Jump to content

Gwozdziu

Member
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

Other groups

SimRail Early Access

Reputation

2 Neutral

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Właśnie myślę, że nawet jak to coś za coś, to ma tyle sensu, że dodanie śródmieścia to prawdopodobnie nie jest potwornie dużo pracy: jasne, pewnie trzeba wymodelować dworzec i dorobić układ torowy, ale: układ torowy na Śródmieściu jest, delikatnie mówiąc, raczej nieskomplikowany, a z dodaniem tej jednej nieszczęsnej stacji byłaby możliwość jazdy po całej podmiejskiej średnicy, która może i jest już opatrzona wszystkim z torów dalekobieżnych, ale objeżdżona jednak siłą rzeczy nie. Plus przepustowość średnicy nam znacząco wzrośnie po wywaleniu KM z Centralnego (tzn. tak, są pociągi KM które jeżdżą przez Centralną, ale to mniejszość). Nie wiem oczywiście ile czasu trwa wymodelowanie podziemi Śródmieścia i brakującego kawałka tunelu średnicowego, ale jestem przekonany, że jest to wielokroć mniej pracy niż, nie wiem, pociągnięcie linii z Miechowa do Krakowa - a byłby to jednak efektywnie nowy kawałek trasy.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy