-
Posts
470 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
7
Other groups
SimRail
Early Access
PL_Andrev last won the day on September 3
PL_Andrev had the most liked content!
Reputation
546 ExcellentRecent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Jeśli. Wszystko byłoby ok, gdyby nie ciągła i ta sama gadka "mamy teraz inne priorytety". Tutaj pieniądze leżą na ulicy pod postacią np dodatków (chociazby Bipa, Stonka czy Gagarin). Rozumiem że Dańdówka czy Kraków leży... ale nowe lokomotywy? Widocznie z punktu widzenia producenta "nie ma takiej potrzeby".
-
Może tak być, chociaż z drugiej Dańdówka musi obsłużyć 3 kierunki, ma miec nastawnie mechaniczne (o ile dobrze pamiętam) oraz ma dużo torów dodatkowych. Ten ruch na Julisza / Dorotę też był kiedyś sporawy - no ale po kastracji Śląska po wejściu Krakowa i Łodzi możesz mieć rację - nie pomyśłałem o tym że to już nie to samo co kiedyś. BTW. Pociągów na Szabelnię dalej nie ma, co?
-
A nie uważasz że po prostu TSW nie ma infrastruktury aby wejść na multi, a konduktor jest jedynie "opcją" która wyewoluowała z braku innych pomysłów / możliwości?
-
Czy taki pomysł ma sens i "znajdują zastosowanie" to bym się sprzeczał. Jakoś w TSW nie może się pojawić multi i grywalne nastawnie, a to (dla mnie) powoduje że SR ma w sobie tyle przyjemności w relacji gracza-gracz z walką o priorytetyzację składów. Nie zauważyłeś że gracze koncentrują się na obleganych trasach? Czyli duży ruch, dużo dyżurnych, i wtedy mamy poczucie że tworzymy wspólną społeczność. Cała magia dzieje się tam gdzie jest duży ruch graczy (warunek nr 1), ruch krzyżowy (warunek nr 2) i stosunkowo gęsta sięc dyżurek (warunek nr 3). Puszczanie pociągów w lewo / prawo (Zawodzie, HK, Widzew) to jedno wielkie rozczarowanie. Także Dańdówka, Kraków, Warszawy, które wywalą trudność w obsłudze w kosmos a nie jakieś konduktory.
-
Wolałbym aby dali grywalną Dańdówkę a nie jakieś konduktory.
-
Ależ to jest super screen... https://s3.eu-central-1.amazonaws.com/forum.simrail.eu/monthly_2025_08/15_08.2025_4.thumb.png.72cea6aa1fa46715574fdf8346ebb7c7.png
-
To grywalnej Dańdówki dalej nie będzie?
-
Taka propozycja: Skoro nastąpił istotny progres w optymalizacji serwerów, to może załoga SimRail rozważyła by dodanie kilku składów, wagonów, lokomotyw na bocznicach lub na torach zakładów remontowych / przemysłowych? Co prawda nachętniej widziałbym takie umilacze jak Stonki czy Gagariny, no ale te kilka węglarek czy pasażerskich mocno by poprawiło klimat - szczególnie że jako obiekty "martwe" były renderowane tylko w bezpośredniej obecności gracza.
-
- 3
-
-
-
W grze chyba brakuje sygnału dźwiękowego na oczekającą asystę ze strony AI. Jeżeli coś się dzieje na nastawni, to komunikat może nie zostać dostrzeżony przez gracza, w wyniku czego gracz wylatuje z nastawni. Spotkało mnie to na Włochach, gdy z kolegą rozładowywaliśmy korek w Pruszkowie (asysta z pytaniem o tor wolny ze strony Wawy Zachodniej) i mam teraz niedosyt.
-
W Żakowicach brak pociągów w kierunku Mikołajów / Słotwiny. Wg najnowszego SIMRAIL spawnlist (simrail_spawnlist_20250607) mamy kilka pociągów np 12201. W grze ich nie ma.
-
Dyżurny ruchu w trybie single player
PL_Andrev replied to axtomek's topic in Sugestie usprawnień [Tryb jednoosobowy]
Jednym słowem, pieniądze leżą na ulicy. Ale po co się schylać XD -
Zdaje się że w odległości 22m od gracza, nagle się wyłącza wzmocnienie świateł sygnalizatora. Czy jest możliwość aby ta zmiana nie następowała tak nagle i np. wyłączała wzmocnienie w odległości 120 o 1%, tak aby przy 20m wzmocnienie było 0? Trochę to psuje immersję gry, gdy tuż przed graczem sygnalizator "błyska" zmieniając kolory.
-
Scenariusz Skierniewice -> Wawa
PL_Andrev replied to PL_Andrev's topic in Dyskusja [Tryb jednoosobowy]
Prawda, ale nie oszukujmy się - to powinny być scenariusze demonstracyjne, których zadaniem jest pokazanie większości mechanik gry, wręcz zachęta do jazdy przed trybem multiplayer. Nie sugeruję że la każdego przystanku. Ale 3-4 wersje nagrania nie ważyłoby dużo więcej, a urozmaiciłoby scenariusz. -
Plusy: Wyjazd z bocznicy i rozmowa z dyżurnym. Zaraz po wyjeździe z bocznicy mija nas pociąg AI. Fajny efekt. Na bocznicy elfik. Jeden, ale zawsze to coś. Na moście za Skierniewicami: cargo - doceniam. Wreszcie trochę więcej składów w Żyrardowie W Jaktorowie mijały mnie 2 składy jednocześnie - to robi klimat! Minusy: Grając na GFN (znowu?) nie ma papierowego rozkładu jazdy w kabinie. Trasa Skierniewice-Wawa Zachodnia, w w rozkładzie jazdy jazda aż na Wschodnią przez Powiśle, Stadion... ech... Kierownik - to samo nagranie w kółko macieju. To mówicie, że było to testowane? Trochę to denerwujące. Jaktorów-Grodzisk - coś nie tak z odległością: było poniżej 4km, potem wskoczyło powyżej 4km do GM. Wątpliwe: W Żyradowei towar nie wjeżdża na stację, tylko stoi tuż przed stacją. Trochę bez sensu, ale ok. Brak podanej odległości dla przystanków powyżej 4.5km (Międzyborów ->Jaktorów) Na Skiernewice z Wawy leciał EN57 w malowaniu Kolei Śląskich? Nie dojechałem dalej niż do GM. Więc nie wiem czy mnie coś zaskoczy.
-
[DLC Łódź] Nie działa w GeForce Now
PL_Andrev replied to Bulbulator's topic in Zgłaszanie błędów [Tryb jednoosobowy]
Znaczy w trakcie uruchamiania gry ze Steam włączasz grę na GFN?