Jump to content

tomadr

Member
  • Posts

    45
  • Joined

  • Last visited

Other groups

SimRail Playtests Early Access

Reputation

19 Good

Recent Profile Visitors

1178 profile views
  1. Prowadziłem pociąg 244049 na serwerze pl2 od godziny 14:20, wszystko szło pomyślnie póki w Łazach Łc na torze trzecim rozpoczęło się doraźne ograniczenie prędkości 20km/h. Po przekroczeniu całą długością pociągu gra nadal uznawała że ten pociąg ma mieć ograniczenie. Co jeszcze bardziej nietypowe było to że za mocno zahamowałem na odcinku ograniczenia i pojazd wyhamował całkowicie. Szczerze, nie mam pojęcia jak wywołałem ten błąd, nawet reconnect nie rozwiązywał sprawy, a dopiero restart serwera. W załączeniu przesyłam logi oraz dysponuje jeszcze plikiem rejestrującym jazdę w razie wątpliwości.
  2. Przez szybę wyżej wymienionego pojazdu nie widać napisów na tablicach informacji pasażerskiej.
  3. Na stacji Korytów nie ma przycisków w centralce telefonicznej SimRail_log_2023-04-07_00-43-57.txt
  4. Na stacji Sosnowiec Południowy przycisk DKO nie działa w strone Dańdówki.
  5. Osobiście jestem przyzwyczajony do czatu z nickami osób. Teoretycznie można wprowadzić opcje trybów czatu dla bardziej kompaktowych żeby wyświetlało jedynie numer pociągu/posterunek.
  6. Punkty naliczają Level, który obecnie nie ma funkcjonalności. Do określonych nastawni dyżurnego trzeba przesiedzieć x godzin w trybie dyżurnego łącznie.
  7. Na posterunku Dąbrowa Górnicza Wschodnia gra nie sprawdza poprawności przebiegu na semaforze T i w ten sposób możemy wyprawić pociąg w stronę Doroty na tor 1 z którego nie wyjedzie przez układ zwrotnic i rozjazdów jedynie ze strony Strzemieszyc.
  8. Ten błąd jest już znany.
  9. Masz publiczne gry na steamie? Wygląda na to że nie przypisało Ci rangi, upewnij się czy masz zaznaczone szczegóły gry na publicznie.
  10. W pobliżu toru numer 10 na Katowice Zawodzie obiekt znika jak obrócę kamerą
  11. Z rwaniem początku dźwięku syreny to tak, zdarza się to też mi przy wysokich prędkościach i teoretycznie może być to problem samego silnika gry, ale tylko tak przypuszczam. Z mojej analizy wynika że wystarczy się rozpędzić powyżej 50km/h, wtedy dźwięk chwilowo zamiast być odtwarzany na bieżąco w obrębie gracza to jest stale w miejscu gdzie gracz rozpoczął trąbienie i po chwili jest zsynchronizowany z pozycją gracza.
  12. Na stacji Opoczno Południe tabliczka aż za bardzo przylega do słupu i słup przez nią lekko wystaje.
  13. Na W14 (pomarańczowy wskaźnik) ciężko było mi się natknąć, ale przy dalszej jeździe napotkałem na podobny wskaźnik który nie był W14 lecz W8 (biały wskaźnik) i normalnie gra zakończyła ograniczenie po minięciu lokomotywą. Co do kilometra szlaku dokładniej jest to 26km na linii kolejowej nr 62 zaczyna się ograniczenie na przejeździe kolejowym w Wolbromie mając to na myśli.
  14. Wskaźnik W14 z oznaczoną literą C powinien dotyczyć jedynie czoła pociągu i po minięciu elektrowozem według gry musiałem całym pociągiem przejechać do końca wskaźnika. Ograniczenie było jak się nie mylę mniej więcej na szlaku 26,5. .
  15. Największym minusem tej opcji że mogłoby dochodzić do nadużyć. Jak sobie podporządkujesz dobrze graczy to dajmy na przykład że ktoś nie ma do końca pojęcia np. jak działają blokady półsamoczynne i musi przeczytać instrukcje, ewentualnie trzeba to wytłumaczyć, wtedy ktoś daje votekicka dyżurnemu który ma z tym styczność po raz pierwszy. Może wystąpić sytuacja gdzie jest mniejsza ilość graczy, ktoś chce się dostać na jakiś posterunek więc rzuca fałszywe oskarżenia na dyżurnego że nic nie ogarnia lub jest rzekomo złośliwy i nie chce go wpuścić, co jest ciężko zweryfikować z perspektywy zwykłego gracza i demokracja może zawieść jak wyżej mówiłem w przypadku gdy gracze w pobliżu będą znajomymi/kolegami którzy będą w zmowie.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy