Jump to content

Adamek365

Member
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Other groups

Early Access Playtests

Reputation

5 Neutral

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zamknęliśmy wraz z DR z Idzikowic tor nr1 na odc. Opoczno płd. - Idzikowice. Podczas zabawy wyniknęła potrzeba przemanewrowania pociągu stojącego na torze 3 (nast. posterunek Idzikowice) na tor1 celem wpuszczenia innego pociągu na tor 3(pomarańczowa linia). Tym celem pociąg wyjechał kawałkiem na tor 1 na szlaku(ciemnozielona linia). Poczekaliśmy na przejazd EIJ (ciemnoniebieska linia). Pociąg - oznaczony wcześniej na ciemnozielono - cofnął i zatrzymał się pod sem. F.(jasnozielona linia) gdzie oczekiwał na wjazd pociągu oznaczonego pomarańczową linią. niestety podczas oczekiwania system wywalił ten pociąg. SimRail_log_2023-03-17_21-19-45.txt
  2. @PrykStary Ja chciałem to wszystko poogarniać, ale niespodzianka mi to uniemożliwiła. Organizatorzy wiedzieli o tym, że będzie niespodzianka, lecz reszta dyżurnych nie. Miało to się naprawić po chwili, lecz po tej naprawie w wyniku błędu nie mogłem nic robić, lub w najlepszym wypadku zwrotnica się waliła i część ab była w +, a cd w -, więc stwierdziliśmy, że i tak jest koniec eventu bo 21, więc się rozłączamy. A co do wywalania przez system, to miałem taką samą sytuację, jak z tobą, tylko reszta torów stacyjnych była wolna. Mechanik wyjechał do tyłu, po czym przemanewrował na tor po drugiej stronie stacji i oczekiwał, aż drugi pociąg przyjedzie. I podczas tego oczekiwania system go wywalił gdyż "został wyprawiony w nieprawidłowym kierunku"
  3. @PrykStary Po pierwsze ja wiedziałem co jedzie z olszamowic, ponieważ cała cmk miała ze sobą kontakt na dc Po drugie, to Pilichowice dodały 30 min. opóźnienia, bo zapomniały, że u nich nie można się wyminąć i kazał mi puścić towara, co jedzie 90km/h, gdy w olszamowicach były 3 pasażerskie Po trzecie, nie chciałem cb wcześniej ruszać, żeby system cb nie wywalił Po czwarte jak ja ci miałem kazać jechać 40 km/h skoro przebiegi manewrowe są wyłączone A co do sytuacji na koniec eventu powodzenia w prowadzeniu ruchu, przy awarii zorganizowanej przez dev, podczas której w wyniku błędu doszło do wykolejenia pendolino
  4. Proponuję dodać możliwość wdrażania w życie rozkazów pisemnych - w szczególności rozkazu unieważniającego SBL. Było by to przydatne po tym jak jakieś dzieci bawiły się SBL i teraz jakiś pociąg wlecze się 20km/h przez 1,5h.
  5. Rzuciło mi się w oczy że sygnalizatory na przej. kol. przestają świecić na początku procesu podnoszenia się rogatek, a powinny przestać świecić się po jego zakończeniu
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy