-
Posts
17 -
Joined
-
Last visited
Other groups
Early Access
Reputation
16 GoodRecent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Dzień dobry, pozwoliłem sobie zajrzeć do plików scenariusza i dorozumieć się jak konstruuje się rozkład jazdy i czasy przejazdów przez posterunki. Zmodyfikowałem dwa pliki, przez co w Idzikowicach nie przyjeżdżamy wcześniej niż odjechaliśmy z Opoczna, a w Warszawie nie ma godzinnego postoju. Kto chce, niech spróbuje. Zapraszam. Instalacja dokładnie taka sama jak w opisie. To tylko drobna modyfikacja. Miłej jazdy. 8_IC45100_new_timetable.zip
-
Ten scenariusz jako jedyny nie jet ujęty w Scenario Managerze.
-
Scenariusze stworzone przez Społeczność są bardzo dobre. Tak trzymać. Bardzo dziękuję za ich udostępnienie. Dostarczają wiele radości z gry pokazując inne niż jazda aspekty (manewry, zmiany kabin). Z niecierpliwością oczekuję na kolejne scenariusze.
-
Mniej więcej tydzień temu dyżurował Pan na Pilichowicach, ja zaś na Opocznie Południe. Wtedy mimo braku mojej akceptacji zamknął Pan tor szlakowy Pilichowice -> Opoczno Południe. Chyba, że jest jakiś inny użytkownik z Pańskim pseudonimem plu96. Takie zajścia się pamięta, a moja pamięć do dat czy nazwisk jest świetna. Szukałem czy są gdzieś logi z gier na udowodnienie wspomnianego zajścia, ale nie mogę ich znaleźć na komputerze. Natomiast tutaj nie użyłem formy kategorycznej dopuszczając, iż mógł Pan prowadzić pociąg. Wielu z nas wciela się w obie role: dyżurnych i maszynistów. Oczywiście to winnemu udowadnia się winę. Nie potrafię znaleźć logów. Prawdopodobieństwo, że mijam się z prawdą jest dodatnie, ale bardzo bliskie zeru. W tym wypadku pozostanie mi przeprosić za pomówienie. Sam Pan wie jak było naprawdę. Przyszła mi do głowy jeszcze jedna rzecz. O sprawie będą wiedzieli admini, gdyż zaraportowałem wtedy użytkownika, który baz mojej akceptacji i zgody zamknął tor szlakowy.
-
Kto wie czy nie z okazji Pańskich ciekawych poczynań jako dyżurny ruchu... Pamiętam jak jakiś czas temu zamknął Pan na godzinę czy dłużej tor szlakowy na pl2. Potem przywrócił Pan normalny ruch i przeniósł się do lokomotywy.
-
Szymon changed their profile photo
-
Dziś to samo. Od początku do końca prowadziłem osobiście, przejechałem całą trasę W-wa Wsch. - Katowice. 100 km za mało. SimRail_log_2023-05-06_10-55-42.txt
-
Wydaje mi się, że podczas dnia pulpit kostkowy powinien być lepiej podświetlony. Praktycznie brak kontrastu. Obecnie wygodnie obsługuje się ten pulpit tylko w godzinach wieczornych i nocnych.
-
Nie, przez cały czas prowadziłem osobiście. Obserwuję to. Później znów pojechałem tą trasą - to samo - jest wskazywany za krótki dystans. Z tego co wiem, dobry dystans jest tylko przy jeździe EU07 i pochodną EP08.
-
Po uruchomieniu pociągu i kontakcie z dyżurnym z Katowic nie podaje się sygnału jazdy. SimRail_log_2023-04-24_09-29-03.txt
-
Uprawnienia Dyżurnego Ruchu od lvl 50...
Szymon replied to POLON_PL's topic in Sugestie usprawnień [Tryb wieloosobowy]
Sam dopiero początkuję w roli dyżurnego ruchu, ale szybko się uczę. I bardzo mi się podoba, gdy jadąc w roli maszynisty słyszę jak dyżurny zwraca się ,,panie mechaniku". Dalej będę się uczył i nie będę wdawał się w pogaduchy, chyba że jest odrobina luzu - wtedy można wymienić doświadczenia. To właśnie wtedy bardzo wiele powiedział mi gracz, który z zawodu jest dyżurnym ruchu. Sam poczytałem dokumentację od ISDR, więc wiem nieco więcej, ale nie wszystko i wszystkiego nigdy wiedział nie będę. Ale w pełni popieram tezę, że bawimy się na poważnie. Jestem pod dużym wrażeniem życzliwości wielu z Was. -
Dziś prowadziłem Pendolino EIP 4114 z Łaz do Warszawy Grochowa. Po pokonaniu trasy obliczona odległość jest o ok. 100 km krótsza. Poniżej zrzut ekranu. Z Warszawy do Katowic na Pendolino miałem 199 km. Na EU07 było poprawnie, rzędu 300. Załączam log z przejazdu (od 12:15 poszedłem na dyżurkę) oraz zrzut ekranu podsumowania przejazdu. SimRail_log_2023-04-23_09-50-34.txt
-
Dobrze - tak zrobię.