zajac325 Posted October 7 Posted October 7 Podczas gry w trybie wieloosobowym po kilku minutach od połączenia z serwerem (np. pl3, rola dyżurnego – stacja Będzin) następuje rozłączenie z komunikatem „Rozłączono z nieznanego powodu”. W logach Unity pojawiają się błędy „JobTempAlloc has allocations that are more than the maximum lifespan of 4 frames old – this is not allowed and likely a leak” oraz bardzo duża liczba nieudanych alokacji pamięci (Failed Allocations w bucketach 16B–128B). Dołączony log (SimRail_log_2025-10-07_23-42-13.txt) zawiera także inne błędy Unity i gry, m.in.: Curl error 3: URL rejected: No host part in the URL (problemy z API / siecią gry), Track z_Id_... is too short to connect to others! powtarzające się setki razy, DllNotFoundException: Unable to load DLL 'OculusXRPlugin' oraz AudioPluginOculusSpatializer. Problem pojawia się niezależnie od ustawień graficznych. Błąd „JobTempAlloc leak” wskazuje na wyciek pamięci w systemie Job System Unity, co może powodować przeciążenie pamięci tymczasowej i w efekcie rozłączenie z serwerem. Specyfikacja sprzętu:SimRail_log_2025-10-07_23-42-13.txt Procesor: Intel® Core™ i7-8750H @ 2.20 GHz (6 rdzeni / 12 wątków) Pamięć RAM: 16 GB Dyski: SSD Samsung 970 EVO 500 GB, SSDPR-CX400-512-G2 512 GB Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 1060 (6 GB VRAM) + Intel UHD Graphics 630 System operacyjny: Windows 10 Pozdrawiam ;)
SIMRAIL Team Admin BOT Posted Friday at 05:19 PM SIMRAIL Team Posted Friday at 05:19 PM Thank you for reporting this issue. A similar problem has already been reported by other users. Dziękujemy za zgłoszenie tego problemu. Podobny problem był już zgłaszany przez innych użytkowników.
Recommended Posts