Jump to content

PL_Andrev

Member
  • Posts

    445
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

Other groups

SimRail Early Access

PL_Andrev last won the day on March 3

PL_Andrev had the most liked content!

Reputation

503 Excellent

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. No i znowu wyszło, że lepiej jakby zapowiedzieli że DLC wyjdzie nie któregoś kwietnia ale 30-tego. Niebyłoby marudzenia "kiedy uć" albo "bo obiecali a jeszcze nie ma".
  2. Dlaczego to problem?
  3. To tego jeszcze nikt z SimRaila nie odwołał?
  4. Można spokojnie czekać na 30-kwietnia. Jak będzie wcześniej to dobrze. Aczkolwiek trochę niepokoi fakt, że jeszcze w pocie czoła pracują nad DLC - a powinni już tylko dopieszczać szczegóły na bazie raportów z beta-testów.
  5. A to jest już pewne że będzie jeden wspólny serwer?
  6. Czepiasz się dla zwykłego czepialstwa? To bardziej dla scenariuszy od społeczności, których jest już teraz całkiem sporo.
  7. I tak i nie - akurat w SR to linia normalnotorowa. I chętnie bym się przejechał LK62 na multiku coby zobaczyć pracujący parowóz XD W moim przypadku akurat dużo - jakoś wolę siedzieć na dyżurkach, a towarem pojechać okazjonalnie. Dziś moja aktywnosć na SR to 2-3 godz na Szeligach i bawiłem się przednio. Są zjazdy, wjazdy, są dziobaki, towary... i są problemy jak to wszystko pospinać.
  8. @Królik Uszasty W sumie na multi można by wrzucić parowóz na LHSa? Z niczym to nie koliduje, a by sobie jeździło tam i z powrotem, bo dlaczego by nie. Trasa jest, sygnalizacja też jest... Mozna by zrobić dobrze graczom, będą się bili o wejście jak o miejsce w kolejce w biurach paszportowych przed '89 XD
  9. Wszystko? A zakres DLC part1 / part2, lista grywalnych nastawni? A rzeczone niespodzianki, które były wspominane? Można jeszcze pytać o zaległą nastawnię Kraków. O nastawnie mechaniczne nie zapytam, bo tutaj powoli tracę wiarę.
  10. Prawda, ale takie rozwiązanie umożliwia robienie wahadła nie tylko na stacjach końcowych, ale również na szlaku, np. Sosnowiec-Łazy.
  11. A nie można to rozwiązać poprzez zmianę "w locie" rozkładu jazdy dla danego pociągu? Co prawda nie wiem jaka jest struktura kodu, ale ja bym to rozwiązał w ten sposób: skład który kończy bieg (1410) patrzy jaki ma mieć kolejny numer (4120), wczytuje rozkład jazdy dla 4120 - czyli wystarczałoby aby taki skład wiedział kiedy kończy bieg i miał podpiętą dodatkową listę numerów wahadła: np. 4110 / 1410 / 4120 / 1420. Na upartego manewrowanie podobnie*: dojazd na stację docelową, zmiana numeru (rozprzęg, wyjazd na odcinek) zmiana numeru (przejazd przez stację) zmiana numeru (wjazd na tor** z wagonami, sprzęg) zmiana numeru, rozkład docelowy. * z różnicą że "kończy bieg" na odcinku toru poza semaforem, a nie na kolejnej stacji ** tu uwaga: tor może być inny niż w rozkładzie. Co to jest "przechodzenie składów między pociągami" ? Podpięcie wagonów pod inną lokomotywę?
  12. Taka malutka sugestia. Czasem się zdarza, iż pociąg gracza odjedzie w nieprawidłowym kierunku. Zwykle po kilku minutach ktoś się spostrzeże i gracze z dyżurnym się "dogadują" jak rozwiązać ten przykry problem. Zwykle dotyczy to odpowiedniej koordynacji między graczami. Zdarza się wtedy że system wykryje że pociąg jest na złym torze i go usuwa z gry. Sugestia jest taka, aby pociąg był usuwany z gry tylko w przypadku, jeżeli będzie kontrolowany przez bota. Można to rozwiązać w ten sposób aby silnik w jakiś sposób flagował pociąg że jest do usunięcia, a co jakiś czas wszystkie flagowane składy byłyby sprawdzane kto prowadzi dany skład: gracz czy bot. Jeżeli bot to usunięcie z serwera. Jeżeli gracz - niech się bawi dalej.
  13. Ściągnij sobie kilka scenariuszy, i analizuj linijka po linijce co dana linijka robi. Generalnie można zacząć tutaj: https://wiki.simrail.eu/en/LUA/Overview
  14. Postaw się w ich sytuacji: to nie jest grupa pasjonatów utrzymująca się ze publicznych zbiórek. To normalni pracownicy, którzy po pracy chcą odpocząć, a za wykonaną przez siebie pracę chcą wypłaty. A wypłata jest tylko za zadania zlecone przez prezesa. A Myszków to nie tylko "zwykłe" wydłużenie torowiska, ale i modelowanie otoczenia (stacja), sygnalizacja wjadzdowo-wyjazdowa, dyżurka - najlepiej grywalna, zakres prac "tylko Myszkowa" się skokowo zwiększa.
  15. Bez jakich funkcji? Byłem przekonany że silnik gry (za wyjątkiem mechanicznych nastawni i cofania pociągów AI) jest już kompletny i teraz (o ile DLC się sprzeda dobrze) to pójdzie z górki... No ale jak, za darmola? Szkoda że nie jest planowany edytor tras, bo takie "uzupełnienia" to idealne właśnie do rozwinięcia przez społeczność.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy