-
Posts
239 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
1
Other groups
SimRail
Early Access
PL_Andrev last won the day on August 23
PL_Andrev had the most liked content!
Reputation
277 ExcellentRecent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Załóż zgłoszenie na każdego buga osobno (tj, dyżurka + pociąg)
-
To jest generalny bug. Czekamy.
-
-
Ile razy można wykoleić pociąg na multi?
PL_Andrev replied to Bazinga's topic in Dyskusja [Tryb wieloosobowy]
To mógłby być prosty system: wykoleiłeś skład przy prędkości większej niż rozkładowa + 20 => ban. -
-
Był już rozwiązany i znowu zepsuty? Grałem przedwczoraj (18-tego) i chciałem zgłosić tego buga, ale wtedy już działało (Kozłów + inna nastawnia).
-
Patrząc po ilości bugów na wyjście EA może lepiej że tego nie wydali bo by był dodatkowy hejt że bugi, albo że miał być a jest niepełny. Także cierpliwości, zobaczymy czy wyjdzie z Łodzią. Chyba że to będzie tylko edytor tras, to wtedy jesteśmy skazani na LUA. No nie, tu odnośnikiem jest roadmapa na okres 1-3+* miesiąca, gdzie * = terminy mogą ulec zmianie. Fakt faktem że nikt z zespołu jasno się nie wypowiedział czego edytor to ma być.
-
To jest kilkadziesiąt tekstur do przemalowania - to może nie jest problemem, ale należy w kodzie dodać kilka możliwości malowania środka, oraz możliwość wyboru / predefinicji. Pomysł jest bardzo dobry ale to są już zmiany w kodzie gry (a nie tylko tekstury), a to zajmuje trochę czasu. Po drugie to widzę że jest intensywna akcja łatania bugów, no i potrzecie pewnie będą chcieli potestować Łódź przed wydaniem, co by kaszany nie odwalić jak z Krakowem. Także nie spodziewałbym się szybko wdrożenia tej sugestii.
-
To może obejrzyj, nie odgrywa się - filmik bardzo wyważony z uczciwym komentarzem.
-
Byłem przekonany że dopiero w DLC udało im się to ogarnąć...
-
To jest naprawdę dobre pytanie. Z jednej strony posterunki takie jak Biała Rawska czy Pilichowice nadają się tylko do przepychania "dziesiątek" pociągów przez dyżurki. Z drugiej - na dużych stacjach rozrządowych (przy nowym rozkładzie jazdy obecnie tylko Kozłów) nie ma czasu się zajmować manewrami, bo kluczowym jest priorytetyzacja składów i zwalnianie torów dla kolejnych składów. Manewry - jak najbardziej, ale to chyba na stacjach rozrządowych: Staszic, a potem Kato, Kraków i Wawa Towarowa. Staszic może, a pozostałe nie wiadomo kiedy i czy w ogóle kiedyś będą grywalne. To że jest korek na Kozłowie to może być kwestią błędnego rozkładu jazdy - pytanie czy rzeczywiście tyle towarów jeździ przez Sprowę? Z drugiej strony są inne serwery, żeby dojechać w końcu towarem do Krakowa grałem ostatnio na UA1. W takim razie nic by nie stało na przeszkodzie aby jeździło więcej składów, tymczasem z nowym rozkładem jazdy na śląsku obecnie nie ma sensu grać jako dyżurny (i to nawet na dużych stacjach rozrządowych), a częstą przypadłością było żabkowanie składów przy ilości pociągów 80+. Nie widzę problemu. Dyżurny AI już działa w kooperacji z graczem. W przypadku odwrotnym maszynista AI może podawać co minutę komunikaty na dyżurkę [tu lokomotywa X, zgłaszam gotowość do wykonania manewru dla pociągu Y] oraz [tu lokomotywa X, zgłaszam gotowość do wykonania manewru do podłączenia pociągu Y]. Jeżeli jeszcze przydzielimy że manewry będą wykonywane na Towarowych, to sprawa się uprości. Jeżeli gracz wykolei pociąg to taki wypada z rozkładu, oba składy (wagonowy i lokomotywa) znikają i tyle. No tak, ale wymogiem mogłoby być ukończenie samouczka + scenariusza manewru dla danej lokomotywy.
-
Może SimRail to tylko produkt poboczny, którego sukces nie jest głównym celem biznesowym. Do szkolenia maszynistów nie są potrzebne boty na stacji ani odbicia światła w kabinie. Możesz rozwinąć myśl? Co to za niedopuszczalny styl wyjazdu z tuneli? Nie jest to realizowane przez silnik? Jak coś czego nie ma może leżeć i kwiczeć? XD Podejrzewam że chodzi tu o wydajność serwerów, bo graniczną liczbą składów na całej mapie jest ok 80. A manewry wyłączają przynajmniej 2 składy z rozkładu jazdy, dodatkowo mogą powodować (1) zamieszanie u dyżurnych na większych nastawniach i (2) frustrację graczy manewrowych którzy musieliby stać i czekać na wolne tory.
-
Ale jak to tak że Ty-2 pasuje na tor szerokotorowy?
-
Z tego co zrozumiałem to taki edytor można ogarnąć programując skrypty LUA (zobacz tu: https://forum.simrail.eu/forum/154-scenarios/). Nieaktywny edytor w głównym menu to głownie edytor tras.