Jump to content
Następne podsumowanie tygodnia pojawi się 21.09 | The next summary of the week will be published on 21.09

Bazinga

Member
  • Posts

    50
  • Joined

  • Days Won

    3

Other groups

Early Access

Bazinga last won the day on September 6

Bazinga had the most liked content!

Reputation

162 Excellent

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. W tygodniu ilość graczy oscyluje w granicach 20-400. Tutaj trzeba usunąć z 50% serwerów, a nie dokładać kolejne dodatkowo zmniejszając średnią ilość graczy na każdym z nich.
  2. Na razie jest samo Q, zobaczymy ile pytań dostanie swoje A. Nie wiem, chociaż się domyślam.
  3. Na PL2 wyjątkowym wydarzeniem w godzinach 16-20 będzie brak awarii.
  4. @Sparkles is developing an unofficial swedish route with custom assets, maybe he would be willing to share some know-how with you.
  5. Zdziwiłbyś się jakie hobby można uprawiać podczas czekania na odhamowanie pendolino 😉
  6. Winą gracza jest to, że serwery nie wspierają ipv6?
  7. Cześć, Mamy dzisiaj 250 dzień roku, a 137 dni od ostatniego update. Liczba wprowadzonych update na Steam - 3. W ciągu ostatnich 4,5 miesięcy wprowadzono wiele zmian dla użytkowników. Jako, że odhamowanie Pendolino trwa około 60-90 sekund zdążę przedstawić je wszystkie bez zakłócania Wam rozgrywki: 23.04.2024 Naprawiono sygnał zastępczy w samouczku ETCS L2 Różne poprawki 23.04.2024 Poprawki ustawień trasy scenariusza Różne poprawki scenerii 24.04.2024 Dodanie informacji o zasilaniu radiowym do samouczka EU07 Naprawiono teksturę śniegu Różne poprawki Źródło: https://steamdb.info/patchnotes/14139339/ https://steamdb.info/patchnotes/14145240/ https://steamdb.info/patchnotes/14152608/ https://steamdb.info/app/1422130/patchnotes/ Jak się podobają Wam poprawki śniegu w kwietniu? Umiliło Wam to wakacyjny okres?
  8. Gdyby oddelegowali jednego człowieka do przeglądania socjali na pełny etat to na takie małe poprawki jak np. hamulce w pendolino pewnie czekalibyśmy z 5 miesięcy.
  9. Jeżeli nikt się do Ciebie nie pruje to znaczy, że wszystko ok. SimRail to taka gra, że jeżeli robisz coś nie tak to przeważnie dowiesz się o tym w ciągu kilkunastu sekund. Czasem nawet dostajesz feedback zanim w ogóle zdążysz popełnić błąd, np. gdy ludzie wyjeżdżając z Knapówki już pytają Psary czy przelot ustawiony. Ewentualnie siadaj na któreś Łazy, tam to regularnie dbają o Twoje zdrowie pytając czy śpisz.
  10. Ehh Panowie coraz więcej amatorów pcha się do zabawy hehe, mam nadzieję, że przejdzie ta nowelizacja ustawy i kierować ruchem w simrailu będzie można wyłącznie po zdaniu państwowego egzaminu z pełnej instrukcji Ir-1 bo serio niektórzy nie mają ani doświadczenia ani wyobraźni i na przykład wypuszczą jednego bota na spotkanie z drugim botem na pustym w serwerze w grze, o której już twórcy prawie zapomnieli
  11. Powiedzieli, że hamulce w pendolino już naprawione to są naprawione, nie ma co chłopakom przypominać co 4 miesiące o wypuszczeniu na steama update z poprawkami
  12. Lepiej nie, bo będzie odhamowywać dwa razy dłużej, a nie każdy ma czas czekać 6 minut po każdym dotknięciu hamulca
  13. Na technologii to się nie do końca znam, ale dla mnie to trochę dziwne, że ludzie w kosmos latają a ja muszę stać 10 minut w kolejce w Biedronce żeby masło kupić. Tutaj taki apel do programistów z biedronki żeby była taka animacja, że np. stoję w kuchni a tu masło jest podstawiane do lodówki. Myślę, że przy odrobinach chęci dałoby się zrobić tak żeby masło się spawnowało bezpośrednio u mnie w mieszkaniu, tym bardziej że np. na wsi nie trzeba jeździć do sklepu żeby mieć masło w domu.
  14. Nie połączysz tego, bo programowanie rozwiązuje realne problemy, nie zaprogramujesz czegoś co nie ma prawa działać z logicznej strony. Wytłumaczę Ci to w nieprogramistyczny sposób. Serwer to taki mały świat, powiedzmy Twoje miasto. Jeżeli w Twoim mieście jesteś na ulicy Dworcowej, to jesteś tam dla wszystkich ludzi z tego miasta. Autobus, który chciałbyś poprowadzić znajduje się na ulicy Nowaka, więc jest tam dla wszystkich ludzi w mieście - niezależnie od tego czy go widzą czy nie. Jeżeli chcesz przejąć pojazd w takiej formie, że podejmujesz go w zajezdni to musi do tej zajezdni najpierw dojechać. Jeżeli go tam teleportujesz, żeby mieć przywilej wejścia do niego w realistyczny sposób to w tym samym momencie zniknie z aktualnej pozycji. Czyli na przykład sprzed maski samochodu, który zatrzymał się żeby go wypuścić z zatoczki albo sprzed nosa wszystkim pasażerom, którzy czekali aż dojedzie na przystanek. Jego trasa tu się urywa - nie dojedzie na kolejny przystanek, bo przeniosłeś go w przestrzeni do zajezdni, a więc też nie zobaczą go ludzie czekający na kolejnym przystanku. Nie da się tego zrobić tak, niezależnie od tego jakie masz wyobrażenie programowania, aby fizycznie autobus był w dwóch miejscach jednocześnie, tylko po to abyś sobie do niego wsiadł w zaproponowany sposób. Można go oczywiście zduplikować, ale prowadzi to do kolejnego szeregu problemów jak np. to, że masz dwa identyczne autobusy, o takich samych numerach bocznych w dwóch różnych częściach miasta. Jeżeli "zespawnujesz" tak jak to określasz pociąg na stacji to zniknie on ze szlaku. Ze szlaku, gdzie np. dyżurny ruchu ściągnął inny skład na boczny tor, żeby przepuścić pociąg ten, który Ty chcesz przenieść w przestrzeni. Pociąg znika dyżurnemu z ekranu, ludziom na serwerze z oczu i z punktu A pojawia się w punkcie B.
  15. Bo Ci, którzy kupują je teraz nie wiedzą co było miesiącami zapowiadane i obiecywane, a co faktycznie otrzymali. A osoby, które czekały na wydanie DLC były zawiedzione i wystawili adekwatną ocenę.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy