Jump to content

dgr_5057

Member
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Other groups

Early Access

dgr_5057 last won the day on October 24

dgr_5057 had the most liked content!

Reputation

22 Excellent

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. +/- 3 miesiące, jak zawsze 😄 😄 aczkolwiek mam nadzieję, że tym razem jakieś tam wnioski wyciągnęli. Słaba ta nadzieje ale jednak zawsze jakaś i pomimo tego co napisałem +/- 3 miesiące to mam dość optymistyczne nastawienie.
  2. Szanowny Panie, Dziękuję za wyrażenie swojego zdania i podzielenie się przemyśleniami. Zgodnie z tym, co Pan wspomniał, pozwolę sobie odpowiedzieć w duchu zrozumienia i szacunku dla różnych punktów widzenia. Nie mam zamiaru tu nikogo prowokować do awantury ani być tym, który dodaje łyżkę dziegciu do beczki miodu. Jako zwykły użytkownik, ani fan serii ani produktu, nie muszę wiedzieć, kiedy i w jakim celu dodano Q&A. Kto co kiedy z firmy opublikował i czego to nie obiecał . Q&A traktuję to jako dodatek, formę kontaktu z twórcami, która powinna być od początku, by w nim zadawać pytania o nurtujące nas kwestie, szczególnie o to kiedy w końcu będzie progres czy inne. Frustracja wynika z opóźnień oraz braku spełnionych obietnic a już najbardziej z zerowego kontaktu od marca/kwietnia. Frustracja wynika wobec braku postępu roadmapy opublikowanej na początku roku. Opóźnienia zawsze budzą emocje, a szczególnie, gdy przekraczają zakładany margines. Niemniej jednak, istotne jest, abyśmy jako społeczność byli informowani o pewnych realiach procesów produkcyjnych oraz o możliwych komplikacjach, a o tych twórcy nawet nie starają się na bieżąco komunikować. Jak wiec ma nie być frustracji? Jeśli chodzi o krytykę firmy – naturalne jest, że jako dostawcy usługi powinni oczekiwać zarówno pochwał, ale i konstruktywnej krytyki. Wyrażanie niezadowolenia, zwłaszcza wobec opóźnień czy zmian, jest w pełni zrozumiałe. Jednocześnie warto zauważyć, że firma nie utrzymuje już żadnej formy kontaktu z użytkownikami, no chyba że wspomniane ostatnio dodane Q&A. To nie wpływa pozytywnie na wizerunek, bo co tu można powiedzieć: fajny symulator i bardzo realistyczny ale producent ucichł i ma użytkowników w... Ostatecznie, chodzi o to, byśmy mogli prowadzić tę dyskusję w sposób merytoryczny i pełen wzajemnego szacunku. Każdy z nas, jako użytkownik, ma prawo do wyrażenia swojego zdania, a producent nie ma prawa obrażać się jak dziecko jeżeli słyszy zbyt dużo uwag czy skarg. Przecież odpisując nawet na wybrane wiadomości choćby co jakiś czas, pozostawia cieplejsze wrażenie niż odcinając się od klientów.
  3. To jest firma "wzór". Przerosła ich ilość żali i pytań więc postanowili skończyć z ich zadawaniem, zupełnie jak z aktualizacją na FB. No nic, pogratulować, my tu sobie możemy pisać co można poprawić, co byśmy chcieli czy pytać czemu czegoś jeszcze nie ma ale tak naprawdę nikogo to nie obchodzi.
  4. Rozumiem że nigdy nie padło i nigdy nie padnie od twórców słowo przepraszamy że zawiedliśmy Wasze zaufanie ale skupiliśmy się na pracy... szkoda bo PR w takim razie to obce słowo dla tych ludzi.
  5. Dzień dobry. Jest to mój pierwszy post od dawna na tym forum i do tej pory tylko śledziłem wpisy ale... Skoro jest to post stricte o road mapie który przerodził się w ocenę pracy czy inne techniczne aspekty funkcjonowania gry, to ja chciałbym wrócić do tematu przewodniego i zapytać. 1. Skoro na grupach FB powielane są informacje iż DLC Łódź Warszawa jest już gotowe to kiedy w końcu będzie opublikowane. No przepraszam, pytam bo gra coraz słabiej się rozwija a rzucenie ochłapu w postaci DLC Cargo to troche...słabo. 2. Jakie problemy z ŁKA ma zespół bo takie informacje też przewijały się na FB. ŁKA utrudnia współpracę? 3. Czemu na platformie Pan Szot skupia się emocjonującym tonem o sukcesie i zyskach z USA pomijając lokalną (może i trudną) społeczność, rynek. 4. Ekipa pracuje nad wieloma projektami jednocześnie, a może by tak albo powiększyć zespół albo skupić się na jednej rzeczy a następnie przejść do kolejnej a nie trzymać kilka srok za ogon. 5. Czy naprawdę rzucenie paru ochłapów ma sprawić iż to uciszy społeczność i da w końcu spokój narzekaniom? A może spełnić deklaracje nawet te z gwiazdką i starać się dotrzymywać terminów z lekkim ( nie dwu, trzymiesięcznym lub większym) poślizgiem lub nie składać żadnych deklaracji. 6. Zwolennicy zapewne zaczną mnie atakować ale...pragnę zauważyć iż aplikacja ta to towar który powinien być rozwijany jeżeli ma cieszyć się nadal zainteresowaniem inaczej będzie zapomniany. Zapomniany tym bardziej, że konkurencja nie śpi, ma większe doświadczenie i nie pozwala sobie zapomnieć o istnieniu.
  6. Fakt, z pasażerami jest problem. Począwszy od ich bezmyślności do dziwnie ograniczonej liczby. A propos DLC to będzie ono: a) w marcu dowolny termin? b) w połowie marca? c) na koniec marca a raczej początek kwietnia, od tak na święta? d) plany planami ale jak będzie to się dowiemy ale nie wcześniej?
  7. A może by tak Łódź Fabryczna - Warszawa Wschodnia?
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy