Jump to content

Wybujana siódemka


Recommended Posts

Myślę, że bujanie będzie idealne z zewnątrz jeśli będzie nieregularne. Natomiast w środku, z pozycji maszynisty wg mnie jest perfekcyjnie i nic bym nie zmieniał, gdyż odczuwalna jest właśnie ta charakterystyczna cecha siódemki, która płynie, przez zastosowanie belki bujakowej.

  • I agree 3
Link to comment
Share on other sites

20 godzin temu, Bart napisał(a):

Myślę, że bujanie będzie idealne z zewnątrz jeśli będzie nieregularne. Natomiast w środku, z pozycji maszynisty wg mnie jest perfekcyjnie i nic bym nie zmieniał, gdyż odczuwalna jest właśnie ta charakterystyczna cecha siódemki, która płynie, przez zastosowanie belki bujakowej.

Jechałeś kiedyś siódemką? Ile razy? Ja tak i wiele razy, i nic tak nie buja jak tutaj. "Belki bujakowej". Co jeszcze wymyślisz?

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, pasiur napisał(a):

Jechałeś kiedyś siódemką? Ile razy? Ja tak i wiele razy, i nic tak nie buja jak tutaj. "Belki bujakowej". Co jeszcze wymyślisz?

Tak jechałem. Dlaczego uważasz, że układ bujakowy z zastosowaniem takiej belki to mój wymysł? 

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, pasiur napisał(a):

Jechałeś kiedyś siódemką? Ile razy? Ja tak i wiele razy, i nic tak nie buja jak tutaj. "Belki bujakowej". Co jeszcze wymyślisz?

Nie udzielaj się jak nie wiesz. Osprężynowanie wózków lokomotyw EU07 i pochodnych jest oparte o belkę bujakową. 7 strasznie buja, ze względu na to jak działa belka bujakowa, ale nie zgodzę się że też na nowym torowisku bo jak jest faktycznie równe to sunie idealnie bez żadnych ruchów.

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy