-
Posts
410 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
5
Other groups
SimRail
Early Access
PL_Andrev last won the day on February 20
PL_Andrev had the most liked content!
Reputation
436 ExcellentAbout PL_Andrev
- Currently Viewing Forums Index
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Mamy na forum temat "Jakie trasy chcielibyście zobaczyć w Simrail?" Może trzeba założyć kolejny wątek "Jakie tutoriale chcielibyście zobaczyć w SimRail?". Żeby nie było żadnego prostego PDFa z odpalania różnych lokomotyw (E07 tylko jest), podłączania wielokrotnego, zmian kabin w wersji dla "słabo kumatych", tylko trzeba sobie na YT szukać... Próg wejścia dla casuali: kup produkt, ale jak nie wiesz jak grać to nie graj XDDD
-
Dyskusja na temat servera PL2 [BEZ WYDARZEŃ]
PL_Andrev replied to tomadozzer86's topic in Dyskusja [Tryb wieloosobowy]
Kiedyś proponowałem scenariusze / wyzwania dla dyżurek (od awarii po zwiększający się ruch), jednak potem dogrzebałem się do informacji że taki tryb nie jest w ogóle przewidywany. Co mnie szczerze trochę dziwi, bo dyżurowanie to często ciekawe wyzwania w sytuacjach gdy mamy korek / sprzątamy po poprzedniku. I nawet taki Kraków Przedmieście może być sporym wyzwaniem do zachowania drożności szlaku. -
Dzięki - przydatne!
-
Z drugiej strony, jeżeli Czyli jeżeli na poprzedzającej dyżurce siedzi bot, to jedynym sposobem jest wyjście z dyżurki... XDDD
-
@Marcion, dzięki za podanie konkretnego ustępu, czyli całą operację DKO/DKOP robimy ZANIM podamy SZ. Pytanie jak zwolnić blokadę (odwołać czerwony kolor strzałki) w przypadku gdy dyżurny poda SZ jako pierwszy.
-
Normalnie potwierdzamy przyjazd pociągu za pomocą KO. Co trzeba nacisnąć na komputerowym jeżeli przyjmujemy pociąg na SZ?
-
Kiedyś miałem taką sytuację że skierowany zostałem przez Batowice na błędny tor. Usiłowałem przekonać Raciborowice żeby mi dali zjazd na NH, pojadę tyłem, a ten "nie i nie., zgłoś się do Batowic". Skończyło się tym że gracze "obok" zaczęli okazywać swoje khem khem - duże niezadowolenie "z nadużywania radiotelefonu" z prowadzonej dyskusji, nieważne że na temat, i że ktoś stoi na niepoprawnym kierunku i blokuje ruch. No i efekt mamy jaki mamy - obecnie komunikaty na radiotelefon ograniczają się do "będzie przejazd?" i "świeci", ewenualnie "bez wjazdu" XDDD
-
Co to znaczy "nadużywanie radiotelefonu"? Jeżeli gracze usiłują się dogadać (bo coś nie pykło z przejazdem), ale reszcie przeszkadza tło jaki generują, to chyba nie jest powód do banu?
-
Błąd lub zła wola dyżurnego - puszczenie składów na SZ pozwala na wyprawienie w błędnym kierunku. Gdyby na GW był bot to nie puściłby takiego składu dalej. Jedyną sensowną opcją jest w miarę szybkie cofnięcie pociągu (o ile jest na nim współpracujący gracz). Aczkolwiek wydaje się że logika (AI) nie przewiduje korekty takich sytuacji - pociąg jest zatrzymywany i usuwany z gry. Generalnie system sprawdza czy pociąg zatrzymał się (lub przejechał) przez kolejną stację z listy. Jeżeli dyżurny skieruje pociąg na stację (ph), po czym nakaże wycofanie pociągu (odjazd) aby skierować go na właściwy peron w ramach tego samego przystanku, to system wykryje to jako błąd trasy i usunie skład z gry, mimo że żadnego błędu nie ma. No ale "kolejny" przystanek się nie zgadza z listą przystanków.
-
Oprócz tego to takie niuanse mogłoby być w ciekawostkach podczas ładowania scenariusza. BTW. Do dziś nie znalazłem lekkiej instrukcji zmiany czoła lokomotywy, który nie byłby na YT (a jedynie pokaz slajdów).
-
Chyba właśnie o to chodziło - nieznana przyczyna braku możliwości odblokowania styczników.
-
Nikt nie zna odpowiedzi na na pytanie nr 2 ?
-
Nie rozumiem. Przecież można to marzenie już teraz w miarę prosto zrealizować poprzez scenariusz. W najprostszym wariancie będzie dość ubogo (brak ruchu AI) ale jednak możliwe.
-
Jejku... to będzie dopiero jazda..., zwłaszcza z Dańdówką gdzie ten ruch jest dość intensywny. Chyba w tym będzie tkwić cała magia dyżurek na linii 62. Jedyny minus (wnioskuję) że to na razie "dość odległa" przyszłość. X( Wiesz co, może z wyjątkiem Jaroszowca gdzie jest możliwość większych mijanek to przebiegi to zwykłe lewo-prawo, nic skomplikowanego. Zwykłe dyżurki byłyby po prostu zbyt nudne*. Z tego co pamiętam to jedynie Południowy został dodany w ramach konsensusu "warunkowo". A te urządzenia mają jednak swoją magię. * już teraz służba na GW, GM, Zawodzie, Idzikowice, Pruszków potrafi wynudzić mimo większej ilości torowisk i bardziej intensywnego ruchu. Już wolę czekać na te urządzenia. Może dożyję XD.
-
A z innej beczki: czy komuś z was mignęła informacja na temat kolejnych dyżurek na linii 62 jak Jaroszowiec Olkuski, Wolbrom czy Charsznica? Paradoksalnie na tej linii jest całkiem duży ruch i przez te dyżurki przejeżdża prawie 2x więcej składów niż przez Kazimierz. Kontrola ich przez dyżurnych mogłaby nieco wywrócić zabawę na tej linii (w pozytywnym jak i negatywnym znaczeniu).