-
Posts
52 -
Joined
-
Last visited
Other groups
Early Access
Playtests
Reputation
36 ExcellentRecent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Nieprawidłowy pas świetlny na semaforze - Warszawa Włochy
nULL replied to nULL's topic in Archiwum zgłoszeń
Zauważyłem, że poprawione... można oznaczyć jako "fixed" i zamknąć wątek 🙂 -
Przejazd otwiera się przed pociągiem - Warszawa Włochy
nULL replied to nULL's topic in Archiwum zgłoszeń
Potwierdzam. Przejazd prowadzi do posesji zlokalizowanej między torowiskiem i jest otwierany prawdopodobnie na żądanie lokatorów tej posesji. Za każdym razem, jak mijałem to miejsce jadąc autobusem, czy pociągiem ten przejazd zawsze był zamknięty. -
Jak w temacie - przejazd otwiera się tuż przed czołem pociągu jadącego w kierunku zachodnim. Nie sprawdzałem, czy to samo występuje w kierunku wschodnim. EDIT: Dotyczy tylko kierunku zachodniego
-
Sugeruję dodać dodatkowy dźwięk szumu szyn do każdego rodzaju taboru. W realu szyny przecież szumią także pod przejeżdżającym ED250 😄Fajnie by było, gdyby raz na jakiś czas pojawiał się odgłos taki, jak w tym klipie
-
-
Wygląda na problem globalny, więc zgłaszanie kolejnych takich miejsc w tym przypadku nie ma sensu
-
Na szlaku Szeligi - Biała Rawska jeden z semaforów SBL odnoszących się do toru nr. 1 jest ustawiony po lewej stronie toru nr. 2 i na odwrót. Nie jest to na pewno efekt zmiany kierunków blokady, gdyż taki widok zastałem dwa razy pod rząd w tym miejscu, a także ani jeden, ani drugi semafor jest niewykrywany przez GUI. Oto rzeczone miejsce: Następne semafory przy tym torze są normalnie na zielono:
-
Szczegóły kierunku przy wyborze pociągu w menu
nULL replied to Barterbly's topic in Sugestie usprawnień [Tryb wieloosobowy]
Tu wystarczy zapamiętać prostą zasadę i cztery cyfry z przypisanymi im rejonami, tylko tyle 🙂 -
Ja bym natomiast się przyczepił do tego, że zadawanie prędkości na tempomacie jest strasznie niewygodne ze względu na zwiększanie prędkości raptem o 1km/h przy naciśnięciu klawisza. Natomiast przytrzymując go łatwo jest przestrzelić ustawienie. Sugerowałbym, aby tak jak zmniejszanie prędkości było to 5km/h.
-
-
Jak w tytule - na środku toru nr 3 w Pruszkowie stoi słup. Lokalizacja dokładnie nad wiaduktem w zachodniej głowicy rozjazdowej. Niestety nie zdążyłem zrobić ss-a.
-
Dzisiaj spotkała mnie taka sytuacja - dojeżdżałem do przystanku osobowego, przed samym zatrzymaniem załączyło mi się SHP, które cały czas było aktywne na postoju. Po każdorazowym zbiciu go załączało się na nowo, co spowodowało konieczność jego kasowania co sekundę, żeby móc odhamować skład i ruszyć. Dopiero po ruszeniu można było go skutecznie zbić. Dołączam log, jeśli to ma pomóc namierzyć problem. SimRail_log_2023-01-14_18-35-17.txt
-
Tylko spróbuj się wyrobić na czas do celu jadąc 130 km/h zamiast 200 haha. Powiedzmy, że grywalność podczas jazdy 200 km/h póki co zależy od koncentracji gracza i bacznej obserwacji semaforów. Jeśli zielone miga - hamujemy co najmniej do 160 km/h.
-
Szczegóły kierunku przy wyborze pociągu w menu
nULL replied to Barterbly's topic in Sugestie usprawnień [Tryb wieloosobowy]
Póki nie ma takiej informacji, dokąd zmierza dany pociąg, można ją odczytać z dwóch pierwszych cyfr numeru pociągu, o ile jest to pociąg, który jedzie między województwami (niestety, jeśli pociąg porusza się tylko w obszarze jednego województwa, to nie możemy zastosować tej metody). Pierwsza cyfra oznacza numer obszaru konstrukcyjnego, z którego pociąg startuje, druga - gdzie kończy bieg: Warszawa Lublin (jeśli dobrze pamiętam, to Kielce i Sędziszów do tego obszaru się zaliczają) Kraków Sosnowiec (oczywiście Katowice się do tego obszaru zaliczają) Gdańsk Wrocław Poznań Szczecin Czyli np. pociąg o numerze 1341 to relacja Warszawa Wschodnia - Kraków Główny, 4102 Katowice - Warszawa Wschodnia.