Jump to content

Szymon

Member
  • Posts

    17
  • Joined

  • Last visited

Other groups

Early Access

Reputation

16 Good

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Potwierdzam, dwukrotnie przejeżdżałem ten scenariusz i to samo - jazda z wyłączonym radiem. Czekam na naprawę, bo scenariusz bardzo ciekawy. A punkty lecą...
  2. Dzień dobry, pozwoliłem sobie zajrzeć do plików scenariusza i dorozumieć się jak konstruuje się rozkład jazdy i czasy przejazdów przez posterunki. Zmodyfikowałem dwa pliki, przez co w Idzikowicach nie przyjeżdżamy wcześniej niż odjechaliśmy z Opoczna, a w Warszawie nie ma godzinnego postoju. Kto chce, niech spróbuje. Zapraszam. Instalacja dokładnie taka sama jak w opisie. To tylko drobna modyfikacja. Miłej jazdy. 8_IC45100_new_timetable.zip
  3. Ten scenariusz jako jedyny nie jet ujęty w Scenario Managerze.
  4. Scenariusze stworzone przez Społeczność są bardzo dobre. Tak trzymać. Bardzo dziękuję za ich udostępnienie. Dostarczają wiele radości z gry pokazując inne niż jazda aspekty (manewry, zmiany kabin). Z niecierpliwością oczekuję na kolejne scenariusze.
  5. Mniej więcej tydzień temu dyżurował Pan na Pilichowicach, ja zaś na Opocznie Południe. Wtedy mimo braku mojej akceptacji zamknął Pan tor szlakowy Pilichowice -> Opoczno Południe. Chyba, że jest jakiś inny użytkownik z Pańskim pseudonimem plu96. Takie zajścia się pamięta, a moja pamięć do dat czy nazwisk jest świetna. Szukałem czy są gdzieś logi z gier na udowodnienie wspomnianego zajścia, ale nie mogę ich znaleźć na komputerze. Natomiast tutaj nie użyłem formy kategorycznej dopuszczając, iż mógł Pan prowadzić pociąg. Wielu z nas wciela się w obie role: dyżurnych i maszynistów. Oczywiście to winnemu udowadnia się winę. Nie potrafię znaleźć logów. Prawdopodobieństwo, że mijam się z prawdą jest dodatnie, ale bardzo bliskie zeru. W tym wypadku pozostanie mi przeprosić za pomówienie. Sam Pan wie jak było naprawdę. Przyszła mi do głowy jeszcze jedna rzecz. O sprawie będą wiedzieli admini, gdyż zaraportowałem wtedy użytkownika, który baz mojej akceptacji i zgody zamknął tor szlakowy.
  6. Kto wie czy nie z okazji Pańskich ciekawych poczynań jako dyżurny ruchu... Pamiętam jak jakiś czas temu zamknął Pan na godzinę czy dłużej tor szlakowy na pl2. Potem przywrócił Pan normalny ruch i przeniósł się do lokomotywy.
  7. Dziś to samo. Od początku do końca prowadziłem osobiście, przejechałem całą trasę W-wa Wsch. - Katowice. 100 km za mało. SimRail_log_2023-05-06_10-55-42.txt
  8. Wydaje mi się, że podczas dnia pulpit kostkowy powinien być lepiej podświetlony. Praktycznie brak kontrastu. Obecnie wygodnie obsługuje się ten pulpit tylko w godzinach wieczornych i nocnych.
  9. Nie, przez cały czas prowadziłem osobiście. Obserwuję to. Później znów pojechałem tą trasą - to samo - jest wskazywany za krótki dystans. Z tego co wiem, dobry dystans jest tylko przy jeździe EU07 i pochodną EP08.
  10. Po uruchomieniu pociągu i kontakcie z dyżurnym z Katowic nie podaje się sygnału jazdy. SimRail_log_2023-04-24_09-29-03.txt
  11. Sam dopiero początkuję w roli dyżurnego ruchu, ale szybko się uczę. I bardzo mi się podoba, gdy jadąc w roli maszynisty słyszę jak dyżurny zwraca się ,,panie mechaniku". Dalej będę się uczył i nie będę wdawał się w pogaduchy, chyba że jest odrobina luzu - wtedy można wymienić doświadczenia. To właśnie wtedy bardzo wiele powiedział mi gracz, który z zawodu jest dyżurnym ruchu. Sam poczytałem dokumentację od ISDR, więc wiem nieco więcej, ale nie wszystko i wszystkiego nigdy wiedział nie będę. Ale w pełni popieram tezę, że bawimy się na poważnie. Jestem pod dużym wrażeniem życzliwości wielu z Was.
  12. Dziś prowadziłem Pendolino EIP 4114 z Łaz do Warszawy Grochowa. Po pokonaniu trasy obliczona odległość jest o ok. 100 km krótsza. Poniżej zrzut ekranu. Z Warszawy do Katowic na Pendolino miałem 199 km. Na EU07 było poprawnie, rzędu 300. Załączam log z przejazdu (od 12:15 poszedłem na dyżurkę) oraz zrzut ekranu podsumowania przejazdu. SimRail_log_2023-04-23_09-50-34.txt
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy