-
Posts
8 -
Joined
-
Last visited
Other groups
SimRail
Early Access
Reputation
39 ExcellentRecent Profile Visitors
503 profile views
-
Wyrzucenie z posterunku / BAN
Akuma Masayoshi replied to wojtip's topic in Dyskusja [Tryb wieloosobowy]
Mam nadzieje kolego, że nie jestem na wyżej wysłanym zdjęciu przedstawiany jako ktoś z ich grona. Fakt faktem przebywam tam ale staram się być bezstronny nie popierając nikogo. Mnie za to ciekawi ten jakże interesujący powód bana za incydent na zastowie i nic więcej. -
Akuma Masayoshi started following Wymóg znajomości języka serwera.
-
po przejęciu pociągu wyposażonego w sytem ETCS i przejechaniu losowej odległości przykładowo starzyny-sprowa wyskakuje błąd odczytu balisy po czym pociąg hamuje do zera a jedyną możliwością jest jechanie 40 albo wyłączenie etcsa i jechanie z pełną rozkładową. Problem dalej jest ignorowany a strasznie utrudnia rozgrywkę, ponieważ jak ktoś wejdzie na taki pociąg i wyskoczy takowy błąd to nie wiedzą co mają robić i stoją tamując ruch
-
pierwszy blok odstępowy od strony tunelu (oba tory szlakowe) nie przenosi informacji na kwadrat który służy do informacji o zajętościach na danym torze jaki dokładnie numer pociągu na nim się znajduję. Dopiero po wjechaniu na drugi od strony tunelu odstęp pojawia się na wspomnianym kwadracie
-
Sporo ludzi nie zauważa tej magicznej gwiazdki która wyraźnie mówi że data wydania tego wszystkiego może ulec zmianie niemniej jednak jeśli po maksymalnym przypuszczanym czasie oczekiwania mamy otrzymać tylko ETCS 1 i 2 poziomu, ET22 oczywiście nie z wszystkimi typami wagonów chyba że zdążycie je zrobić do planowego wypuszczenia dlc żeby dodatek nie był w wersji niepełnej bo jak by to wyglądało że dlc ma brakującą część, to tak jak by do euro truck simulatora wypuścić dlc mapowe bez jednego z krajów. Kolejna rzecz to będą nowe nastawnie...ile? nie wiadomo ale przypuszczam że z 5 może być choć to tylko wróżenie z fusów. Kolejna ciekawa rzecz to dostaniemy tor doświadczalny w żmigrodzie który nie był zapowiadany a na dodatek był wykluczany przez developera o nicku @uetam że nie będzie a jak się później okazało jednak ma zostać dodany w najbliższej aktualizacji. Na koniec będą nowe scenariusze z manewrami ruch AI na trybie jednoosobowym i liczne poprawki. Podsumowując od ostatniej aktualizacji minęły około 4 miesiące a my dostajemy: Scenariusze z manewrami, ruch AI w trybie jednoosobowym, tor doświadczalny w żmigrodzie (rzecz która nie była nawet zapowiadana czyli nowość), ETCS 1 i 2 poziomu (nad którym pracowaliście 3 lata) i ET22 z wyżej wspomnianymi wagonami towarowymi. Powiem wam że jeszcze daleko macie do celu bo po 4 miesiącach zostanie wydana 1/4 wszystkiego co znajduje się na liście i to na tym gracze powinni się skupiać, nie że po tych magicznych 3 miesiącach nie ma wszystkiego, tylko że po trzech miesiącach dostajemy marną ilość rzeczy z roadmapy. W takim razie, skoro w takim tempie to idzie, to kiedy zostanie wydane wszystko co znajduje się na tej liście jeśli minęły 4 miesiące a brakuje jeszcze sporej części? pół roku? rok? Przejdę teraz do innego tematu a mianowicie podejścia developerów do graczy, brakuje ewidentnie bardziej rzetelniejszych informacji na temat postępów w pracach nad grą żeby nie były tworzone teorie spiskowe. Wystarczy powiedzieć nad czym pracujecie i co powinno zostać wydane w najbliższej aktualizacji a w przypadku możliwości nie wyrobienia się z terminem przekazać tą informacje graczom w sposób zrozumiały bo zdarzają się spowolnienia w firmach bo przykładowo nie ma kilku pracowników którzy mają kluczową role w projekcie i nic na to nie poradzimy. Samo podejście developerów do graczy jest aktualnie tragiczne i na waszym serwerze sypią się przerwy w postaci mutów i często jest to bez podanego powodu tylko w celu podbicia swojego mniemania bo jest się adminem na serwerze przez co zostałem zbanowany permanentnie przez niewiadomą mi osobę na serwerze discord co uniemożliwia mi przeglądanie informacji o sneak peekach i aktualizacjach ale no cóż, nie można mieć wszystkiego. Skoro mowa o serwerach to co się dzieje na serwerach w grze? Jak wiadomo, syf, bałagan, pełno trolli i faworyzowanie ludzi, jak żyje to bardziej karygodnej administracji nie widziałem. Była nawet sytuacja jak gracz @Ryzyk siedział bodajże na sosnowcu głównym (PL2) i moderatorka o nicku @Kamila zaczęła mu kasować przebiegi i robić jakieś cuda niewidy pewnie w celu wypuszczenia jakiegoś pociągu w złym kierunku żeby udowodnić jego domniemaną winę trollowania (Dokładnie co się stało może powiedzieć ten gracz bo mogłem coś przekręcić i nie chce też udowadniać 100% winy tej moderatorki bo mogło być inaczej). Podsumowując gra może mieć potencjał, ale przykro mi to stwierdzić nie z taką administracją w grze, nie z takimi developerami którzy raz mówią że czegoś nie będzie a potem się nagle okazuje że będzie i olewający społeczność i nie z takim bałaganem na serwerach multiplayer. Dziękuje za to że mogłem się udzielić, pozdrawiam i wesołych świąt.
-
Nowy Rozklad jazdy
Akuma Masayoshi replied to Kaczy's topic in Sugestie usprawnień [Tryb wieloosobowy]
Proponuje stworzenie rozkładu który nie będzie taki prosty jak aktualny, stworzenie dla każdego pociągu innej częstotliwości. Można spokojnie sie wzorować na rozkładach kolei śląskich i stworzyć taką częstotliwość z jaką one jeżdżą a mowa o liniach S1 i S41 a nawet RE1 kolei mazowieckich. Ciekawym smaczkiem będzie też danie nazw pociągów które istnieją w rzeczywistości takie jak cegielski i kolberg.- 33 replies
-
- 10
-
-
-
Wymóg znajomości języka serwera.
Akuma Masayoshi replied to Michał_Wx's topic in Sugestie usprawnień [Tryb wieloosobowy]
Proponuje sprawdzić ile graczy spoza polski gra w simraila, popytać sie danej społeczności czy jest chętna na to żeby zrobiono dla niej serwer na którym będą grać i na tej podstawie wywnioskować czy stworzenie przykładowo RU1 ma jakikolwiek sens bo jeśli ma być kolejny serwer który będzie świecił pustkami to nie ma to największego sensu i będzie trzeba zostać przy tym co jest przy czym żeby administracja bardziej zwracała uwage na problemy z komunikacją danego gracza lub jej całkowity brak jeśli utrudnia nam to wszystkim rozgrywke.