Jump to content

Lukaszszsz

Member
  • Posts

    49
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Other groups

Early Access Playtests

Lukaszszsz last won the day on August 28 2023

Lukaszszsz had the most liked content!

Reputation

31 Excellent

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Cześć, czasami tak mam, gdy podczas gry podłączam słuchawki przez Bluetootha albo zmieniam połączenie z jednych słuchawek na drugie. Jeżeli problem występuje, ale nie podłączasz słuchawek po BT, spróbuj zmienić kanał na poprzedni i ponownie ustawić na prawidłowy albo włącz na chwilę bota maszynistę, który powinien ustawić poprawne parametry dla wszystkich urządzeń. Pozdrawiam
  2. Miałem podobny komunikat podczas dyżurki na Opocznie, ale numer pociągu był wpisany podwójnie i komunikat początkowo mógł wydawać się na sprzeczny. Nie pamiętam dokładnie numeru pociągu, ale komunikat brzmiał następująco "gracz wysłał pociąg o numerze 14120 na kurs kolizyjny z pociągiem o numerze 14120". Sytuacja wyglądała tak, że pociąg 14120 stał na peronie w Opocznie (czoło lokomotywy było skierowane w stronę Pilichowic) i podczas przesuwania widoku kamery przypadkowo włączyłem sygnał zastępczy dla semafora wyjazdowego z peronu w stronę Idzikowic, po czym wyświetlił się wspomniany komunikat. Teoretycznie komunikat można było uznać za błąd, ale w praktyce pomógł w dostrzeżeniu, że na pulpicie nastawczym podany został niepotrzebny sygnał.
  3. Witam, prowadziłem dzisiaj pociąg o numerze 4124 (taka sama relacja, co 4140) i zakres ograniczenia prędkości na wykresie podsumowania przejazdu prezentował się już prawidłowo, co potwierdza zrzut ekranu zamieszczony poniżej. Jedyne do czego mogę się przyczepić to fakt iż temat od kilku dni oczekuje na zatwierdzenie i opublikowanie dla wszystkich użytkowników forum. Pozdrawiam
  4. Witam, chciałbym zgłosić błąd dotyczący wykresu podsumowania przejazdu pociągiem o numerze 4140, który jest mało czytelny z uwagi na znacznie zawyżony zakres prędkości ustalony na 4000 km/h, co potwierdza zrzut ekranu zamieszczony poniżej - według wykresu maksymalne ograniczenie prędkości na trasie (ok. 3600 km/h) wystąpiło na odcinku Łazy - Zawiercie - Góra Włodowska. W załączniku zamieściłem również log z trasy. Pozdrawiam SimRail_log_2024-04-25_20-29-42.txt
  5. Stele, przed updatem jak miałem zahamowane Pendolino i chciałem nim ruszyć to ustawiałem kran hamulcowy na wprost (tzw. ładowanie) i czekałem aż skład odhamuje, co było sygnalizowane zgaśnięciem czerwonej kontrolki na pulpicie (mówię o kontrolkach znajdujących się obok wyświetlacza z ETCS-em) i było słychać taki charakterystyczny syk powietrza. Aktualnie proces odhamowania Pendolino przebiega podobnie, ale jest wydłużone, ponieważ po zgaśnięciu wspomnianej kontrolki trzeba poczekać od kilku do kilkunastu sekund (po tym czasie ponownie pojawia się syk powietrza), aby móc ruszyć składem.
  6. Stele, przed updatem jak miałem zahamowane Pendolino i chciałem nim ruszyć to ustawiałem kran hamulcowy na wprost (tzw. ładowanie) i czekałem aż skład odhamuje, co było sygnalizowane zgaśnięciem czerwonej kontrolki na pulpicie (mówię o kontrolkach znajdujących się obok wyświetlacza z ETCS-em) i było słychać taki charakterystyczny syk powietrza. Aktualnie proces odhamowania Pendolino przebiega podobnie, ale jest wydłużone, ponieważ po zgaśnięciu wspomnianej kontrolki trzeba poczekać od kilku do kilkunastu sekund (po tym czasie ponownie pojawia się syk powietrza), aby móc ruszyć składem.
  7. Witam, podczas jazdy pociągami wyposażonymi w system ETCS w lewym górnym rogu wyświetla się napis "Pokaż / ukryj poradniki" (zrzut ekranu zamieszczony poniżej), który można wyłączyć jedynie przy użyciu klawisza "G" wyłączającego wyświetlanie wszystkich elementów HUD. Akurat rzadko kiedy korzystam z tych elementów podczas jazdy, ale irytujące jest to, że omawianego napisu nie można wyłączyć indywidualnie naciskając wybrany klawisz (np. jeden z dostępnych klawiszy funkcyjnych F1-F12) bądź ukrywając jego wyświetlanie w opcjach interfejsu. Ze względu na zaistniałą sytuację, zgłaszam propozycję indywidualnego włączania/wyłączania napisu "Pokaż / ukryj poradniki" poprzez dodanie możliwości przypisania klawisza włączającego lub wyłączającego wyświetlanie omawianego napisu, ale także poprzez dodanie możliwości jego stałego ukrycia w ustawieniach. Pozdrawiam
  8. Dzień dobry, prowadząc pociąg 24139 zauważyłem cztery błędy: - brak rozkładu jazdy w kabinie (zrzut ekranu), - lokomotywa nie reagowała na przycisk wyłączenia wycieraczek, - lokomotywa nie reagowała na przycisk spryskiwacza, - podczas wyjazdu z toru bocznego w Górze Włodowskiej na szlak w kierunku Zawiercia, ograniczenie prędkości do 20 km/h obowiązywało aż do końca ograniczenia 120 km/h, które znajduje się za wiaduktem.
  9. Aktualnie nie można połączyć się z serwerem PL2, wyświetla się komunikat o "Przerwaniu połączenia z nieznanego powodu" oraz wyłącza się dźwięk w grze, przez co trzeba ją restartować. Logowanie do serwera PL4 przebiega prawidłowo, dlatego proszę zespół SimRail o naprawę wspomnianego problemu.
  10. Podczas jazdy pociągiem 45276 rozkład jazdy nie był wyświetlany w kabinie lokomotywy. Proszę o naprawę błędu.
  11. Dobrze byłoby jednak zastosować takie natężenie światła, aby nie ograniczało widoczności głównego ekranu (dotyczy również podświetlenia pulpitu w Elfie). Może w najbliższym patchu, na nowym silniku graficznym, otrzymamy takie ułatwienie?
  12. Dodatkowo dodałbym, aby podczas prowadzenia lokomotywy bądź składu EZT lub SZT, które nie posiadają tempomatu, był wyświetlany czerwony napis Tempomat niedostępny.
  13. Strona jest dostępna w polskiej wersji językowej. Wystarczy kliknąć w niemiecką flagę (górne menu) i wybrać język polski 🙂
  14. Jeżeli w takich sytuacjach wolisz stać w kabinie i prowadzić pociąg to już Twoja decyzja, ale moim zdaniem powinna być możliwość kilkustopniowej regulacji wysokości fotela przyciskami PageUp i PageDown podobnie, jak to jest w symulatorze Maszyna. Taka opcja byłaby również przydatna w momencie, gdy pociąg stoi pod semaforem i nie widać wyświetlanego sygnału, wtedy wystarczyłoby obniżyć fotel i sygnał staje się widoczny bez potrzeby używania zewnętrznej kamery.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy