Jump to content

zajac325

Member
  • Posts

    40
  • Joined

  • Last visited

Other groups

SimRail Playtests Early Access

Reputation

7 Neutral

Recent Profile Visitors

391 profile views
  1. Bot Grodzisk mazowiecki nie podaje semafora P1 w kierunku Korytowa co spowodowało ścięcie stacji. Niestety najpierw wszedłem i podałem potem dałem screen z zdarzania z 22:00 22.05.2024 Dołączam 2 logi z przejazdu pociągiem do grodziska SimRail_log_2024-05-22_19-43-35.txt oraz jak wszedłem na stację SimRail_log_2024-05-22_21-26-42.txt by zobaczyć co się dzieję i ręcznie odblokować.
  2. W deszczu po w jechaniu pod zadaszanie w en71 deszcz spłyną z bocznej szyby, ale przednie zachowują się jakby dalej były na deszczu. Bez loga myślę że nie jest tu ważny.
  3. Zależy od jednostki, czy właściciel pojazdu zamontował tablice elektryczne. Oryginalnie to tablice stałe były i nie miały wtedy sterownika.
  4. Witam, Nie dodam logów gdyż uważam, że jest nie potrzebny nie dotyczy błędów gry, a funkcji w elfach 1) Grzybek awaryjnego wyłączenia polega na spuszczeniu pantografów co z tym idzie wyłączenia "szybkiego" - W grze jest całkowite uniemożliwienia dalszego sterownia pojazdem; Brak możliwości podniesienia pantografów: Brak możliwości resetu z baterii i ponownego uruchomienia (pomimo wyłączenia baterii wyświetlacze i kontrolki świecą) 2) sterowanie za pomocą klawiszy otwórz drzwi L/P (i/p) nie rozłącza zielonej pętli i można ruszyć pojazdem (za pomocą przełącznika myszką działa poprawnie)
  5. A czy jest planowane dodanie ETCS w najbliższym czasie?
  6. Dołączam się nagle wyłącza się możliwość komunikacji głosowej dla całego serwera na jakiś czas a potem wraca do stanu normalnego.
  7. Uważam że te kwadraty są mocno rzucające się w oczy jak by na siłę wetchnięte w pulpit. Polecał bym zrobić opcje możliwości wyłączenia pomocy na pulpitach.
  8. też mam tak zrobione ale to nie działało
  9. pierwszy to znaczy który bo trochę było ukazanych wersji widoków pulpitów komputerowych
  10. Rozumiem, dla początkujących dobry pomocnik, ale niestety to strasznie gryzie w oczy. Jeżeli była by opcja wyłączenia ich byłby to dobry krok :) Numer pociągu umieszczony w torach jest według mnie najlepszym kompromisem pomiędzy początkującymi, a zaawansowanymi.
  11. O to jest idealna opcja. Ciężko do płynnego, mógł by być szybszy, ale idzie się przyzwyczaić
  12. na pozycji nagłej było by dobre i ograniczyło by nie chciane użycie
  13. Płynne sterowanie jest oporne, lepsze były pozycje na całym kranie.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy