Jump to content
Następne podsumowanie tygodnia pojawi się 16.11.2024 | The next summary of the week will be published on 16.11.2024

hyzwar

Member
  • Posts

    388
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Other groups

Early Access Playtests

hyzwar last won the day on April 29

hyzwar had the most liked content!

Reputation

280 Excellent

1 Follower

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Miodzio! Dzięki za Twój wysiłek \o/
  2. Dojechałem do Wolbroma (Wolbromu?) bez anomalii. Musiało mi się wydawać. Wybaczcie fatygę, dobre ludki. Do skasowania to zgłoszenie.
  3. Na tamtym odcinku bywa takie ograniczenie ze 2x ale tam akurat nie, raczej. Wrzucę screena albo dementi.
  4. A ile osób krytykujących cenę albo fakt pt eadlc kupiło / zagrało / ma jakiekolwiek podstawy wypisywać blubry i inne gorzkie żale? Głośno myślę - pewnie nie wszyscy. Dla mnie np SR bije na głowę pozostałe train simy, ale rozumiem, zdania są podzielone. Gdybym został prawnie zmuszony do zakupu jednego train sima, za tysiaka PLN (a żyjemy w kraju, w którym emerytura jest opodatkowana - wszystko jest możliwe) - kupiłbym SR. Czy cena byłaby adekwatna? Wg mnie, nie. Czy tu ktoś kogoś zmusza? Nie. Czy cena jest adekwatna do zawartości? Wg mnie, tak. Lepsze od Maszyny? Wg mnie, tak. A też lepsze od reszty. Wg mnie. To są subiektywne, niekoniecznie racjonalne czasami opinie każdego z nas. Do TS np. warte grzechu tzw. PRO train sety + mission packi bywają dramatycznie droższe. Te dobre paradoksalnie zbierają nierzadko niskie noty, bo "nie działa". Nie rozumiem kategorii "nie polecam bo za drogie". Na Steam to prawie moda ostatnio.
  5. Ja zrobiłem standardowy test. Kupiłem i sprawdziłem czy będę bawił się lepiej, niż po spożyciu trzech kebabów albo wysączeniu średniej jakości ulubionego napitku preferowanego typu. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Cena jest odpowiednia, jak za tyle tego kalibru radości. Oczywiście wolałbym jeść, pić i grać za darmo. W przyszłości chciałbym robić próby typu: przez ile dni musiałbym nie jeść masła, żeby zaoszczędzić, kupić, zagrać? Czy zakup zrekompensował straty moralne? Tak / Nie. Jak system ocen w popularnym sklepie. Wiem, to trudno przeliczalne, ale nie bardziej abstrakcyjne niż argumantacja na Steam czasami.
  6. No właśnie nie można wyłączyć tych tylko ograniczeń na HUD i stąd taka moja propozycja. Grając bez HUD wiadomo nie ma takiego dylematu siłą rzeczy 😄 Nieopierzony gracz zacznie hamować odruchowo, tego jestem pewien na 100%, chociaż żadnego ograniczenia w rzeczywistości przed nim nie ma.
  7. Za pierwszym razem utknąłem. Cisza. Triger nie zadziałał. Za drugim razem podjechałem bardzo blisko granicy przetaczania (tak nazywa się ten chlebek na kiju? :D), tj. mniej niż 10 m. Triger się odpalił. Poleciał jakiś pasażerski. Udało się dokończyć. Natomiast. I za pierwszym razem, i za drugim razem, wystąpił inny problem - radio. Po zmianie kabiny z B na A i ruszeniu w kierunku garage, zaczyna odejmować pkt (-100) za jazdę z wyłączonym radiem. Paradoksalnie, "rozdzielnik" od tego momentu działa odwrotnie. Radio w cab A działa w ustaieniu B i vice versa. Nie przeszkadza to w dokończeniu scenariusza, natomiast może i ma jakiś związek z losowością odpalania trigerów? Log w załączniku. Pozdro SimRail_log_2024-04-24_18-14-45.txt
  8. To usprawnienie może głównie dla początkujących, QoL mniej / bardziej / wcale niepotrzebny? Dojeżdżając do przejazdu kolejowego strzeżonego, na HUD dostajemy informację o ograniczeniu prędkości do 20 kph. To ograniczenie znika, kiedy szlabany opadną. Może warto byłoby oznaczyć ten szczególny typ ograniczenia HUD dodatkową ikonografiką otwartego przejazdu czy coś. Pomijam BUG-i (co się zdarza) i realizm (wskazania Osp). Takie komunikaty na HUD mogą być mylące 🙂 Pozdro
  9. Na odcinku Jaroszowiec > Wolbrom Opisana obserwacja miała miejsce podczas scenariusza ET22 z cysternami Wydaje mi się, na multi jest w tym miejscu to samo Jakoś ~3,5 km przed Wolbromem Przejazd zamknięty, HUD i punktacja twierdzą inaczej (przekroczenie 20 kph) Pozdrawiam SimRail_log_2024-04-24_12-56-34.txt
  10. Powrót do Przyszłości - easter egg - czy może jednak mankament scenerii? 🙂 PL2, 23.11, nad hutą w okolicach DGW ... byłem pewien, to UFO /o\ pzdr 9767940EDBDC2BEAE74DB757C7DD3B9FE281DE22 (1920×1080) (steamuserimages-a.akamaihd.net) SimRail_log_2023-11-23_21-55-45.txt SimRail_log_2023-11-23_21-46-24.txt
  11. różne pojazdy, nagłe DC po kilku / kilkunastu minutach gry PL2, 21.11, 'popaczu' 😉 SimRail_log_2023-11-21_23-32-53.txt SimRail_log_2023-11-21_21-21-11.txt
  12. US content is planned / confirmed. I am very interested in how this will look in comparison with Run 8. About 'arcadish' - I play(ed) almost all train sim games on the market and SimRail is very far away of this style of gameplay. BR
  13. Trochę Kolego, abstrahując od sarkazmu, mylisz pewne pojęcia. Tu chodzi o symulowanie zjawisk występujących na kolei, w tym procedur, nie o symulowanie wypadków na kolei i temu podobnych. Nikt nie oczekuje opcji dojazdów do pracy 100 km, a jedynie realności - a i tak w pewnym uproszczeniu - istotnych aspektów tej pracy. No nie da się w polizać nastawnika, ale to nie o tym jest ta gra.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy