Jump to content

Recommended Posts

Posted

 

Podczas gry w trybie wieloosobowym po kilku minutach od połączenia z serwerem (np. pl3, rola dyżurnego – stacja Będzin) następuje rozłączenie z komunikatem „Rozłączono z nieznanego powodu”.
W logach Unity pojawiają się błędy „JobTempAlloc has allocations that are more than the maximum lifespan of 4 frames old – this is not allowed and likely a leak” oraz bardzo duża liczba nieudanych alokacji pamięci (Failed Allocations w bucketach 16B–128B).

Dołączony log (SimRail_log_2025-10-07_23-42-13.txt) zawiera także inne błędy Unity i gry, m.in.:

Curl error 3: URL rejected: No host part in the URL (problemy z API / siecią gry),

Track z_Id_... is too short to connect to others! powtarzające się setki razy,

DllNotFoundException: Unable to load DLL 'OculusXRPlugin' oraz AudioPluginOculusSpatializer.

Problem pojawia się niezależnie od ustawień graficznych.
Błąd „JobTempAlloc leak” wskazuje na wyciek pamięci w systemie Job System Unity, co może powodować przeciążenie pamięci tymczasowej i w efekcie rozłączenie z serwerem.

 

 

Specyfikacja sprzętu:SimRail_log_2025-10-07_23-42-13.txt

Procesor: Intel® Core™ i7-8750H @ 2.20 GHz (6 rdzeni / 12 wątków)

 Pamięć RAM: 16 GB

 Dyski: SSD Samsung 970 EVO 500 GB, SSDPR-CX400-512-G2 512 GB

Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 1060 (6 GB VRAM) + Intel UHD Graphics 630

 System operacyjny: Windows 10

 

Pozdrawiam ;)

 

 

  • SIMRAIL Team
Posted
Thank you for reporting this issue. A similar problem has already been reported by other users.
Dziękujemy za zgłoszenie tego problemu. Podobny problem był już zgłaszany przez innych użytkowników.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy