Jump to content

zajac325

Member
  • Posts

    41
  • Joined

  • Last visited

Other groups

SimRail Playtests Early Access

Reputation

7 Neutral

Recent Profile Visitors

504 profile views
  1. Podczas gry w trybie wieloosobowym po kilku minutach od połączenia z serwerem (np. pl3, rola dyżurnego – stacja Będzin) następuje rozłączenie z komunikatem „Rozłączono z nieznanego powodu”. W logach Unity pojawiają się błędy „JobTempAlloc has allocations that are more than the maximum lifespan of 4 frames old – this is not allowed and likely a leak” oraz bardzo duża liczba nieudanych alokacji pamięci (Failed Allocations w bucketach 16B–128B). Dołączony log (SimRail_log_2025-10-07_23-42-13.txt) zawiera także inne błędy Unity i gry, m.in.: Curl error 3: URL rejected: No host part in the URL (problemy z API / siecią gry), Track z_Id_... is too short to connect to others! powtarzające się setki razy, DllNotFoundException: Unable to load DLL 'OculusXRPlugin' oraz AudioPluginOculusSpatializer. Problem pojawia się niezależnie od ustawień graficznych. Błąd „JobTempAlloc leak” wskazuje na wyciek pamięci w systemie Job System Unity, co może powodować przeciążenie pamięci tymczasowej i w efekcie rozłączenie z serwerem. Specyfikacja sprzętu:SimRail_log_2025-10-07_23-42-13.txt Procesor: Intel® Core™ i7-8750H @ 2.20 GHz (6 rdzeni / 12 wątków) Pamięć RAM: 16 GB Dyski: SSD Samsung 970 EVO 500 GB, SSDPR-CX400-512-G2 512 GB Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 1060 (6 GB VRAM) + Intel UHD Graphics 630 System operacyjny: Windows 10 Pozdrawiam ;)
  2. Bot Grodzisk mazowiecki nie podaje semafora P1 w kierunku Korytowa co spowodowało ścięcie stacji. Niestety najpierw wszedłem i podałem potem dałem screen z zdarzania z 22:00 22.05.2024 Dołączam 2 logi z przejazdu pociągiem do grodziska SimRail_log_2024-05-22_19-43-35.txt oraz jak wszedłem na stację SimRail_log_2024-05-22_21-26-42.txt by zobaczyć co się dzieję i ręcznie odblokować.
  3. W deszczu po w jechaniu pod zadaszanie w en71 deszcz spłyną z bocznej szyby, ale przednie zachowują się jakby dalej były na deszczu. Bez loga myślę że nie jest tu ważny.
  4. Zależy od jednostki, czy właściciel pojazdu zamontował tablice elektryczne. Oryginalnie to tablice stałe były i nie miały wtedy sterownika.
  5. Witam, Nie dodam logów gdyż uważam, że jest nie potrzebny nie dotyczy błędów gry, a funkcji w elfach 1) Grzybek awaryjnego wyłączenia polega na spuszczeniu pantografów co z tym idzie wyłączenia "szybkiego" - W grze jest całkowite uniemożliwienia dalszego sterownia pojazdem; Brak możliwości podniesienia pantografów: Brak możliwości resetu z baterii i ponownego uruchomienia (pomimo wyłączenia baterii wyświetlacze i kontrolki świecą) 2) sterowanie za pomocą klawiszy otwórz drzwi L/P (i/p) nie rozłącza zielonej pętli i można ruszyć pojazdem (za pomocą przełącznika myszką działa poprawnie)
  6. A czy jest planowane dodanie ETCS w najbliższym czasie?
  7. Dołączam się nagle wyłącza się możliwość komunikacji głosowej dla całego serwera na jakiś czas a potem wraca do stanu normalnego.
  8. Uważam że te kwadraty są mocno rzucające się w oczy jak by na siłę wetchnięte w pulpit. Polecał bym zrobić opcje możliwości wyłączenia pomocy na pulpitach.
  9. też mam tak zrobione ale to nie działało
  10. pierwszy to znaczy który bo trochę było ukazanych wersji widoków pulpitów komputerowych
  11. Rozumiem, dla początkujących dobry pomocnik, ale niestety to strasznie gryzie w oczy. Jeżeli była by opcja wyłączenia ich byłby to dobry krok :) Numer pociągu umieszczony w torach jest według mnie najlepszym kompromisem pomiędzy początkującymi, a zaawansowanymi.
  12. O to jest idealna opcja. Ciężko do płynnego, mógł by być szybszy, ale idzie się przyzwyczaić
  13. na pozycji nagłej było by dobre i ograniczyło by nie chciane użycie
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy