Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ostatnio pojawiło się sporo fajnych zmian w oświetleniu, które można przetestować w wersji NEXT. Jak już są prowadzone prace przy oświetleniu to, myślę, że warto zwrócić uwagę na pewien szczegół i jak jest możliwość to coś z tym zrobić, aby snop światła we mgle był także zależny od przyciemnienia reflektorów. Na ten moment snop światła jest stały, zależny od gęstości mgły, a przyciemnianie reflektorów nie ma na niego żadnego wpływu.

 

Obecnie w SimRail:

 

Pełne światła:

SimRail2025-07-2100-24-33_211.thumb.png.1b11010d4d47480b385f7a37e9b1ff2b.png

Światła przyciemnione:

SimRail2025-07-2100-24-32_560.thumb.png.aeef872bcf4f6a534ad14f2089afcccb.png

 

Poniżej przykład z innego symulatora:

 

Pełne światła:

image.thumb.png.6e56e30144476c3d27a5a120e744b31e.png

Światła przyciemnione:

image.thumb.png.d3d8b008157479d90f069ef01c3dcdf3.png

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy