-
Posts
30 -
Joined
-
Last visited
Other groups
Early Access
Playtests
Reputation
24 ExcellentRecent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Witam, coś mi nie pasowało i zrobiłem krótki test przyspieszenia od 0 do 60km/h dla jednostek EN57 i EN71 na scenariuszu Katowice-Zawiercie w warunkach letnich. Wychodzi na to, że przyspieszenie i moc EN57 jest większe od EN71, tak jakby drugi wagon silnikowy był tylko "atrapą". EN71 osiągnął 60km/h po 37 sek., EN57 po 27 sek. EN71 wydaje się że ma nawet mniejszą moc niż EN57 bo nie był w stanie osiągnąć 100km/h przed Zawodziem (ze względu na lekkie wzniesienie), natomiast EN57 dał radę. Oczywiście wszystko na jednostkach uruchomione, hamulce ręczne odhamowane. Realnie moc EN71 jest sporo większa więc coś jest raczej nie tak.
-
Nie widzę takiego zgłoszenia, mianowicie peron 3 na stacji Charsznica jest zdecydowanie zbyt wąski, powinien mieć taką samą szerokość jak peron 2. Dodatkowo przez środek peronu 2 i 3 biegnie linia krawędzi peronowej. Załączam zdjęcia poglądowe.
-
Miałem to samo, gra zawieszała się co kilkadziesiąt minut, góra kilka godzin. Zrobiłem 2 rzeczy: odinstalowałem wszystkie wersje visual c++, zainstalowałem tylko najnowszy pakiet oraz wyłączyłem w biosie profil XMP pamięci RAM. Podejrzewam, że to drugie pomogło. Ustawiłem parametry ręcznie, częstotliwość dałem na 2866MHz, na 2933 tez działało stabilnie, na 3000 już nie. Spróbuj, może zadziała.
-
Wiem, że jestem monotematyczny ale chciałbym dojść co jest źródłem problemów. Zgodnie z sugestiami na forum przeniosłem grę na SSD, zaobserwowałem mniej drobnego przycinania się przy wczytywaniu. Jednak po 3 godzinach gry na misji IC Warszawa-Katowice, będąc już za Zawierciem znowu nastąpił wysyp. Nie wiem czy to ma coś wspólnego, ale tak jak poprzednim razem (i chyba jeszcze wcześniej) wysyp nastąpił w momencie dawania sygnału dźwiękowego podczas lekkiego przycięcia przy doczytywaniu. Tym razem log jest ciut inny, wskazuje na brak pamięci, co jest dziwne, bo mam 16Gb RAMu, w systemie zawsze przynajmniej 4Gb wolne, nic nie obciąża w tle. Tekstury na 1/2, ustawienia grafiki średnie, AMD FSR na jakość. RAM testowany Memtestem, bez błędów. Co ciekawe w trybie multi tego nie obserwuję. Załączam log i crash.dmp. SimRail_log_2023-02-07_14-44-27.txt Crash_2023-02-07_165952741.zip
-
Pewnie chodzi o to, żeby ilość pasażerów na peronach zależała od rozkładu jazdy. Najlepiej aby ustawiali się na danym peronie jeśli jakiś pociąg ma za niedługo przyjechać. Warunkiem jest przypisanie pociągu do danego toru i peronu, jak w rozkładzie jazdy (trzeba by jeszcze umożliwić zmianę peronu z powodu usterki itp.). Wtedy można by było zrobić, aby przed dalekobieżnym pospiesznym na peronie czekały tłumy, a przed osobowym kilka osób.
-
Kilkakrotnie próbowałem ukończyć ww. scenariusz, niestety jest to niemożliwe, gra zawsze się wysypuje, zazwyczaj po kilku godzinach. Z powodu długości scenariusza korzystałem z hibernacji (wcześniejsza próba bez hibernacji też zakończona crash'em). Sterowniki NVidia zaktualizowałem do najnowszych, spójność gry sprawdzona. Dołączam logi z dwóch ostatnich prób (za pierwszym razem jeszcze na starych sterownikach), pliki dmp nie wygenerowały się. 16GB RAM, zajęte ok. 11-12. Tekstury oczywiście zmniejszone na 1/2, bez tego zawiesza się po kilku minutach albo od razu. SimRail_log_2023-01-31_15-14-44.zip SimRail_log_2023-02-02_21-20-52.zip
-
Dzisiaj znowu podobny problem, chociaż po znacznie dłuższym czasie gry. Przy okazji testowałem możliwość hibernacji komputera z uruchomioną grą - działa bez zarzutu, grę da się wznowić nawet dobę po uruchomieniu. Jednak przy końcu misji IC Warszawa-Katowice, przed samymi Katowicami gra spowodowała totalne zawieszenie się systemu. W logu m.in. następujące informacje: [2023-02-01 18:50:17]: d3d11: failed to create 2D texture id=1696 width=2048 height=2048 mips=12 dxgifmt=77 [D3D error was 8007000e] [2023-02-01 18:50:17]: d3d11: failed to create 2D texture id=5313 width=2048 height=2048 mips=12 dxgifmt=77 [D3D error was 8007000e] [2023-02-01 18:50:17]: [Physics.PhysX] cleaning the mesh failed [2023-02-01 18:50:17]: Crash!!! Być może jest to powiązane z długą hibernacją, choć nie sądzę, po wybudzeniu gra działała stabilnie przez 2 godziny, wszystko ładowało się poprawnie. Sterowniki NVidia miałem sprzed 2 lat, może to było przyczyną 🙂 Załączam skompresowany log. SimRail_log_2023-01-31_15-14-44.zip
-
Po nowym patchu jest jakby stabilniej, mniej przycięć, ale i tak miałem już 2 poważne zdarzenia: 1. W czasie misji IC Warszawa-Katowice, po ok. 45 minutowej pauzie nie było już możliwości powrotu do aplikacji, jedynie biały ekran i program przestał odpowiadać... 2. W czasie misji KŚ Katowice-Zawiercie po odjeździe ze stacji DG Sikorka nastąpił crash gry oraz całego systemu - bluescreen. Dołączam logi oraz wyciąg ze zrzutu błędu systemowego. 1. SimRail_log_2023-01-29_13-41-23.txt 2. SimRail_log_2023-01-29_17-15-02.txt crash.txt
-
Jeszcze w celu uzupełnienia - zmieniłem ustawienia podczas startu gry. Po zmianie z 1/2 na pełne tekstury za pierwszym razem nastąpiło totalne zawieszenie komputera - tak, że jedynie restart pomógł (wyskoczył błąd virtualalloc remapping failed) za drugim razem gra uruchomiła się, fpsy w porządku ale po kilku minutach znowu wysyp do Windowsa. Zamieszczam logi z obu zdarzeń. SimRail_log_2023-01-21_22-50-33.txt SimRail_log_2023-01-21_22-57-58.txt
-
Przed chwilą podczas misji Warszawa-Katowice zmieniłem wielkość tekstur z 1/2 rozmiaru na całość i nastąpiło wyjście do Windowsa. Spróbowałem ponownie i znowu tak samo. Podobnie działo się na początku playtestów, później już nie. Przesyłam log. Plik dmp nie tworzy się pomimo informacji w logu. Spróbowałem zmienić wielkość tekstur w multiplayerze - taka sama sytuacja. SimRail_log_2023-01-21_21-21-32.txt SimRail_log_2023-01-21_21-29-29.txt
-
Witam, po około pół godziny jazdy w scenariuszu Katowice-Sędziszów nastąpił crash. Załączam log i plik dmp. Podobnie działo się ostatnio na playtestach, proszę o informację co może być przyczyną. Crash_2023-01-13_185624565.zip SimRail_log_2023-01-13_19-09-02.zip
-
Witam Dwukrotnie po kilku minutach gry program się wysypuje. Wcześniej na tej samej aktualizacji działało poprawnie. Załączam oba logi i pliki dmp. crash110123.zip
-
Rozłączenie z serwera po dojechaniu na stację
koltshin replied to koltshin's topic in Zgłaszanie błędów (tryb wieloosobowy)
Znowu mnie rozłączyło, tym razem w Zawierciu. Dzieje się to nie tyle w momencie zatrzymania co w chwili naciśnięcia przycisku otwierającego drzwi. -
Znikające przyciski na radiu w elfie
koltshin replied to Rogaleqq's topic in Zgłaszanie błędów (tryb wieloosobowy)
Potwierdzam problem z radiem. Dzieje się to po przełączeniu się na widok zewnętrzny, zwykle nie za pierwszym razem. Jeśli ten błąd wystąpi radio pozostaje w takim stanie (nie zdarzyło mi się, że by się "naprawiło"). Nigdy na początku symulacji.