-
Posts
33 -
Joined
-
Last visited
Other groups
Playtests
Reputation
48 ExcellentRecent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Jak ktoś wbija poziom za poziomem, to jest o ten jeden poziom mądrzejszy. W takiej grze to nie jest głupie wbijanie levela za levelem, tutaj przy każdej okazji uczysz się czegoś nowego więc zakładam, że ten "dzieciak" z poziomem X nabierze na tyle doświadczenia, że będzie mógł płynnie prowadzić ruch jako dyspozytor odcinkowy 🙂
-
Pomysł stanowiska dyspozytora odcinkowego ma bardzo duży sens. Taka jedna osoba koordynująca pracę dyżurnych na niektórych odcinkach trasy bardzo pomogłaby płynnie prowadzić ruch. No tyle, że na takie stanowisko trzeba wprowadzić duże wymagania względem levelu, żeby nie było tak, że jakieś dzieciaki obejmują tak ważne stanowisko i wszystko rozwalają 😂
-
Błędne wyświetlanie sygnałów w UI.
Dipper replied to Pitoras's topic in Zgłaszanie błędów (tryb wieloosobowy)
Na kolei nie ma "żółtego światła". Jest pomarańczowe 🥶 -
-
Oj tak. Takie niby z pozoru głupie duperele mogą być dobrym wypełnieniem tych czasami półgodzinnych przerw między przebiegami. Zdecydowanie jestem za dodaniem czajniczka. Najlepiej jeszcze żeby można było sobie robić herbatkę albo kawkę, bo to przecież nieodłączny element pracy dyżurnego! 😂
-
Z całym szacunkiem, ale jeśli ani maszynista, ani dyżurny nie wie jak przeprowadzić manewry, to nie powinien nazywać się ani "maszynistą", ani "dyżurnym" XD
-
Optymalizacja optymalizacją, ale dyżurny AI dalej leży 😕
-
Czy da się "zwiedzać" szlak nie psując innym rozgrywki?
Dipper replied to mkprojektant's topic in Dyskusja ogólna
Czy to jest pytanie retoryczne? Przejmując daną stację jako dyżurny gra automatycznie wyłącza AI. Dopóki ty nie będziesz sterował ruchem to nikt tego za ciebie nie zrobi. -
Bajzel z numerami i kategoriami pociągów
Dipper replied to Jakub's topic in Zgłaszanie błędów (tryb wieloosobowy)
TME i TGE to tak, ale te pozostałe to zdecydowanie bardziej spotykane przez niebieską zarazę niż prywatnych przewoźników 😂 Poza tym, tutaj do kolegi Jakuba, próżne węglarki jak najbardziej powinny jeździć jako TME, bo, jak definicja mówi, jest to rodzaj "do przewozów masowych w ładownych i próżnych składach całopociągowych". -
Same for me. Tested it like 2 minutes ago 😕
-
Zdecydowanie "śląski kocioł". Od Katowic przedłużka do Gliwic, stamtąd 2 odgałęzienia: - jedno na północ przez Zabrze Biskupice, Bytom, Siemianowice Śląskie do Mysłowic (do posterunków Szabelnia i Stawiska), - drugie na południe przez ZMK, Rudę Bielszowice i Kochłowice, aż do Mysłowic oraz od ZMK do Knurowa. Całość włącznie z kopalniami Budryk, Halemba, Śląsk oraz Koksownią Jadwiga w Biskupicach oraz Koksownią Bytom na Bobrku. Ot takie kółeczko 😄
-
ZEW1 is a tone used to call out drivers within radio radius, ZEW3 is for calling out traffic dispatchers. But as I see for now both tones doesn't work at all.
-
Bajzel z numerami i kategoriami pociągów
Dipper replied to Jakub's topic in Zgłaszanie błędów (tryb wieloosobowy)
Cóż, pomimo instrukcji jestem w stanie powiedzieć, że na kolei, szczególnie w sektorze prywatnym, raczej wszystkie pociągi towarowe oznacza się jako "TME" 😂 -
Wykrywanie przez pantograf styczności z przewodem jezdnym
Dipper replied to Jakub's topic in Sugestie usprawnień
Ja właśnie w kolei lubię to, że jest losowa, dynamiczna i nieprzewidywalna. Te wszystkie symulatory na rynku działają w oparciu o raczej z góry ustalony scenariusz więc wiemy czego można się spodziewać, co mnie zdecydowanie nie pociąga. W SimRailu już widać to, że takim symulatorem nie jest. Sam pełniąc z kolegą dyżur na sąsiadujących nastawniach nie raz mieliśmy zagwozdki jak puścić pociągi, żeby wszystko dobrze szło. Teraz tylko ten potencjał rozbudować, żeby faktycznie symulowało tą losową i nieprzewidywalną kolej 😄 -
Wykrywanie przez pantograf styczności z przewodem jezdnym
Dipper replied to Jakub's topic in Sugestie usprawnień
Fakt, ale jakoś do takich operacji bardziej mi spalinówka pasuje 😂