Jump to content

sm41

Member
  • Posts

    18
  • Joined

  • Last visited

Other groups

Early Access Playtests

Reputation

2 Neutral

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Proponowałbym dodanie elektrozaworów pantografów oraz manometru zbiornika rozrządu na ramie pneumatycznej B w ET22. Bardzo mi tego brakuje.
  2. Nie wiem czy można zgłaszać błędy z ETCS (boje się bana) ale zauważyłem że po przełączeniu na Poziom 1 nadal działa SHP a powinien tylko SIFA/Czuwak oprócz tego po zaizolowaniu ETCS nadal pokazuje się na DMI np. Poziom 1 albo SHP wprowadza to w błąd bo myślałem że system nadal pracuje mimo izolacij.
  3. Wagony węglarki i z tego co kojarzę inne także mają źle ustawioną dźwignie wyłącznika hamulca jest szczególnie wkurzające bo w wielu symulatorach (także płatnych, Jezusku kochany nasz trzymaj mnie bo nie wytrzymie) spotkałem się z tym błędem nie rozumiem czy ludzie błędnie interpretują położenie tej dźwigni czy jak dla mnie to zawsze było logiczne i nie potrafię zrozumieć jak ktoś może to inaczej odczytać a wiec do rzeczy dźwignia powinna być w położeniu pionowym a nie poziomym, służy to temu że jak ktoś obchodzi skład albo obserwuje przetaczanie to szybko wychwyci czy jest gdzieś nie potrzebnie odłączony hamulec bo każdy wagon z odłączonym hamulcem będzie miał rączkę odłącznika poziomo w przeciwieństwie do rączki odluźniacza. Dźwignia odluźniacza nie bez powodu jest podobna do rączki odłącznika hamulca, jest to celowy zabieg żeby patrzeć czy mamy na podwoziu dwa pionowe czerwone dźwignie czyli OK czy może jest coś nie tak i należy sprawdzić czy wagon miał mieć odcięty hamulec. Czasem zdarzy się błędnie zainstalowana rączką odluźniacza zamiast zawsze pionowo to poziomo dadzą ale żeby odłącznik hamulca był źle zamontowany to jeszcze się nie spotkałem.
  4. Tego nie wiedziałem myślałem że działa to zgodnie z tym co widziałem na różnych czeskich i niemieckich lokomotywach, szkoda że producenci nie trzymają się jednego standardu.
  5. Piaskowanie pod klapką baterii jest niby załączone ale nie świeci się na zielono jego ikonka wiec nie wiem czy rzeczywiście będzie piaskowało na nagłym a to ważne dla mnie. Z góry dziękuje za naprawienie tego błędu.
  6. Na Elfie można zadawać moc z przełącznikiem drzwi w pozycji otwartych drzwi oraz przy braku załączonej baterii mogę załączyć i wyłączyć hamulec sprężynowy, myślałem że youby sprawdził zależności we wszystkich pojazdach nie tylko w siódemce, cóż tym razem sprawdzi 😁.
  7. To jest kontrolka jakiś drzwi? Jesteś pewien? Jeździsz może na tych pojazdach? Bo ja byłem przekonany że to jest ikonka sieci CAN na pojeździe i zapalnie jej odbierałem jako prace wirtualnych generatorów SHP które jak się domyślam są do niej podłączone.
  8. Przydało by się żeby to działało też w innych pojazdach np. Traxx
  9. Dlaczego mogę podnieść pantografy przy wyłącznej baterii w siódemce? Symulowana jest w ogóle zależność sterowania pojazdem od obecności napięcia obwodów NN? Bo brak napięcia a działanie styczników EP od pantografów wskazuje że nie ma to powiązania, szkoda. W ogóle im dłużej w ten symulator gram tym bardziej mam wrażenie że wszystko po łebkach zrobione, na zasadzie może user się nie zorientuje bo nie czyta mądrych rzeczy w Internecie, naprawdę przykre podejście. Tak wiem sam narzekałem że długo się czeka na wydanie symulatora ale na miłość boską tak ciężko zrobić taką rzecz jak np. ekran ETCS? Już nie mówię o sam ETCS bo nie zakładałem że ktoś może wydać Pendolino + CMK bez tego systemu! Już pal licho sprawny prędkościomierz po prostu póki co dołączyć jeden *.png do pytona z napisem w stylu "ETCS Isolation" tak trudno? Tak jak w Maszynie "Funkcjonalności sytemu zostały zablokowane".
  10. Jedne co znalazłem to to że przycisk jest aktywny tylko w Polsce i Czechach a pedał we wszystkich krajach. Ale teraz sobie myślę że jak maszynista siedzi w fotelu to ciężko nie trzymać nóg na pedale wiec myślę że trzymają a gdy rozlegnie się sygnał można go skasować przyciskiem, zresztą podobnie jest w Traxx tam też masz przyciski z boku kabiny.
  11. Kurcze dobre pytanie ale chyba tak że albo trzymasz pedał i co jakiś czas puszczasz albo w ogóle nie trzymasz pedału tylko klikasz przycisk a w takim przypadku trzeba by przerobić na to co było 😅 już wertuje instrukcje do Pendolino i jak tylko coś znajdę to dam znać.
  12. Nie, chyba jest wszystko dobrze. Sprawdź jeszcze Pendolino bo tam chyba też trzeba odwrócić pedał.
  13. Zależy jaka sztuka w jednych siódemkach się pali w innych nie, bardziej zwróciłem uwagę na to że lampka różnicowego nie ma powiązania z ciśnieniem przewodu głównego chociaż nie jestem pewien czy tego też nie zmieniali w zależności od lokomotywy. Ktoś bardziej ogarnięty w temacie powinien się wypowiedzieć.
  14. Brak mi słów no to co się dzieje na Centralnej, nie dość że wszędzie świeci słońce to nie dostaje zielonego światła. Nie wiem gdzie jest log w katalogu gry go nie ma. PS. Przyjechałem prawie punktualnie na Centralną, te 10 minut opóźnienia pojawiło się najprawdopodobniej jak przejechałem S1 i mnie cofnęło.
  15. Puki co to w SimRailu jest tak że wciśniecie pedału zbija SHP a powinno tylko Czuwaka wiec trzeba się tego pozbyć i dodać animacje przełącznika pod Spacją i było by OK.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy