Jump to content

Stalowy_Szlaku

Member
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

Other groups

SimRail Early Access

Reputation

0 Neutral
  1. cześć przeglądając regulamin sieci PLK 2024/2025 natrafić można na bardzo szczegółowy podział priorytetów w ruchu pociągów. W rozdziale dotyczącym przydzielania zdolności przepustowej, podane jest jasno i bardziej szczegółowo pierwszeństwo poszczególnych składów : Opracowując RRJ, podczas rozpatrywania każdego z priorytetów, o których mowa w ust. 2, PLK dodatkowo uwzględnia następujące stopnie pierwszeństwa pociągów: 1) pasażerskie ekspresowe (EC, EN, EI) i międzynarodowe (MM, RM); 2) pasażerskie międzywojewódzkie i wojewódzkie dowożące do pracy, tzn. z przyjazdem do wskazanej stacji docelowej lub innej stacji wskazanej przez przewoźnika na drodze przejazdu pociągu w godzinach 05:30- 08:30 oraz odwożące z pracy, tzn. pociągi odjeżdżające ze stacji początkowej lub innej wskazanej przez przewoźnika na drodze przejazdu pociągu w godzinach 14:30 -17:30; 3) pozostałe pasażerskie międzywojewódzkie i wojewódzkie; 4) pociągi towarowe intermodalne TC i TD; 5) pozostałe pociągi towarowe; 6) próżne składy pasażerskie i lokomotywy w skrócie: Zgodnie z Regulaminem sieci PKP PLK 2024/2025, ustala się następujące stopnie pierwszeństwa pociągów (od najwyższeg): 1. Pociągi pasażerskie ekspresowe i międzynarodowe - kategorie EC (EuroCity), EN (EuroNight), EI (ekspresowy InterCity) oraz MM (międzynarodowy pospieszny), RM stanowią najwyższy poziom priorytetów w ruchu regularnym. 2. Pociągi pasażerskie dowożące i odwożące do pracy - szczególny priorytet otrzymują pociągi międzywojewódzkie i wojewódzkie: dowożące do pracy z przyjazdem do wskazanej stacji docelowej w godzinach 05:30-08:30 odwożące z pracy, odjeżdżające ze stacji początkowej w godzinach 14:30-17:30plk-sa 3. Pozostałe pociągi pasażerskie międzywojewódzkie i wojewódzkie - obejmują wszystkie inne połączenia pasażerskie nieobjęte wyższymi priorytetami. 4. Pociągi towarowe intermodalne TC i TD - transport kombinowany i kontenerowy, który ma strategiczne znaczenie dla nowoczesnej logistyki. 5. Pozostałe pociągi towarowe - wszystkie inne kategorie pociągów towarowych. 6. Próżne składy pasażerskie i lokomotywy - najniższy priorytet w systemie. wychodzi na to, że zwykłę 'kible' w ww godzinach mogą mieć pierwszeństwo nad pośpiechami ,szczególnie na trasie Warszawa Łódź 🙂, dodatkowo nie spotkałem się w grze z priorytetami pomiędzy towarami intermodalnymi a zwykłymi, albo próżnymi towarami. co myślicie o takiej priorytetyzacji poszczególnych składów ?? 01._Regulamin_24-25_v15.pdf
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy