Jump to content

lukitram

Member
  • Posts

    139
  • Joined

  • Last visited

Other groups

SimRail Playtests Early Access

Reputation

23 Excellent

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. A to przepraszam, nie doczytałem.
  2. Nigdzie w patch logu nie piszą by to naprawili więc czemu ma ich nie być?
  3. Semafor D na posterunku odgałęźnym Staszic podaje sygnał S2. Powinien być to raczej sygnał S10, gdyż droga przebiegu idzie po rozjazdach w kierunku zwrotnym, semafor posiada cyfrę 2 w indeksie górnym, system podpowiedzi wskazuje prędkość 40km/h, tarcza ostrzegawcza oraz powtarzacze pokazują Os4 i Osp4. Sytuacja zdarzyła mi się dwukrotnie.
  4. Kierunek jazdy Juliusz. Ograniczenie odnoszące się do kilometra 21,4 jest poprzedzone przez W8 w kilometrze 22,0. Jest zatem 600m drogi hamowania zamiast 700m jeśli jest tu szlakowa 70km/h. To samo dotyczy ograniczenia w km 21,2. W przypadku wskaźnika W8 (3) oraz W8 (5) które odnoszą się do zmian prędkości drogowych w obrębie Julisza odległość jest prawidłowa (a nawet większa).
  5. Zarośnięte wejścia na peron.
  6. W okolicy torów LK nr. 20 w rejonie rozjazdów krzyżowych nr. 217 i 218 znajdują się zakończenia torów z kozłami oporowymi. Przy kilku z nich brakuje poduszek ziemnych a końce torów i kozłów lewitują.
  7. Warszawa Centralna - na wjeździe znajduje się W27a zmniejszający prędkość z 80 do 60 km/h, jednak brak wskaźników W8 dla obu torów od strony Warszawy Wschodniej.
  8. W27a to zmiana prędkości drogowej. Poprzedzona jest ona w przypadku zmniejszenia prędkości wskaźnikiem W8 (biały trójkąt z cyfrą podpowiadającą prędkość). Wskaźnik W8 poprzedza też ograniczenia stałe które osłaniają wskaźniki W9. Zawsze jest w długości drogi hamowania więc dasz radę wyhamować. To, że W27a zmienia drogową na 60 nie znaczy, że w tym miejscu prędkości nie ogranicza ograniczenie stałe bądź czasowe (wskaźniki W9 lub W14) lub po prostu sygnalizacja ogranicza prędkość jazdy.
  9. 264,3 - brak 264,6 - niepełna 264,7 - niepełna 265,8 - niepełna
  10. Na szlakach Sosnowiec Dańdówka - Kazimierz - DG Strzemieszyce - DG Wschodnia brakuje słupków bądź tabliczek hektometrowych.
  11. Na łuku przed Strzemieszycami mniej więcej za ToW znajduje się drzewo w skrajni. Wjazd od strony Kazimierza.
  12. Wjeżdżając od strony Kazimierza brakuje wskaźnika W8 odnoszącego się do ograniczenia pośrodku stacji (20 km/h).
  13. Dąbrowa Górnicza Strzemieszyce - W rejonie toru nr. 2 znajdują się wskaźniki We1 oraz We3. Pierwszy znajduje się przed peronem w kierunku DG Wschodniej. Wynika z niego, że należy się przygotować do opuszczenia pantografów jednak nigdzie dalej nie ma stosownego wskaźnika We2. Natomiast od drugiej strony znajduje się samotny wskaźnik We3, jednak nie jest w żaden sposób poprzedzony wskaźnikami We1 i 2. Zapewne brakuje pozostałych wskaźników.
  14. Jadąc LK62 od strony Sławkowa przed Bukowno wskaźniki W8 są w mniejszej odległości niż droga hamowania. Droga powinna wynosić 1000m a w tym przypadku jest 800m. Dotyczy obu torów.
  15. W kilometrze 13,9 na LK62 pomiędzy Wolborn - Charsznica - znajduje się w kierunku Tunelu zmiana prędkości drogowej na 50 km/h tor lewy, 70 km/h tor prawy. Do obu wskaźników W27a odnoszą się wskaźniki W8 z czego ten przy torze prawym posiada cyfrę "5" zamiast "7". Przy torze lewym wskaźnik się zgadza.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy