Jump to content

koltshin

Member
  • Posts

    32
  • Joined

  • Last visited

Other groups

SimRail Playtests Early Access

Reputation

25 Excellent

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam, przedstawiam małą modyfikację scenariusza IC Kraków - Sędziszów, mianowicie łączenie składu IC "Karłowicz" z IC "Szymanowski". Jest to moja pierwsze doświadczenie z LUA także proszę wiele nie oczekiwać 🙂 Opis zadania: - Po zatrzymaniu się na peronie 5, tor 12, dostajemy informacje przez radio i oczekujemy na sygnał Ms2. - Następnie manewrujemy składem pod wskaźnik W5, po otrzymaniu tarczy cofamy w peron, na tor 10 - uwaga - tor zajęty przez IC "Szymanowski" (można wspomóc się widokiem pod klawiszem '6') - Manewrowy będzie podawał odległość od składu. Kiedy poinformuje, że można już się zatrzymać, opuszczamy lokomotywę i łączymy nasz skład ze składem IC "Szymanowski" (przed czerwoną "jedynką"). Lokomotywa "Szymanowskiego" jest już odłączona od składu i manewruje na boczny tor (bot nie potrafi jej odłączyć - zrobiłem małe obejście problemu ale za bardzo nie widać :) - Po połączeniu składów udajemy się z powrotem do kabiny i zgłaszamy się na radiu do rewidenta celem próby hamulca. - Po wykonanej próbie zgłaszamy się ponownie, dostajemy wyjazd - Reszta scenariusza przebiega analogicznie jak w oryginale. Instrukcja: wypakowujemy do (Lokalizacja folderu Stream)\steamapps\common\SimRail\SimRail_Data\StreamingAssets\Sceneries\3_Krakow\Scenarios Znane problemy: - Przede wszystkim rozkład - nie potrafię zrobić tak aby dwukrotnie zaliczał postój w Krakowie, może ktoś potrafi to lepiej rozwiązać? -1000 pkt kary za przejechanie stacji (wynika z powyższego) - Na tabliczkach wagonowych wyświetlają się jedynie przyszłe przystanki, nie wiem z czego to wynika - Błędna numeracja wagonów - np. czasami zdublowane numery, chyba wynika to z nadawania kolejnych numerów wagonom, nie ma możliwości edycji nr wagonu - Scenariusz tylko w języku polskim, tak raczej już pozostanie, chyba że komuś by się chciało to zmienić ... i wiele innych 🙂 99_Scenario_IC_Krk_Sedz_Manerwy.zip
  2. Witam podczas tworzenia scenariusza zawierającego łączenie składów natknąłem się na błąd przy łączeniu wagonów A9mnouz, konkretnie A9mnouz_6151_1970_214_5. Po odjeździe nowo sformowanego składu jedna część składu pozostaje na miejscu, widać że węże jakby chciały się łączyć a sprzęgi nie. Także opis po połączeniu wagonów jest dziwny, nie ma możliwości rozłączenia całości. Inne testowane przeze mnie wagony łączą się prawidłowo, ale nie wykluczam, że jeszcze jakiś ma podobny problem, także proszę o sprawdzenie tego. Załączam zdjęcia i testowy scenariusz - można na szybko sprawdzić o co mi chodzi, na sąsiednich torach są składy do których wystarczy dopiąć wagon za nimi - B11gmnouz łączy się prawidłowo a A9mnouz nie. Laczenie_skladow.zip
  3. Witam, coś mi nie pasowało i zrobiłem krótki test przyspieszenia od 0 do 60km/h dla jednostek EN57 i EN71 na scenariuszu Katowice-Zawiercie w warunkach letnich. Wychodzi na to, że przyspieszenie i moc EN57 jest większe od EN71, tak jakby drugi wagon silnikowy był tylko "atrapą". EN71 osiągnął 60km/h po 37 sek., EN57 po 27 sek. EN71 wydaje się że ma nawet mniejszą moc niż EN57 bo nie był w stanie osiągnąć 100km/h przed Zawodziem (ze względu na lekkie wzniesienie), natomiast EN57 dał radę. Oczywiście wszystko na jednostkach uruchomione, hamulce ręczne odhamowane. Realnie moc EN71 jest sporo większa więc coś jest raczej nie tak.
  4. Nie widzę takiego zgłoszenia, mianowicie peron 3 na stacji Charsznica jest zdecydowanie zbyt wąski, powinien mieć taką samą szerokość jak peron 2. Dodatkowo przez środek peronu 2 i 3 biegnie linia krawędzi peronowej. Załączam zdjęcia poglądowe.
  5. Miałem to samo, gra zawieszała się co kilkadziesiąt minut, góra kilka godzin. Zrobiłem 2 rzeczy: odinstalowałem wszystkie wersje visual c++, zainstalowałem tylko najnowszy pakiet oraz wyłączyłem w biosie profil XMP pamięci RAM. Podejrzewam, że to drugie pomogło. Ustawiłem parametry ręcznie, częstotliwość dałem na 2866MHz, na 2933 tez działało stabilnie, na 3000 już nie. Spróbuj, może zadziała.
  6. Wiem, że jestem monotematyczny ale chciałbym dojść co jest źródłem problemów. Zgodnie z sugestiami na forum przeniosłem grę na SSD, zaobserwowałem mniej drobnego przycinania się przy wczytywaniu. Jednak po 3 godzinach gry na misji IC Warszawa-Katowice, będąc już za Zawierciem znowu nastąpił wysyp. Nie wiem czy to ma coś wspólnego, ale tak jak poprzednim razem (i chyba jeszcze wcześniej) wysyp nastąpił w momencie dawania sygnału dźwiękowego podczas lekkiego przycięcia przy doczytywaniu. Tym razem log jest ciut inny, wskazuje na brak pamięci, co jest dziwne, bo mam 16Gb RAMu, w systemie zawsze przynajmniej 4Gb wolne, nic nie obciąża w tle. Tekstury na 1/2, ustawienia grafiki średnie, AMD FSR na jakość. RAM testowany Memtestem, bez błędów. Co ciekawe w trybie multi tego nie obserwuję. Załączam log i crash.dmp. SimRail_log_2023-02-07_14-44-27.txt Crash_2023-02-07_165952741.zip
  7. Pewnie chodzi o to, żeby ilość pasażerów na peronach zależała od rozkładu jazdy. Najlepiej aby ustawiali się na danym peronie jeśli jakiś pociąg ma za niedługo przyjechać. Warunkiem jest przypisanie pociągu do danego toru i peronu, jak w rozkładzie jazdy (trzeba by jeszcze umożliwić zmianę peronu z powodu usterki itp.). Wtedy można by było zrobić, aby przed dalekobieżnym pospiesznym na peronie czekały tłumy, a przed osobowym kilka osób.
  8. Kilkakrotnie próbowałem ukończyć ww. scenariusz, niestety jest to niemożliwe, gra zawsze się wysypuje, zazwyczaj po kilku godzinach. Z powodu długości scenariusza korzystałem z hibernacji (wcześniejsza próba bez hibernacji też zakończona crash'em). Sterowniki NVidia zaktualizowałem do najnowszych, spójność gry sprawdzona. Dołączam logi z dwóch ostatnich prób (za pierwszym razem jeszcze na starych sterownikach), pliki dmp nie wygenerowały się. 16GB RAM, zajęte ok. 11-12. Tekstury oczywiście zmniejszone na 1/2, bez tego zawiesza się po kilku minutach albo od razu. SimRail_log_2023-01-31_15-14-44.zip SimRail_log_2023-02-02_21-20-52.zip
  9. Dzisiaj znowu podobny problem, chociaż po znacznie dłuższym czasie gry. Przy okazji testowałem możliwość hibernacji komputera z uruchomioną grą - działa bez zarzutu, grę da się wznowić nawet dobę po uruchomieniu. Jednak przy końcu misji IC Warszawa-Katowice, przed samymi Katowicami gra spowodowała totalne zawieszenie się systemu. W logu m.in. następujące informacje: [2023-02-01 18:50:17]: d3d11: failed to create 2D texture id=1696 width=2048 height=2048 mips=12 dxgifmt=77 [D3D error was 8007000e] [2023-02-01 18:50:17]: d3d11: failed to create 2D texture id=5313 width=2048 height=2048 mips=12 dxgifmt=77 [D3D error was 8007000e] [2023-02-01 18:50:17]: [Physics.PhysX] cleaning the mesh failed [2023-02-01 18:50:17]: Crash!!! Być może jest to powiązane z długą hibernacją, choć nie sądzę, po wybudzeniu gra działała stabilnie przez 2 godziny, wszystko ładowało się poprawnie. Sterowniki NVidia miałem sprzed 2 lat, może to było przyczyną 🙂 Załączam skompresowany log. SimRail_log_2023-01-31_15-14-44.zip
  10. Po nowym patchu jest jakby stabilniej, mniej przycięć, ale i tak miałem już 2 poważne zdarzenia: 1. W czasie misji IC Warszawa-Katowice, po ok. 45 minutowej pauzie nie było już możliwości powrotu do aplikacji, jedynie biały ekran i program przestał odpowiadać... 2. W czasie misji KŚ Katowice-Zawiercie po odjeździe ze stacji DG Sikorka nastąpił crash gry oraz całego systemu - bluescreen. Dołączam logi oraz wyciąg ze zrzutu błędu systemowego. 1. SimRail_log_2023-01-29_13-41-23.txt 2. SimRail_log_2023-01-29_17-15-02.txt crash.txt
  11. Jeszcze w celu uzupełnienia - zmieniłem ustawienia podczas startu gry. Po zmianie z 1/2 na pełne tekstury za pierwszym razem nastąpiło totalne zawieszenie komputera - tak, że jedynie restart pomógł (wyskoczył błąd virtualalloc remapping failed) za drugim razem gra uruchomiła się, fpsy w porządku ale po kilku minutach znowu wysyp do Windowsa. Zamieszczam logi z obu zdarzeń. SimRail_log_2023-01-21_22-50-33.txt SimRail_log_2023-01-21_22-57-58.txt
  12. Przed chwilą podczas misji Warszawa-Katowice zmieniłem wielkość tekstur z 1/2 rozmiaru na całość i nastąpiło wyjście do Windowsa. Spróbowałem ponownie i znowu tak samo. Podobnie działo się na początku playtestów, później już nie. Przesyłam log. Plik dmp nie tworzy się pomimo informacji w logu. Spróbowałem zmienić wielkość tekstur w multiplayerze - taka sama sytuacja. SimRail_log_2023-01-21_21-21-32.txt SimRail_log_2023-01-21_21-29-29.txt
  13. Witam, po około pół godziny jazdy w scenariuszu Katowice-Sędziszów nastąpił crash. Załączam log i plik dmp. Podobnie działo się ostatnio na playtestach, proszę o informację co może być przyczyną. Crash_2023-01-13_185624565.zip SimRail_log_2023-01-13_19-09-02.zip
  14. Witam Dwukrotnie po kilku minutach gry program się wysypuje. Wcześniej na tej samej aktualizacji działało poprawnie. Załączam oba logi i pliki dmp. crash110123.zip
  15. Znowu mnie rozłączyło, tym razem w Zawierciu. Dzieje się to nie tyle w momencie zatrzymania co w chwili naciśnięcia przycisku otwierającego drzwi.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy