-
Posts
15 -
Joined
-
Last visited
Other groups
SimRail
Playtests
Early Access
Reputation
8 Neutral-
To jest zdecydowanie bardziej rozsądny pomysł niż dodawanie modeli lowpoly jak "ruch AI" pojazdów osobowych
-
Jednak jest to ponownie wyzwanie dla modelarzy aby modele mijane miały minimalną jakość. Zamiast tworzyć modele ST44-2xxx lub "batmanów" w lowpoly wolę by zajęli się tworzeniem nowego taboru normalnotorowego i rozwojem tras niż jakby nie patrzeć w aktualnym momencie pierdołami
-
Notorycznie w wątku przewija się kwestia czegoś "a'la Human Review" i słusznie koledzy zaznaczyli, że system na wzór "Overwatcha" z Counter-Strike'a nie ma absolutnie sensu, bo polegałoby to na zraportowaniu kilku graczy za rzeczy, które robią laicy na co dzień. Nie każdy jest zaznajomiony z przepisami, podobnie jak ze slangiem kolejowym i jeden będzie mówił "boczek", drugi "bocznica", mimo że tor główny dodatkowy nie jest bocznicą. Moim skromnym zdaniem, dobrą innowacją na aktualnych serwerach byłaby moderacja na wzór modyfikacji TruckersMP do ETS 2, gdzie gracze na serwerze, odpowiednio wcześniej wyselekcjonowani po ogłoszeniu rekrutacji na stanowisko moderacji, pilnowaliby gagatków i wszelkich trolli, a w razie potrzeby karali kickiem lub banem z podaniem powodu, w zależności od sytuacji. Kwestia serwerów "profesjonalnych" powinna zostać pozostawiona społeczności, która miałaby możliwość tworzenia własnych serwerów z funkcją "sandbox", gdzie przejechanie S1 nie skutkowałoby cofnięciem składu lub wyrzuceniem z sesji, ale zgłoszeniem do moderacji o incydencie, jaki nastąpił. Dobrze wiemy, że społeczność miłośników kolei w SimRail nie jest na tyle duża, by zapełnić cały serwer z liniami wokół Katowic, CMK oraz do Sędziszowa, tym bardziej gdy powstaną nowe dostępne posterunki na wspomnianej sędziszowskiej linii. Opcja wyboru odcinków dostępnych na serwerze powinna pozostać wówczas do decyzji właściciela serwera. Mniejsze odcinki oraz mniejszy wybór dyżurek i składów z pewnością pomogłyby w zapobieganiu pustkom na potencjalnych serwerach.
-
Tak jak w tytule moją propozycją jest dodanie karty WOS oraz Rozkazu pisemnego "O" na wzór tego co jest utworzone z papierowego rozkładu jazdy byłaby to bardzo przydatna funkcjonalność dla osób które pragną realistycznej jazdy bez HUDów oraz chcących zapoznać się z dokładnym kilometrażem ograniczenia
- 1 reply
-
- 7
-
Jak wiadomo trąba w siódemce nie równa trąbie w drugiej siódemce podobnie sytuacja się ma w przypadku Byków jak i Kibelków. Za czasów produkcji jak i z czasem napraw okresowych wstawiane były różne modele trąb SKN jak i SKW różniących się od siebie tonami. Moją propozycją jest dodanie zróżnicowanych dźwięków "trąb" celem zapobiegania monotonii oraz podwyższenia realizmu 😄
-
- 1
-
własny skład w trybie multiplayer
F1_kkus replied to PKPziom's topic in Dyskusja [Tryb wieloosobowy]
Na dobrą sprawę to problemu by raczej nie było gdyby owy system własnych składów był dostępny pod warunkiem wybrania konkretnego rozkładu jazdy ze stacji początkowej dla przykładu trasa z Katowic do Warszawy ze spawnem na szlaku przed wjazdem do Katowic jako rozwiązanie dopóki nie ma możliwości manewrowania -
F1_kkus changed their profile photo
-
W ramach potencjalnej aktualizacji DLC Cargo Pack proponuję twórcom dodanie lokomotyw z serii 201Eo, które jeżdżą w barwach firmy Cargounit dobrze już znanej w świecie symulatora. Zdaję sobie sprawę, że przynosi to komplikacje jak wymodelowanie zupełnie nowej kabiny jak i maszynowni oraz przystosowanie modelu pod reflektory typu ZEZ lecz twierdzę również, że byłaby to super odskocznia od "Cargowskich" Byków. Ponadto sugeruję dodanie skórek wraz z modelem najnowszych lokomotyw po naprawie P5 np. ET22-816, ET22-997 z charakterystyczną zabudową górnego reflektora
-
W kwestii najbardziej realnej trasy, która prędzej czy później się pojawi to Warszawa - Poznań - Berlin z kolei wymarzona trasa to D29-354 Poznań Główny - Piła Główna, moje rodzinne strony lecz zdaję sobie sprawę, że taka niszowa linia raczej się nie pojawi 😜 (No chyba, że tryb tworzenia własnych tras się pojawi)
-
To nie jest bzdura a mikro błąd, który jest do poprawienia w 3 sekundy więc twórcy dobrze zarządzając swoją pracą bez problemu naprawią takich błędów dziesiątki w kilka minut 😉 I lepiej aby teraz na etapie EA było to zgłaszane niż potem słuchać, że gra w wiecznej becie niczym Liga legend
-
Miałem podobny problem, jeżeli masz grę zainstalowaną na dysku HDD to niestety ale musisz się przerzucić na dysk SSD przynajmniej to w moim przypadku pomogło. Prawdopodobnie długi czas ładowania do serwera skutkuje "zabraniem" dyżurki lub składu przez to wyrzuca cię do menu głównego a jak dobrze wiemy PL2 jest oblegane tym bardziej w godzinach popołudniowych
-
Witam. Po zakupie gry i zagraniu samouczka byłem mile zaskoczony. Niestety moje początkowo miłe odczucia po początku rozgrywki zostały totalnie zniszczone po odpaleniu trybu wieloosobowego. Mianowicie podczas ładowania scenerii stale otrzymuje komunikat o utraconym połączeniu... Ponadto jak jakimś cudem uda się załadować scenerie to po kilku minutach gra się zawiesza i wyrzuca do pulpitu i następnie podczas próby wbicia na swój posterunek pojawia się wcześniej wymieniony błąd. Antywirusa mam wyłączone firewall również ping w normie. SimRail_log_2023-04-01_21-16-17.txt SimRail_log_2023-04-01_23-00-17.txt SimRail_log_2023-04-01_23-09-27.txt SimRail_log_2023-04-01_23-13-11.txt SimRail_log_2023-04-01_23-37-49.txt SimRail_log_2023-04-02_12-49-19.txt SimRail_log_2023-04-02_12-58-36.txt SimRail_log_2023-04-02_13-03-33.txt SimRail_log_2023-04-02_13-13-02.txt SimRail_log_2023-04-02_14-08-28.txt
-
Dobry Wieczór, testując dzisiaj tutorial do EU07 na przystanku Będzin Miasto minimalnie minąłem wskaźnik W4 co gra odnotowała jako ominięcie miejsca zatrzymania. Wagony znajdowały się w całkowicie w peronie. Zdaję sobie sprawę, że Wskaźniki są po to by ich przestrzegać ale przydałoby się lekko zwiększyć tolerancje ich ominięcia, ponieważ nonsensem jest sytuacja w której muszę cofnąć dosłownie kilka centymetrów, by mogła zostać przeprowadzona wymiana pasażerska