Jump to content

Recommended Posts

Posted

 

Zdarzało mi się już parę razy, że pociąg mi jakby gaśnie, świeci się kontrolka od “wyłącznik szybki” i mimo prób klikania przełącznika  “wyłącznik szybki” kontrolka nadal się świeci. Działo się tak np po gwałtownym hamowaniu (zaciągnięciu hamulca na maxa) jak stwierdziłem, nie wyhamuję dobrze żeby zmieścić się w peronie. Mimo odhamowania składu ruszyć już nie chce, dopiero jak wrócę się do szafy niskiego napięcia, wyłączę i włączę baterię i potem w kabinie maszynisty zrobię wszystko od początku jak przy uruchamianiu składu to udaje się załączyć wyłącznik szybki, sprężarkę i wtedy można ruszyć. - Co jest powodem tego, że po nagłym hamowaniu nie mogę ponownie załączyć wyłącznika szybkiego ? Czy można to zrobić inaczej niż wychodząc do szafy niskiego napięcia żeby wyłączyć i ponownie włączyć baterię ? 

 

Posted

Dzieje się tak, bo wybija przekaźnik nadmiarowy silników trakcyjny. w takim przypadku należy ustawić nastawnik kierunkowy w pozycji neutralnej, potem odblokować przekaźnik nadmiarowy silników trakcyjnych (drugi hebelek w środkowym rzędzie) a na koniec zamknąć wyłącznik szybki i uruchomić przetwornicę. Czasami tak mam gdy hamuje a zapomnę o wyzerowaniu nastawnika, EZT dostaje za dużo prądu i wybija.  

  • Like 1
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy