Jump to content

Null reference - próba zalogowania się na serwer EN(x)


Recommended Posts

[2022-12-17 21:14:23]: Total: 233.917400 ms (FindLiveObjects: 3.789700 ms CreateObjectMapping: 4.731100 ms MarkObjects: 153.629400 ms  DeleteObjects: 71.766500 ms)

[2022-12-17 21:14:23]: Setting up 8 worker threads for Enlighten.
[2022-12-17 21:14:23]: NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object.
  at Steamworks.AuthTicket.Cancel () [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 
  at SteamManager.OnDestroy () [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 

[2022-12-17 21:14:23]: NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object.
  at UnityEngine.Rendering.HighDefinition.ProbeCameraCache`1[K].Clear () [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 
  at UnityEngine.Rendering.HighDefinition.HDRenderPipeline.Dispose (System.Boolean disposing) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 
  at UnityEngine.Rendering.RenderPipelineManager.CleanupRenderPipeline () [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 

Chciałem się zalogować na serwer EN - aplikacja się wysypała.

SimRail_log_2022-12-17_20-55-55.txt

Edited by dudi
Link to comment
Share on other sites

Próbowałem, ale niestety się nie udało.

EDIT:
Dodatkowo przy każdym uruchomieniu lecą dwa wyjątki (nie ma to wpływu na grę, widać je tylko w logach):

DllNotFoundException: Unable to load DLL 'OculusXRPlugin'. Tried the load the following dynamic libraries: Unable to load dynamic library 'OculusXRPlugin' because of 'Failed to open the requested dynamic library (0x06000000) - Nie można odnaleźć określonego modułu.  (WinError:0000007e)
DllNotFoundException: Unable to load DLL 'AudioPluginOculusSpatializer'. Tried the load the following dynamic libraries: Unable to load dynamic library 'AudioPluginOculusSpatializer' because of 'Failed to open the requested dynamic library (0x06000000) - Nie można odnaleźć określonego modułu.  (WinError:0000007e)
  at ONSPAudioSource.OnBeforeSceneLoadRuntimeMethod () [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 

 

Edited by dudi
Link to comment
Share on other sites

Sprawdziłem i sprawa z tym wyjątkiem wygląda tak, że ten pierwszy:
 

[2022-12-18 20:34:56]: NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object.
  at UnityEngine.Rendering.HighDefinition.ProbeCameraCache`1[K].Clear () [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 
  at UnityEngine.Rendering.HighDefinition.HDRenderPipeline.Dispose (System.Boolean disposing) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 
  at UnityEngine.Rendering.RenderPipelineManager.CleanupRenderPipeline () [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 

Leci u mnie za każdym razem gdy zamykam aplikację bez wyjścia z gry do menu (przycisk X w oknie) .
Wcześniej jest jeszcze taki:

[2022-12-18 20:34:55]: Client disconnected without intent! Going back to main menu!
[2022-12-18 20:34:55]: Unloading 7 Unused Serialized files (Serialized files now loaded: 1)
[2022-12-18 20:34:55]: DllNotFoundException: Unable to load DLL 'WindowsTTS'. Tried the load the following dynamic libraries: Unable to load dynamic library 'WindowsTTS' because of 'Failed to open the requested dynamic library (0x06000000) - Nie można odnaleźć określonego modułu.  (WinError:0000007e)
  at TrainAnnouncementWindows.destroySpeech () [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 


Ten drugi (z pierwszego posta w tym wątku) już mi się nie pojawił.

Wygląda na to, że problem, przez który aplikacja się wyłożyła przy próbie połączenia z serwerem leży gdzieś wcześniej - nie widzę w logach nich nadzwyczajnego, ale jakiś dev musiałby popatrzeć na to.

Link to comment
Share on other sites

Pierwszy zestaw błędów ma do wspólnego z VR. Po prostu nie może znaleźć bibliotek które się tym zajmują. Jedna od renderowania, druga od dzwięku.

Drugi zestaw to jest tak:

 

[2022-12-18 20:34:55]: Client disconnected without intent! Going back to main menu!

W cholere dziwne. "Klient się rozłączył bez zamiaru. Wracamy do main menu!".

[2022-12-18 20:34:55]: Unloading 7 Unused Serialized files (Serialized files now loaded: 1)

 

Normalne. Rozładowuje biblioteki. 

 

[2022-12-18 20:34:55]: DllNotFoundException: Unable to load DLL 'WindowsTTS'

Nie mam zielonego pojęcia dlaczego gra próbuje załadować biblioteki od Windows Text-to-Speech (komputerowe czytanie).

 

 

Link to comment
Share on other sites

Wydawało mi się że Enlighten ma być usunięty z Unity. O i tak ogulnie to Playtest jest jeszcze pewnie w trybie development a nie production. Nie które błędy by ci się nie pokazywały w wersji produkcyjnej. Ale moje forte jest UE.

 

Edited by TheShotte
Link to comment
Share on other sites

8 minut temu, TheShotte napisał(a):

Po prostu nie może znaleźć bibliotek które się tym zajmują. Jedna od renderowania, druga od dzwięku.

10 minut temu, TheShotte napisał(a):

Nie mam zielonego pojęcia dlaczego gra próbuje załadować biblioteki od Windows Text-to-Speech (komputerowe czytanie).


To tylko dev team wie czy problemem jest to, że ich nie ma, czy to, że je w ogóle próbuje wczytać 😉

Stąd ten mój post w tym temacie.
Ja tam ekspertem od Unity nie jestem...

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, dudi said:


To tylko dev team wie czy problemem jest to, że ich nie ma, czy to, że je w ogóle próbuje wczytać 😉

Stąd ten mój post w tym temacie.
Ja tam ekspertem od Unity nie jestem...

Jak by był problem z tym że ich niema ty by były. 😕 

Link to comment
Share on other sites

11 godzin temu, TheShotte napisał(a):

Jak by był problem z tym że ich niema ty by były. 😕

No nie do końca, bo może coś poszło nie tak na etapie składania paczki, instalator ich nie kopiuje w odpowiednie miejsce itp. - dlatego napisałem, że to może stwierdzić tylko ktoś z SimRail, bo tylko oni taką wiedzę posiadają.

Dla mnie zawsze exception w logach to sygnał, że coś poszło nie tak i trzeba się temu przyjrzeć.

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy