Jump to content

Recommended Posts

Posted

Myślę, że bujanie będzie idealne z zewnątrz jeśli będzie nieregularne. Natomiast w środku, z pozycji maszynisty wg mnie jest perfekcyjnie i nic bym nie zmieniał, gdyż odczuwalna jest właśnie ta charakterystyczna cecha siódemki, która płynie, przez zastosowanie belki bujakowej.

  • I agree 3
Posted

Z wewnątrz jest idealnie, identycznie jak w rzeczywistości, EU07 ma inne zawieszenie niz wagony. Nawet na nowych torach buja w każdym kierunku, również na boki jadąc prosto. 

Posted
20 godzin temu, Bart napisał(a):

Myślę, że bujanie będzie idealne z zewnątrz jeśli będzie nieregularne. Natomiast w środku, z pozycji maszynisty wg mnie jest perfekcyjnie i nic bym nie zmieniał, gdyż odczuwalna jest właśnie ta charakterystyczna cecha siódemki, która płynie, przez zastosowanie belki bujakowej.

Jechałeś kiedyś siódemką? Ile razy? Ja tak i wiele razy, i nic tak nie buja jak tutaj. "Belki bujakowej". Co jeszcze wymyślisz?

Posted
Godzinę temu, pasiur napisał(a):

Jechałeś kiedyś siódemką? Ile razy? Ja tak i wiele razy, i nic tak nie buja jak tutaj. "Belki bujakowej". Co jeszcze wymyślisz?

Tak jechałem. Dlaczego uważasz, że układ bujakowy z zastosowaniem takiej belki to mój wymysł? 

Posted
2 godziny temu, pasiur napisał(a):

Jechałeś kiedyś siódemką? Ile razy? Ja tak i wiele razy, i nic tak nie buja jak tutaj. "Belki bujakowej". Co jeszcze wymyślisz?

Nie udzielaj się jak nie wiesz. Osprężynowanie wózków lokomotyw EU07 i pochodnych jest oparte o belkę bujakową. 7 strasznie buja, ze względu na to jak działa belka bujakowa, ale nie zgodzę się że też na nowym torowisku bo jak jest faktycznie równe to sunie idealnie bez żadnych ruchów.

Posted

to bujanie sie siodemki tutaj jest tak regularne i systematyczne ze az nienaturalne i mija sie z jakakolwiek symulacja jazdy.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy