSpatializer' because of 'Failed to open the requested dynamic library (0x06000000) - Nie można odnaleźć określonego modułu. (WinError:0000007e) at ONSPAudioSource.OnBeforeSceneLoadRuntimeMethod () [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 Edited December 18, 2022 by dudi Link to comment Share on other sites More sharing options...
dudi Posted December 18, 2022 Author Share Posted December 18, 2022 Sprawdziłem i sprawa z tym wyjątkiem wygląda tak, że ten pierwszy: [2022-12-18 20:34:56]: NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at UnityEngine.Rendering.HighDefinition.ProbeCameraCache`1[K].Clear () [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at UnityEngine.Rendering.HighDefinition.HDRenderPipeline.Dispose (System.Boolean disposing) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at UnityEngine.Rendering.RenderPipelineManager.CleanupRenderPipeline () [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 Leci u mnie za każdym razem gdy zamykam aplikację bez wyjścia z gry do menu (przycisk X w oknie) . Wcześniej jest jeszcze taki: [2022-12-18 20:34:55]: Client disconnected without intent! Going back to main menu! [2022-12-18 20:34:55]: Unloading 7 Unused Serialized files (Serialized files now loaded: 1) [2022-12-18 20:34:55]: DllNotFoundException: Unable to load DLL 'WindowsTTS'. Tried the load the following dynamic libraries: Unable to load dynamic library 'WindowsTTS' because of 'Failed to open the requested dynamic library (0x06000000) - Nie można odnaleźć określonego modułu. (WinError:0000007e) at TrainAnnouncementWindows.destroySpeech () [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 Ten drugi (z pierwszego posta w tym wątku) już mi się nie pojawił. Wygląda na to, że problem, przez który aplikacja się wyłożyła przy próbie połączenia z serwerem leży gdzieś wcześniej - nie widzę w logach nich nadzwyczajnego, ale jakiś dev musiałby popatrzeć na to. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheShotte Posted December 18, 2022 Share Posted December 18, 2022 Pierwszy zestaw błędów ma do wspólnego z VR. Po prostu nie może znaleźć bibliotek które się tym zajmują. Jedna od renderowania, druga od dzwięku. Drugi zestaw to jest tak: [2022-12-18 20:34:55]: Client disconnected without intent! Going back to main menu! W cholere dziwne. "Klient się rozłączył bez zamiaru. Wracamy do main menu!". [2022-12-18 20:34:55]: Unloading 7 Unused Serialized files (Serialized files now loaded: 1) Normalne. Rozładowuje biblioteki. [2022-12-18 20:34:55]: DllNotFoundException: Unable to load DLL 'WindowsTTS' Nie mam zielonego pojęcia dlaczego gra próbuje załadować biblioteki od Windows Text-to-Speech (komputerowe czytanie). Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheShotte Posted December 18, 2022 Share Posted December 18, 2022 (edited) Wydawało mi się że Enlighten ma być usunięty z Unity. O i tak ogulnie to Playtest jest jeszcze pewnie w trybie development a nie production. Nie które błędy by ci się nie pokazywały w wersji produkcyjnej. Ale moje forte jest UE. Edited December 18, 2022 by TheShotte Link to comment Share on other sites More sharing options...
dudi Posted December 18, 2022 Author Share Posted December 18, 2022 8 minut temu, TheShotte napisał(a): Po prostu nie może znaleźć bibliotek które się tym zajmują. Jedna od renderowania, druga od dzwięku. 10 minut temu, TheShotte napisał(a): Nie mam zielonego pojęcia dlaczego gra próbuje załadować biblioteki od Windows Text-to-Speech (komputerowe czytanie). To tylko dev team wie czy problemem jest to, że ich nie ma, czy to, że je w ogóle próbuje wczytać 😉 Stąd ten mój post w tym temacie. Ja tam ekspertem od Unity nie jestem... Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheShotte Posted December 18, 2022 Share Posted December 18, 2022 4 minutes ago, dudi said: To tylko dev team wie czy problemem jest to, że ich nie ma, czy to, że je w ogóle próbuje wczytać 😉 Stąd ten mój post w tym temacie. Ja tam ekspertem od Unity nie jestem... Jak by był problem z tym że ich niema ty by były. 😕 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dudi Posted December 19, 2022 Author Share Posted December 19, 2022 11 godzin temu, TheShotte napisał(a): Jak by był problem z tym że ich niema ty by były. 😕 No nie do końca, bo może coś poszło nie tak na etapie składania paczki, instalator ich nie kopiuje w odpowiednie miejsce itp. - dlatego napisałem, że to może stwierdzić tylko ktoś z SimRail, bo tylko oni taką wiedzę posiadają. Dla mnie zawsze exception w logach to sygnał, że coś poszło nie tak i trzeba się temu przyjrzeć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts