Jump to content

Domin92

Member
  • Posts

    71
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Other groups

Early Access Playtests

Domin92 last won the day on October 25 2023

Domin92 had the most liked content!

Reputation

103 Excellent

Recent Profile Visitors

344 profile views
  1. Prawie w ogóle nie jeżdżę pociągami towarowymi, ale rozważałem zakup DLC by wesprzeć twórców. Jednak kiedy zobaczyłem cenę i content, stwierdziłem że szkoda mi 72zł. Jedna lokomotywa, trochę nowych wagonów cargo i scenariusze w Single Playerze w którego też nie gram. No jednak nie. Za tyle contentu dałbym max 30zł. 72zł to jednak mocno wygórowana cena, zwłaszcza za coś, czym nie będę raczej jeździł. Swoją drogą aż strach pomyśleć jaka będzie cena DLC z nową trasą. 100zł? 150? Dodatkowo twórcy jeszcze nawet nie wydali pełnej gry a już DLC są trzepane. Przykre, ale co możemy zrobić? Nic.
  2. Póki co to minęło już prawie pół roku od ostatniej większej aktualizacji i nic nie zostało póki co do gry dodane. Nie wiadomo tak naprawdę co będzie, a co nie, bo nie zdziwię się jak za miesiąc dostaniemy informacje o aktualizacji która doda tylko połowę z obiecanych rzeczy a na drugą połowę poczekamy do wigilii 🙂
  3. Dyżurne boty dalej są bardzo głupiutkie. 2 dni temu wróciłem na kilka kursów do gry i bot w Pruszkowie zatrzymał mnie (EP07) na 5min by przepuścić towarowego... który mnie potem spowalniał. No mam nadzieję że takie szopki zostaną wyeliminowane w pełnej wersji gry.
  4. Przeczytaj ze zrozumieniem co napisałem: Jedynie jest cień szansy na jakieś DLC w odległej przyszłości. Odległa przyszłość to może być rok, dwa, trzy lata. A cień szansy jest zawsze, bo Impuls 2 to polski tabor. Polskiego taboru nigdy za wiele. Nie wiadomo co twórcy ogłoszą za rok lub później. Może to tylko ja tak mam, ale sam osobiście bym wolał Pesę Dart, Stadler Flirta 3 i Impulsy niż Pendolino czy loco TRAXX.
  5. Ja jestem jak najbardziej za, ale nie ma co na to liczyć. Jedynie jest cień szansy na jakieś DLC w odległej przyszłości jeśli gra będzie nadal rozwijana lub... sam będziesz mógł stworzyć i dodać powyższe tabory do gry jeśli twórcy udostępnią edytor 😃
  6. W Wolbromiu jest sklep o nazwie DILD. Na stan 2019 w rzeczywistości jest tam Biedronka 😁
  7. Mi się wydaje że problem leży po stronie optymalizacji. Jak nawalą 100-200 pasażerów (czyli tyle ile jest zwykle po południu przykładowo w takich Katowicach) to nawet ryzen 7700x, RTX 4070 i 32gb ramu może być za mało by osiągnąć 60 fps. Najpierw muszą trochę ogarnąć i zoptymalizować silnik. Potem być może przyjdzie czas na realistycznych pasażerów. Mi też brakuje takiego realizmu. Brakuje mi odgłosów ludzi, rozmów itp na peronach. Ludzie powinni się gromadzić pod wiatami, obok ławek, a nie porozrzucani po całym peronie. Na Zachodniej nikt nie stoi na końcu peronu tylko każdy pod wiatą... no i jakiś kierownik pociągu co wychodzi na peron na postoju, obserwuje sytuacje, wsiada 15 sekund przed odjazdem i potem daje sygnał do odjazdu. Biorąc pod uwagę tempo prac, to na takie rzeczy sobie poczekamy do.... oj długo. Jeśli w ogóle.
  8. No nie grałem już z 2 miesiące bo przez zero nowego conentu mi się znudziło, ale nie wisiał żaden update na Steam odnośnie SimRaila już przez długi czas. Albo coś pominąłem. Wątpię by wersja finalna wyszła w 2024. Bardziej bym celował w 2025. Albo wersja finalna będzie tak zbugowana i okrojona że dopiero kilka DLC + patche w 2025 zrobią z tej gry nieoficjalnie finalny produkt 😆 Obym się mylił. No nic, pozostaje czekać. Może latem wyjdzie jakiś duży update i znów zasiądę do symulatora na kilka tygodni.
  9. Jeśli mnie pamięc nie myli ostatni update był pod koniec listopada. Minęły ponad 3 miesiące i jedyne co mamy to road map? Nadal zero updateów tych mniejszych czy większych? Bo jakby nie było to przez rok od wypuszczenia EA z nowej zawartości dostaliśmy jedynie kibla.
  10. Muszę się zgodzić z Wami, bo mi też strasznie brakuje bujania, człowiek nawet jak jedzie 160km/h i więcej to ma wrażenie że lewituje nad torem, pół biedy jak to jest Elf czy Pendolino z dobrą amortyzacją, ale takim kilkudziesięcioletnim kibelkiem powinno rzucać mocno już przy prędkości 100km/h. Gdy torowisko jest w złym stanie to nawet przy prędkości 30km/h głowa maszynisty powinna chodzić. Dodatkowo dźwięki - gdy przykładowo TLK Doker z EP07 i starymi wagonami hamuje przy pomocy dwóch atmosfer czy lekko powyżej dwóch to w wagonie ledwo można usłyszeć co osoba siedząca obok nas mówi bo tak głośno słychać hamowanie. Natomiast w SimRail dźwięk jest ledwo słyszalny. Coś tam hamuje no ale niewiele. Jeśli planujecie dodać za rok czy dwa tryb pasażera, to też trzeba by to poprawić, bo inaczej immersja będzie naprawdę niska. No i oczywiscie ''szarpnięcie'' przy hamowaniu i przyśpieszaniu, ale o tym każdy pisał już wcześniej. Kolejna sprawa to nadal brakuje losowych stuków, puków, trzasków, pisków w kabinie maszynisty lub po prostu w wagonach pasażerskich. Wszystko jest sterylne i jednostajne. Jeszcze jedna sprawa to brak AI kierownika pociągu, który podaje sygnał do odjazdu w multi. Niby niewiele, ale człowiek czułby jeszcze bardziej że symulacja próbuje chociaż udawać rzeczywistość... już nie mówię żeby kierownik sterowany przez AI faktycznie jechał z nami, siedział w miejscu dla niego przeznaczonym i na stacjach wychodził z pociągu, obserwował sytuację i wsiadał, dając sygnał do odjazdu, bo tego to się raczej nigdy nie doczekamy. 😉
  11. Ja mam podobny problem ale nie z EN57 tylko z EU/EP07 i EP08. Nagle bez powodu samoistnie pociąg ''gaśnie''. Nigdy tak nie miałem przed aktualizacją.
  12. Też tak miałem haha. Raz stoję EC przed S1 na peronie na którym nie mam postoju, bodajże okolice Sosnowca, a tu 3 osoby wsiadają. Więcej wsiadło niż na ph. No okej... 😁 Ciekawe co z trybem pasażera? Mam nadzieję że twórcy nie porzucili pomysłu i kiedyś pozwolą nam pojeździć pociągami jako pasażerowie, podziwiać widoki i się relaksować 😉 Fajnie jakby można było wsiadać do pociągów kierowanych przez żywych graczy a nie tylko AI.
  13. No to by dodało sporej nutki realizmu. Oby kiedyś taki system się pojawił. No i gdy pociąg jest spóźniony to pasażer z końca peronu powinien biec na pociąg a nie iść dumnie z prędkością 4km/h... zresztą, jego nawet na końcu peronu nie powinno być. Jak peron ma 300m długości, to pasażerowie gromadzą się na przestrzeni 50 metrów, głównie koło ławek, pod wiatami itp. Wtedy maszynista musi zatrzymać skład w miejscu wygodnym dla pasażerów.
  14. Mam tylko nadzieję że 21 listopada to ostateczny termin. Jak znowu przeniosą to serio chyba zostaną tu tylko entuzjaści, których jest garstka.
  15. Szkoda że twórcom nie chciało się nawet napisać tego po polsku. Znam angielski i dla mnie to nie problem, ale zdaję sobie sprawę z tego że są osoby, które nie znają i muszą posiłkować się google translatorem, który sporo słów tłumaczy bez kontekstu. Czyli jeszcze 3 tygodnie czekania. No okej, mi pasuje, wolę dostać produkt dopracowany niż byle co. Oby tylko nie było 21 listopada informacji że jednak się nie wyrobią i przekładają na styczeń, bo to już będzie przegięcie.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy