Jump to content

PL_Andrev

Member
  • Posts

    470
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

Other groups

SimRail Early Access

PL_Andrev last won the day on September 3

PL_Andrev had the most liked content!

Reputation

546 Excellent

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jeśli. Wszystko byłoby ok, gdyby nie ciągła i ta sama gadka "mamy teraz inne priorytety". Tutaj pieniądze leżą na ulicy pod postacią np dodatków (chociazby Bipa, Stonka czy Gagarin). Rozumiem że Dańdówka czy Kraków leży... ale nowe lokomotywy? Widocznie z punktu widzenia producenta "nie ma takiej potrzeby".
  2. Może tak być, chociaż z drugiej Dańdówka musi obsłużyć 3 kierunki, ma miec nastawnie mechaniczne (o ile dobrze pamiętam) oraz ma dużo torów dodatkowych. Ten ruch na Julisza / Dorotę też był kiedyś sporawy - no ale po kastracji Śląska po wejściu Krakowa i Łodzi możesz mieć rację - nie pomyśłałem o tym że to już nie to samo co kiedyś. BTW. Pociągów na Szabelnię dalej nie ma, co?
  3. A nie uważasz że po prostu TSW nie ma infrastruktury aby wejść na multi, a konduktor jest jedynie "opcją" która wyewoluowała z braku innych pomysłów / możliwości?
  4. Czy taki pomysł ma sens i "znajdują zastosowanie" to bym się sprzeczał. Jakoś w TSW nie może się pojawić multi i grywalne nastawnie, a to (dla mnie) powoduje że SR ma w sobie tyle przyjemności w relacji gracza-gracz z walką o priorytetyzację składów. Nie zauważyłeś że gracze koncentrują się na obleganych trasach? Czyli duży ruch, dużo dyżurnych, i wtedy mamy poczucie że tworzymy wspólną społeczność. Cała magia dzieje się tam gdzie jest duży ruch graczy (warunek nr 1), ruch krzyżowy (warunek nr 2) i stosunkowo gęsta sięc dyżurek (warunek nr 3). Puszczanie pociągów w lewo / prawo (Zawodzie, HK, Widzew) to jedno wielkie rozczarowanie. Także Dańdówka, Kraków, Warszawy, które wywalą trudność w obsłudze w kosmos a nie jakieś konduktory.
  5. Wolałbym aby dali grywalną Dańdówkę a nie jakieś konduktory.
  6. Ależ to jest super screen... https://s3.eu-central-1.amazonaws.com/forum.simrail.eu/monthly_2025_08/15_08.2025_4.thumb.png.72cea6aa1fa46715574fdf8346ebb7c7.png
  7. To grywalnej Dańdówki dalej nie będzie?
  8. Taka propozycja: Skoro nastąpił istotny progres w optymalizacji serwerów, to może załoga SimRail rozważyła by dodanie kilku składów, wagonów, lokomotyw na bocznicach lub na torach zakładów remontowych / przemysłowych? Co prawda nachętniej widziałbym takie umilacze jak Stonki czy Gagariny, no ale te kilka węglarek czy pasażerskich mocno by poprawiło klimat - szczególnie że jako obiekty "martwe" były renderowane tylko w bezpośredniej obecności gracza.
      • 3
      • I agree
      • Like
  9. W grze chyba brakuje sygnału dźwiękowego na oczekającą asystę ze strony AI. Jeżeli coś się dzieje na nastawni, to komunikat może nie zostać dostrzeżony przez gracza, w wyniku czego gracz wylatuje z nastawni. Spotkało mnie to na Włochach, gdy z kolegą rozładowywaliśmy korek w Pruszkowie (asysta z pytaniem o tor wolny ze strony Wawy Zachodniej) i mam teraz niedosyt.
  10. W Żakowicach brak pociągów w kierunku Mikołajów / Słotwiny. Wg najnowszego SIMRAIL spawnlist (simrail_spawnlist_20250607) mamy kilka pociągów np 12201. W grze ich nie ma.
  11. Jednym słowem, pieniądze leżą na ulicy. Ale po co się schylać XD
  12. Zdaje się że w odległości 22m od gracza, nagle się wyłącza wzmocnienie świateł sygnalizatora. Czy jest możliwość aby ta zmiana nie następowała tak nagle i np. wyłączała wzmocnienie w odległości 120 o 1%, tak aby przy 20m wzmocnienie było 0? Trochę to psuje immersję gry, gdy tuż przed graczem sygnalizator "błyska" zmieniając kolory.
  13. Prawda, ale nie oszukujmy się - to powinny być scenariusze demonstracyjne, których zadaniem jest pokazanie większości mechanik gry, wręcz zachęta do jazdy przed trybem multiplayer. Nie sugeruję że la każdego przystanku. Ale 3-4 wersje nagrania nie ważyłoby dużo więcej, a urozmaiciłoby scenariusz.
  14. Plusy: Wyjazd z bocznicy i rozmowa z dyżurnym. Zaraz po wyjeździe z bocznicy mija nas pociąg AI. Fajny efekt. Na bocznicy elfik. Jeden, ale zawsze to coś. Na moście za Skierniewicami: cargo - doceniam. Wreszcie trochę więcej składów w Żyrardowie W Jaktorowie mijały mnie 2 składy jednocześnie - to robi klimat! Minusy: Grając na GFN (znowu?) nie ma papierowego rozkładu jazdy w kabinie. Trasa Skierniewice-Wawa Zachodnia, w w rozkładzie jazdy jazda aż na Wschodnią przez Powiśle, Stadion... ech... Kierownik - to samo nagranie w kółko macieju. To mówicie, że było to testowane? Trochę to denerwujące. Jaktorów-Grodzisk - coś nie tak z odległością: było poniżej 4km, potem wskoczyło powyżej 4km do GM. Wątpliwe: W Żyradowei towar nie wjeżdża na stację, tylko stoi tuż przed stacją. Trochę bez sensu, ale ok. Brak podanej odległości dla przystanków powyżej 4.5km (Międzyborów ->Jaktorów) Na Skiernewice z Wawy leciał EN57 w malowaniu Kolei Śląskich? Nie dojechałem dalej niż do GM. Więc nie wiem czy mnie coś zaskoczy.
  15. Znaczy w trakcie uruchamiania gry ze Steam włączasz grę na GFN?
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy