dudi Posted December 17, 2022 Posted December 17, 2022 (edited) [2022-12-17 21:14:23]: Total: 233.917400 ms (FindLiveObjects: 3.789700 ms CreateObjectMapping: 4.731100 ms MarkObjects: 153.629400 ms DeleteObjects: 71.766500 ms) [2022-12-17 21:14:23]: Setting up 8 worker threads for Enlighten. [2022-12-17 21:14:23]: NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at Steamworks.AuthTicket.Cancel () [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at SteamManager.OnDestroy () [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 [2022-12-17 21:14:23]: NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at UnityEngine.Rendering.HighDefinition.ProbeCameraCache`1[K].Clear () [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at UnityEngine.Rendering.HighDefinition.HDRenderPipeline.Dispose (System.Boolean disposing) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at UnityEngine.Rendering.RenderPipelineManager.CleanupRenderPipeline () [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 Chciałem się zalogować na serwer EN - aplikacja się wysypała. SimRail_log_2022-12-17_20-55-55.txt Edited December 17, 2022 by dudi
SIMRAIL Team Kamila Posted December 18, 2022 SIMRAIL Team Posted December 18, 2022 @dudi Czy da się to odtworzyć ?
dudi Posted December 18, 2022 Author Posted December 18, 2022 (edited) Próbowałem, ale niestety się nie udało. EDIT: Dodatkowo przy każdym uruchomieniu lecą dwa wyjątki (nie ma to wpływu na grę, widać je tylko w logach): DllNotFoundException: Unable to load DLL 'OculusXRPlugin'. Tried the load the following dynamic libraries: Unable to load dynamic library 'OculusXRPlugin' because of 'Failed to open the requested dynamic library (0x06000000) - Nie można odnaleźć określonego modułu. (WinError:0000007e) DllNotFoundException: Unable to load DLL 'AudioPluginOculusSpatializer'. Tried the load the following dynamic libraries: Unable to load dynamic library 'AudioPluginOculusSpatializer' because of 'Failed to open the requested dynamic library (0x06000000) - Nie można odnaleźć określonego modułu. (WinError:0000007e) at ONSPAudioSource.OnBeforeSceneLoadRuntimeMethod () [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 Edited December 18, 2022 by dudi
dudi Posted December 18, 2022 Author Posted December 18, 2022 Sprawdziłem i sprawa z tym wyjątkiem wygląda tak, że ten pierwszy: [2022-12-18 20:34:56]: NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at UnityEngine.Rendering.HighDefinition.ProbeCameraCache`1[K].Clear () [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at UnityEngine.Rendering.HighDefinition.HDRenderPipeline.Dispose (System.Boolean disposing) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at UnityEngine.Rendering.RenderPipelineManager.CleanupRenderPipeline () [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 Leci u mnie za każdym razem gdy zamykam aplikację bez wyjścia z gry do menu (przycisk X w oknie) . Wcześniej jest jeszcze taki: [2022-12-18 20:34:55]: Client disconnected without intent! Going back to main menu! [2022-12-18 20:34:55]: Unloading 7 Unused Serialized files (Serialized files now loaded: 1) [2022-12-18 20:34:55]: DllNotFoundException: Unable to load DLL 'WindowsTTS'. Tried the load the following dynamic libraries: Unable to load dynamic library 'WindowsTTS' because of 'Failed to open the requested dynamic library (0x06000000) - Nie można odnaleźć określonego modułu. (WinError:0000007e) at TrainAnnouncementWindows.destroySpeech () [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 Ten drugi (z pierwszego posta w tym wątku) już mi się nie pojawił. Wygląda na to, że problem, przez który aplikacja się wyłożyła przy próbie połączenia z serwerem leży gdzieś wcześniej - nie widzę w logach nich nadzwyczajnego, ale jakiś dev musiałby popatrzeć na to.
TheShotte Posted December 18, 2022 Posted December 18, 2022 Pierwszy zestaw błędów ma do wspólnego z VR. Po prostu nie może znaleźć bibliotek które się tym zajmują. Jedna od renderowania, druga od dzwięku. Drugi zestaw to jest tak: [2022-12-18 20:34:55]: Client disconnected without intent! Going back to main menu! W cholere dziwne. "Klient się rozłączył bez zamiaru. Wracamy do main menu!". [2022-12-18 20:34:55]: Unloading 7 Unused Serialized files (Serialized files now loaded: 1) Normalne. Rozładowuje biblioteki. [2022-12-18 20:34:55]: DllNotFoundException: Unable to load DLL 'WindowsTTS' Nie mam zielonego pojęcia dlaczego gra próbuje załadować biblioteki od Windows Text-to-Speech (komputerowe czytanie).
TheShotte Posted December 18, 2022 Posted December 18, 2022 (edited) Wydawało mi się że Enlighten ma być usunięty z Unity. O i tak ogulnie to Playtest jest jeszcze pewnie w trybie development a nie production. Nie które błędy by ci się nie pokazywały w wersji produkcyjnej. Ale moje forte jest UE. Edited December 18, 2022 by TheShotte
dudi Posted December 18, 2022 Author Posted December 18, 2022 8 minut temu, TheShotte napisał(a): Po prostu nie może znaleźć bibliotek które się tym zajmują. Jedna od renderowania, druga od dzwięku. 10 minut temu, TheShotte napisał(a): Nie mam zielonego pojęcia dlaczego gra próbuje załadować biblioteki od Windows Text-to-Speech (komputerowe czytanie). To tylko dev team wie czy problemem jest to, że ich nie ma, czy to, że je w ogóle próbuje wczytać 😉 Stąd ten mój post w tym temacie. Ja tam ekspertem od Unity nie jestem...
TheShotte Posted December 18, 2022 Posted December 18, 2022 4 minutes ago, dudi said: To tylko dev team wie czy problemem jest to, że ich nie ma, czy to, że je w ogóle próbuje wczytać 😉 Stąd ten mój post w tym temacie. Ja tam ekspertem od Unity nie jestem... Jak by był problem z tym że ich niema ty by były. 😕
dudi Posted December 19, 2022 Author Posted December 19, 2022 11 godzin temu, TheShotte napisał(a): Jak by był problem z tym że ich niema ty by były. 😕 No nie do końca, bo może coś poszło nie tak na etapie składania paczki, instalator ich nie kopiuje w odpowiednie miejsce itp. - dlatego napisałem, że to może stwierdzić tylko ktoś z SimRail, bo tylko oni taką wiedzę posiadają. Dla mnie zawsze exception w logach to sygnał, że coś poszło nie tak i trzeba się temu przyjrzeć.
Recommended Posts