Jump to content

PL_Andrev

Member
  • Posts

    410
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Other groups

SimRail Early Access

PL_Andrev last won the day on February 20

PL_Andrev had the most liked content!

Reputation

436 Excellent

About PL_Andrev

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mamy na forum temat "Jakie trasy chcielibyście zobaczyć w Simrail?" Może trzeba założyć kolejny wątek "Jakie tutoriale chcielibyście zobaczyć w SimRail?". Żeby nie było żadnego prostego PDFa z odpalania różnych lokomotyw (E07 tylko jest), podłączania wielokrotnego, zmian kabin w wersji dla "słabo kumatych", tylko trzeba sobie na YT szukać... Próg wejścia dla casuali: kup produkt, ale jak nie wiesz jak grać to nie graj XDDD
  2. Kiedyś proponowałem scenariusze / wyzwania dla dyżurek (od awarii po zwiększający się ruch), jednak potem dogrzebałem się do informacji że taki tryb nie jest w ogóle przewidywany. Co mnie szczerze trochę dziwi, bo dyżurowanie to często ciekawe wyzwania w sytuacjach gdy mamy korek / sprzątamy po poprzedniku. I nawet taki Kraków Przedmieście może być sporym wyzwaniem do zachowania drożności szlaku.
  3. Dzięki - przydatne!
  4. Z drugiej strony, jeżeli Czyli jeżeli na poprzedzającej dyżurce siedzi bot, to jedynym sposobem jest wyjście z dyżurki... XDDD
  5. @Marcion, dzięki za podanie konkretnego ustępu, czyli całą operację DKO/DKOP robimy ZANIM podamy SZ. Pytanie jak zwolnić blokadę (odwołać czerwony kolor strzałki) w przypadku gdy dyżurny poda SZ jako pierwszy.
  6. Normalnie potwierdzamy przyjazd pociągu za pomocą KO. Co trzeba nacisnąć na komputerowym jeżeli przyjmujemy pociąg na SZ?
  7. Kiedyś miałem taką sytuację że skierowany zostałem przez Batowice na błędny tor. Usiłowałem przekonać Raciborowice żeby mi dali zjazd na NH, pojadę tyłem, a ten "nie i nie., zgłoś się do Batowic". Skończyło się tym że gracze "obok" zaczęli okazywać swoje khem khem - duże niezadowolenie "z nadużywania radiotelefonu" z prowadzonej dyskusji, nieważne że na temat, i że ktoś stoi na niepoprawnym kierunku i blokuje ruch. No i efekt mamy jaki mamy - obecnie komunikaty na radiotelefon ograniczają się do "będzie przejazd?" i "świeci", ewenualnie "bez wjazdu" XDDD
  8. Co to znaczy "nadużywanie radiotelefonu"? Jeżeli gracze usiłują się dogadać (bo coś nie pykło z przejazdem), ale reszcie przeszkadza tło jaki generują, to chyba nie jest powód do banu?
  9. Błąd lub zła wola dyżurnego - puszczenie składów na SZ pozwala na wyprawienie w błędnym kierunku. Gdyby na GW był bot to nie puściłby takiego składu dalej. Jedyną sensowną opcją jest w miarę szybkie cofnięcie pociągu (o ile jest na nim współpracujący gracz). Aczkolwiek wydaje się że logika (AI) nie przewiduje korekty takich sytuacji - pociąg jest zatrzymywany i usuwany z gry. Generalnie system sprawdza czy pociąg zatrzymał się (lub przejechał) przez kolejną stację z listy. Jeżeli dyżurny skieruje pociąg na stację (ph), po czym nakaże wycofanie pociągu (odjazd) aby skierować go na właściwy peron w ramach tego samego przystanku, to system wykryje to jako błąd trasy i usunie skład z gry, mimo że żadnego błędu nie ma. No ale "kolejny" przystanek się nie zgadza z listą przystanków.
  10. Oprócz tego to takie niuanse mogłoby być w ciekawostkach podczas ładowania scenariusza. BTW. Do dziś nie znalazłem lekkiej instrukcji zmiany czoła lokomotywy, który nie byłby na YT (a jedynie pokaz slajdów).
  11. Chyba właśnie o to chodziło - nieznana przyczyna braku możliwości odblokowania styczników.
  12. Nikt nie zna odpowiedzi na na pytanie nr 2 ?
  13. Nie rozumiem. Przecież można to marzenie już teraz w miarę prosto zrealizować poprzez scenariusz. W najprostszym wariancie będzie dość ubogo (brak ruchu AI) ale jednak możliwe.
  14. Jejku... to będzie dopiero jazda..., zwłaszcza z Dańdówką gdzie ten ruch jest dość intensywny. Chyba w tym będzie tkwić cała magia dyżurek na linii 62. Jedyny minus (wnioskuję) że to na razie "dość odległa" przyszłość. X( Wiesz co, może z wyjątkiem Jaroszowca gdzie jest możliwość większych mijanek to przebiegi to zwykłe lewo-prawo, nic skomplikowanego. Zwykłe dyżurki byłyby po prostu zbyt nudne*. Z tego co pamiętam to jedynie Południowy został dodany w ramach konsensusu "warunkowo". A te urządzenia mają jednak swoją magię. * już teraz służba na GW, GM, Zawodzie, Idzikowice, Pruszków potrafi wynudzić mimo większej ilości torowisk i bardziej intensywnego ruchu. Już wolę czekać na te urządzenia. Może dożyję XD.
  15. A z innej beczki: czy komuś z was mignęła informacja na temat kolejnych dyżurek na linii 62 jak Jaroszowiec Olkuski, Wolbrom czy Charsznica? Paradoksalnie na tej linii jest całkiem duży ruch i przez te dyżurki przejeżdża prawie 2x więcej składów niż przez Kazimierz. Kontrola ich przez dyżurnych mogłaby nieco wywrócić zabawę na tej linii (w pozytywnym jak i negatywnym znaczeniu).
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy