Jump to content

Korsarz

Member
  • Posts

    53
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Other groups

Early Access Playtests

Korsarz last won the day on February 6

Korsarz had the most liked content!

Reputation

65 Excellent

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Przy włączonym TrackIR i włączonym alternatywnym trybem kamery, kursor myszki i tak nie znika.
  2. Ale to bujanie o ktorym pisano wczesniej to naprwdę słabo wygląda jest takie czytelne, prawo, lewo,prawo lewo i zbyt równe, monotonne, wspomnę że góra dół jeszcze słabiej wygląda. niemal jak po stole. Panowie, proszę poprawcie to.
  3. "A mnie nie cieszy" Więc ciebie nie cieszy, ale mnie cieszy, wszystkim nie dogodzą.
  4. "W zamian skończonego produktu. Z reguły produkty się kończy a później je przyozdabia dodatkami" Masz rację, zreguły, ale nie zawsze. W tym przypadku się nie dziwię, ale i tak bywa jeśli jedna ekipa pracuje nad DLC a inna nad podstawą Mnie cieszy że mamy dziś aktualizację i DLC a nie musimy czekać z DLC aż skonczą całą resztę. Przecież jeśli ktoś chce to wcale nie muśi teraz kupować DLC, może poczekać aż wyjdzie wczesny dostęp. Ja cieszę się że DLC jest teraz.
  5. Jakie w zamian? Przecież o DLC tez była mowa . I jedno i drugie bedzie, tylko wczesny dostęp będzie później i wcale mnie to nie dziwi skoro nie wszystko jeszcze jest dopięte. Jakoś nie wyobrażem sobie podczas jazdy w multi gdziekolwiek mijać się z parowozem, mamy rok 2024 :}
  6. Na kartach GeForce RTX jest możliwość całkowitego wyeliminowania migotania elementów typu sieć trakcyjna itp. Po włączeniu DLSS w opcjach gry SimRail problem znika zupełnie, ale tylko na tych kartach RTX. W zeszłym roku wżuciłem filmik tu na forum jak wszystko migocze bez dlss i jak po włączeniu dlss, wszystko przestaje migotać. Więc to jest jedyny sposób na ten problem, na dzień dzisiejszy.
  7. Opening windows, would also be welcome, train drivers also open windows.
  8. Jak najbardziej, automatyczne znikanie kursora myszki super sprawa wielokrotnie poruszana na foru, mam nadzieję że ktoś to w końcu wprowadzi, czekamy. Co do ukrywania czatu też jest dobrym rozwiązaniem zwłaszcza dla tych którzy jeżdżą bez HUD! Dlaczego? Jadąc z Katowic do Zawiercia co chwilę słychać na czacie jakieś wiadomości, więc trzeba sprawdzić czy to czasem nie do Ciebie, więc naklikam się całkiem sporo klawiszem F5 aby sprawdzić czy to nie do mnie, potem znów za każdym razem muszę go schować ponownie naciskając F5 i tak w kółko, więc pisani że nic to nie wniesie jest nietrafne dla tych którzy lubią mieć czysty ekran, bez HUD. Jeszcze lepszym rozwiązaniem było by pojawieniem się czatu automatycznie, ale tylko wtedy gdy wiadomość na czacie jest skierowana tylko do danego maszynisty, wtedy nie było by trzeba go ani załączać ani wyłączać czatu. A osoby które lubią mieć włączony czat, miały by możliwość same załączyć czat na stałe klawiszem F5. Dla mnie bajka.
  9. Tak, to jest błąd. Tam nawet nie jest pod górkę, tam się normalnie rusza. Dobrze będzie jak to zgłosisz jeszcze raz. Co jest ciekawe, dużo jeżdżę towarami i nigdy czegoś takiego jeszcze nie miałem, zawsze da się ruszyć, u Ciebie ani nie drgnie lokomotywa.
  10. Kolega Ci odpisał, ale bez przesady, po co nam materiały multimedialne? 🙂 Pytanie jest proste i odpowiedź też, choć trochę złożone . Upewnij się że masz skład dobrze odhamowany, czyli do końca, przełącz na wysoki pobór prądu. Ja zazwyczaj przełączam sobie wcześniej (zanim znajdę się na trudnym podjeździe) i dajesz więcej "gazu" trzymając guzik piasecznicy cały czas aby koła Ci nie wpadły w poślizg, ale cały czas obserwuj amperomierz, żeby Ci nie wybiło. Jak sobie popróbujesz kilka razy to dojdziesz do wprawy. Musi ruszyć! Też kiedyś maiłem taki sam problem, i za każdym razem, kiedy nie mogłem ruszyć z miejsca, miałem nie do końca odhamowany skład, lub zaciągnięty hamulec lokomotywy.
  11. Kopiujesz tak jak widać na zdjęciu poniżej
  12. Właśnie w multi było by miło spotkać takie składy skoro nic na stoi na przeszkodzie. Jak kolega napisał powyżej że jedna nie daje rady i dobrze że nie daje rady bo tak jest w rzeczywistości, a co dopiero jak będą składy 600-metrowe (40 wagonów) wtedy tym bardziej przydały by się tandemy, sporo jest takich składów z dwoma lokomotywami na polskich torach i ET41 na PKP Cargo właśnie do takich składów też by się przydał. Pomyślcie o tym na przyszłość🙂
  13. Tak! Ja jeżdżę bez włączonych wycieraczek, ponieważ każda kropla deszczu spadająca na szybę sama znika po 2-3 sekundach i widoczność i tak jest wystarczająca, żeby ich nawet nie załączyć. Wycieraczki u mnie są bezużyteczne w każdej lokomotywie, nawet jeśli działają, szyba sama wysycha i bez wycieraczek.
  14. zawsze jest różnica, nawet same dwie lokomotywy podpięte razem ruszają inaczej niż jedna, ciężej i wolniej.
  15. Zauważyłem też że pojedynczy skład EN57 rusza i nabiera prędkość dokładnie tak samo jak EN57 składający się z dwóch jednostek EN57. Nie zauważyłem żadnej różnicy.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy