Jump to content

Recommended Posts

Posted

Pisałem w temacie XeSS choćby w QA i tam padła odpowiedź, że tego typu rozwiązania są dostępne w zależności od ich obecności dla silnika Unity.

Uprzejmie donoszę zatem, że pojawił się plugin XeSS dla Unity:
https://github.com/GameTechDev/XeSSUnityPlugin

Przy czym biblioteka jest dostępna tylko dla DX12, a SimRail chyba ciągnie na DX11? Wymagane jest też Unity w wersji co najmniej 2022.3.39f1.

Dlaczego wprowadzenie XeSS jest istotne dla wszystkich graczy?

XeSS jest odpowiednikiem DLSS, ale od Intela i w przeciwieństwie do DLSS — działa na wszystkich kartach graficznych, podobnie jak FSR. Jakościowo daje podobne lub lepsze rezultaty od FSR 2.0, co oznacza więcej FPS lub możliwość grania z wyższymi detalami.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy