Jump to content

Gwozdziu

Member
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

Other groups

SimRail Early Access

Reputation

2 Neutral

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Co do drugiego: w pozycji N1 jest włączony układ dostosowania sił do nacisku kół, w N2 nie.
  2. Właśnie myślę, że nawet jak to coś za coś, to ma tyle sensu, że dodanie śródmieścia to prawdopodobnie nie jest potwornie dużo pracy: jasne, pewnie trzeba wymodelować dworzec i dorobić układ torowy, ale: układ torowy na Śródmieściu jest, delikatnie mówiąc, raczej nieskomplikowany, a z dodaniem tej jednej nieszczęsnej stacji byłaby możliwość jazdy po całej podmiejskiej średnicy, która może i jest już opatrzona wszystkim z torów dalekobieżnych, ale objeżdżona jednak siłą rzeczy nie. Plus przepustowość średnicy nam znacząco wzrośnie po wywaleniu KM z Centralnego (tzn. tak, są pociągi KM które jeżdżą przez Centralną, ale to mniejszość). Nie wiem oczywiście ile czasu trwa wymodelowanie podziemi Śródmieścia i brakującego kawałka tunelu średnicowego, ale jestem przekonany, że jest to wielokroć mniej pracy niż, nie wiem, pociągnięcie linii z Miechowa do Krakowa - a byłby to jednak efektywnie nowy kawałek trasy.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy