Jump to content

Finek

Member
  • Posts

    46
  • Joined

  • Last visited

Other groups

SimRail Early Access

Reputation

18 Good

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dzień dobry Jadę sobie grzecznie TME324234 na serwerze PL2 i w Sędziszowie na koniec ku mojemu zaskoczeniu, bot śle mnie na tory GT. Myślę sobie: Ciekawie, tu jeszcze nie jechałem... i nagle zauważam, że... wpuścił mnie na tor bez trakcji... Wiadomo, gra tego nie uwzględnia. Potem dostałem zezwolenie na jazdę i pokonałem ostatnie 500m. Ale byłoby dobrze, jakby jednak wpuścił mnie na tor bok, a te 2 tory Bot miał wyłączone 🙂 SimRail_log_2025-01-26_17-18-11.txt EDIT Aj, zły dział. Mogę prosić o przeniesienie do właściwego? Przepraszam za błąd, nie zauważyłem, że wpisałem w single.
  2. Witkorkruk. Musisz więc spróbować po aktualizacji. Zmniejszono ruch na zachodniej części mapy (od linii Psary-Starzyny-Tunel na zachód) aby zwiększyć na odcinku Kraków-Starzyny (w tym do Psar i Warszawy). Więc jest szansa, że te nastawnie najmniej ulubione zyskają nowy czar.
  3. Racja. Łazy Ła i Łc odwrotnie są. Mój błąd. Poprawione 🙂 Tak to jest jak pisze się z pamięci na posterunku 🙂 To co przedstawiłem nie chcę, aby była to odebrana jako krytyka (może tak wyglądać), Ależ co kto lubi. Każdy lubi coś innego. I właśnie po to jest temat. Aby każdy powiedział co myśli. Ja np. lubię klimat Juliusza, ktoś inny może uwielbiać ruch na Tunelu 🙂 I właśnie po to napisałem, aby każdy mógł sięwypowiedzieć, więc nie uważam tego za krytykę i cieszy mnie twoja opinia 🙂 O Juliuszu Wyliczasz kiedy przejazd trzeba zamknąć? Jeśli chodzi o współpracę z Dandówka to raczej Południowy i Kazimierz muszą się bardziej dogadywać z nią. Tak. Bez mapy, Wyłączona podpowiedź, co jedzie... [teraz zostawiłem włączone, bo jak pisałem, to czasu się nie liczyło) I tak, aby gracze nie denerwowali się, że nie ma przejazdu, ani przejazd nie był za długo zamknięty. A co co dogadania, to jak puszczą bez zablokowania bloku (a to wielu robi), to potem są jazdy... Choć teraz asystent podpowiada i trochę to ułatwia, ale i tak łapię wciąż graczy, co mają zablokowany tor... I fakt. W Zawierciu tego towarowego co leciał do Knapówki brakuje.
  4. Jako, że właśnie zakończyłem maraton dyżurny (od 29 XII, gdy zrobiłem Obieżyświata uparłem się, żeby zrobić Starszego Dyżurnego Ruchu): postanowiłem porozmawiać o dyżurkach. Jakie wy macie o nich opinie? Jaka jest twoja najbardziej znienawidzona nastawnia? A którą uwielbiasz i dlaczego akurat [Sosnowiec] Juliusz? Moje podsumowanie: Katowice - ciekawa stacja, ale jak tylko inni dyżurni nie uzupełniają EDR i Katowice Zawodzie nie pilnuje, zgłaszając wcześniej, że jedzie pociąg ze złą godziną, można doprowadzić do faktu, że trzeba rwać ustawione wyjazdy, bo jednak zanim wyjedzie ekspres, trzeba ściągnąć osobowy na 3-4 peron. Dobra tylko w graniu w dobrym tandemie Katowice Zawodzie - Ciekawa stacja do grania w tandemie z graczem w Katowicach. Fajne widoki na pociągi (Jako, ze dojechaliśmy do rozdroża, no to najpierw trasa na Olkusz) Sosnowiec Południowy - Bardzo lubiłem tą stację, gdy miał tu PT towarowy do Maczek. Teraz leci luzak i jest mniej problemów, ale dalej ma swój urok. Jedna z moich ulubionych Sosnowiec Kazimierz - Po ostatnich zmianach bardzo ciekawa stacja. Mały trójkąt, a jakże urokliwy Dąbrowa Górnicza Wschodnia - Gdy nie było nastawni DZB, lubiłem tu wchodzić i wciąż bardzo lubię. Trudne połączenie ze Strzemieszycami (często wielu graczy popełnia tu błąd), krzyżujące się tory, znajoma okolica. Moja PRAWIE najulubieńsza stacja Jak wschodnia, to musimy też odnogę Juliusz-Dorota-Huta Katowice na DZB zrobić. Juliusz - zostawię na koniec, jako, że był w pytaniu 😉 Dorota - Ciekawa stacyjka. Jedna z moich ulubionych. Fajny widok, krzyżowanie szlaków... Szkoda tylko, że na radio sąsiaduje tylko ze stacjami AI lub pustymi... Dąbrowa Górnicza Huta Katowice - Powiem, że nudna stacja... Kiedyś w przeszłości ciekawy węzeł. Teraz tylko nudne przerzucanie pociągów... Choć PKP obecnie chce reaktywować tory z tej stacji na Dąbrowę "główną"... No, ale to plany realne, a nie w grze. Ale tą pozostałość niegdyż węzłowej stacji na "zwykłe dołączenie" czuć tutaj... I właśnie to przygnębienie, słabe widoki i niezbyt ciekawy rozkład powoduje, że to moja najmniej lubiana stacja. Sławków - Akurat mam złe wspomnienia z miastem, ale sama stacja... przyjemna. Ale dużo skakania po kamerach, aby zamykać przejazdy... No i widok słaby, bo siedzi się w peronie... No i towarowe nie mieszczą się na bocznicy i trzeba jednak słać dalej Bukowno - W zasadzie taki Sławków 2.0. Nic specjalnego, ale przyjemnie tu powiedzieć i pomóc graczom, co pytają o ruch w Olkuszu. Stawiam wyżej od Sławkowa Tunel - (raport z obdukcji) Kierowcy sprali dyżurnego na kwaśne jabłko. Duży ruch powoduje, że kierowcy chyba zlinczują dyżurnego. Jeszcze się szlabany nie podniosą, a ci już z piskiem opon na przejazd, bo zaraz go zamkną... Do tego Charsznica... Jak trafi tam gracz i nie będzie uzupełniał EDR, to bez kontaktu z mapą, to ciężko opanować ten ruch. Przy semaforze od Charsznicy przydałby się dodatkowy blok do wykrywania zajętości, gdy pociąg jest blisko... Jak sobie naprawdę tu radzą? Meldują się maszyniści, gdy są blisko tarczy? Czy może w realu EDR jest bardziej wiarygodny? No i kiepskie widoki. Jest się tak nisko, że podwozie można pociągom oglądać. Prawie najbardziej nielubiana... Prawie. Kozłów - No, fajna, wymagająca mapa. Dobre widoki, ciekawe połączenia... Powiedziałbym, że obecnie wymagająca najwięcej umiejętności. No to wracamy do linii numer 2... a w zasadzie 1. Czyli Katowice-Warszawa Katowice były, to teraz Sosnowiec Główny Choć ciekawy ruch i układ torów (i te 2 linie na Południowy), to jednak sprowadza się do przesyłania prawo-lewo. Wygląda strasznie, ale jest prosta... I powiem, że dla mnie trochę nudna. Będzin O wiele bardziej go lubię od Sosnowca. Po pierwsze pulpit kostkowy. Po drugie to przepuszczanie pociągów. Jedno wymuszone, drugie czasami wynikające z gry i opóźnień. Interesująca stacja. Dąbrowa Górnicza Niby powinienem lubić moje miasto, ale ta stacja jest jakoś nudna... Jest się raczej dyżurnym przejazdów... Dąbrowa Górnicza Ząbkowice Dałbym ją moją najbardziej ulubioną. To tu w wieku kilku lat na DZB ustawiłem kurs intercity do Katowic (znaczy kazali mnie wciskać, świeciły się lampki, a potem pociąg po nich i na zewnątrz pojechał). Widać stąd mój dom. Fajne widoki, fajne połączenia. No i historia tego jednego z większych dworców kolei Warszawsko-Wiedeńskiej Niby ogromna, a jednak prosta. Dałbym jej ocenę najwyższą, że to moja najbardziej ulubiona stacja... ale ile naprawdę tu jest po prostu sentymentu do niej? Faktu, że obok jest miejsce "u pociągu", gdzie z babcią przychodziłem oglądać jadące pociągi... Ta krzyżowa zwrotnica, co tak głośno się przekładała, że aż na nastawni było ją słychać (na niej pokazywano mnie, jak pulpit działa)... Stąd, tylko drugie miejsce [w pierwszej wersji postu Łazy Ła opisałem jako Łc, Łazy Łc jako Ła, dziękuję za zwrócenie uwagi] Łazy Łc - prawo-lewo naprawdę tylko... ale aż 3 linie. No i trzeba z Łazami żyć w zgodzie, bo jak za późno się melduje, to przebiegu się nie uda zrobić... Ale lubię ją, za tą różnorodność Łazy - Mniej lubię od Łc. Tak naprawdę, to tu po prostu się przerzuca, co wcześniejsze Łazy wysyłają... O't nic specjalnego. Łazy Ła - Tu się można pobawić... Zwłaszcza z kolegą na Zawierciu. Kiedy wysłać towarowy? A może jednak przepchać po głównym? Czy tylko na Zawiercie GT słać? Do tego kilka się zbiera i trzeba je na inne tory zbierać... No, moje ulubione Łazy. Zawiercie - Takie Łazy Ła, tylko z peronami 🙂 Bo i towarowe się na GT grupuje i kolejno odsyła i krzyżowania. CMK'a, czy stara kolej Warszawsko-Wiedeńska? Na mojej TOP liście się znajduje Góra Włodowska - Prosta stacja z możliwością mijanki. Niby wielki banał, ale... gra na multi pokazuje, że czasami tu jest co robić. Do tego to jedna z pierwszych nastawni na które grałem. Obok biegnie droga na której często robię biwak z widokiem na pociągi, gdy wybieram się na północną jurę... Lubię tę stacyjkę. Psary - Funkcjonalnosć - wspaniała. Widoki? Tragiczne. W dole? Ja z okna tylko podwozie widzę w zasadzie. Na pewno ciekawa, ale.. po prostu posterunek rozgałęźny i tyle. Knapówka - Takie Psary-mini, ale z lepszym widokiem. Stawiam ją wyżej od Psar. Bardzo przyjemna, dobra do rozpoczęcia zabawy i satysfakcjonująca. Tu zaczynałem dyżurowanie w SimRail i ciągle ją stawiam wysoko. Włoszczowa Północ - I jest co robić i trzeba planować... Takie Zawiercie, tylko bez GT. W zasadzie... Fajnie wejść, ale wolę inne Olszamowice - Po połączeniu z Pilichowicami (które kiedyś było moją najmniej lubianą) to interesująca stacja. Trzeba pilnować ruchu do Opoczna, aby szedł prawidłowo, a ma się z nią dobry kontakt. Fajnie gra się w parze z graczem z Opoczna Pilichowice - celem wspomnienia. Nie chodzi o to, najmniej lubiana, bo tylko przerzucanie... Ale gdy była osobną, to wymagała łączności z kompenentymi graczami z Olszamowic... Bo jak się źle słało na Opoczno to się zbierało opieprz za Olszamowice... a jak się grało w Opocznie, to tu zwykle nikt nie siedział i nawet łączności z Olszamowicami nie było. Opoczno Południe. Mocne 3 miejsce. 1 peron, potrzeba pilnowania kolejności, przy opóźnieniach kolejki... Jest tu co robić... Do tego współpracy z Olszamowicami i Idzikowicami wymaga... Po DZB, moja trzecia stacja z wyboru. Idzikowice. Fajny pulpit. I masa niewykorzystanego potencjału. Z jednej strony ustala się kolejność dla Opoczna... ale wolę bardziej Olszamowice... Choć nie powiem. Pulpit robi wrażenie. Strzałki - O't tu minąć, tu przerzucić. Nic specjalnego... No, ale po dołączeniu Białej Rawskiej... Ma się tu trochę roboty Biała Rawska - dawniej mało grałem... ale nie była jak Pilichowice, bo nie było nawet odpowiedzialności... Dla mnie była wtedy najnudniejsza... ale nie najmniej lubiana Szeligi - Jak Strzałki, ale bez drugiej stacji. Szkoda, że nic na Marków nie jeździ. No, ale i tu czasami trzeba ustalać kolejności. Korytów - Szeligi 2.0. Nic specjalnego, ale też i nic nudnego. Też można się pobawić. Zwłaszcza wtedy, gdy nic nie jedzie z 1 strony, a jest duży ruch z Grodziska i dwoma torami śle się pociągi. No i na tej stacji zakończyłem maraton 29 XII-4 I, gdy po zrobieniu obieżyświata, wziąłem się za Starszego Dyżurnego Ruchu. Grodzisk Mazowiecki - Stacja Min-Max... Godziny nudy i przerzucania na prawo i lewo z ziewaniem... i godziny parzyste, gdy dodatkowy pociąg do Krakowa powoduje chaos... I za te godziny parzyste duży plus. Ale tak, to raczej nudna. Pruszków - Powiem tak. Przeszedłem. I jakoś nie mam ochoty wracać... Słanie prawo-lewo i tylko to wpuszczanie z Warszawy Towarowej w Józefinowie ciekawie. No, ale na PL2 tu się nie wepchnąłem w godzinie szczytu i może wtedy tu się robi coś ciekawszego. Ale wolę Grodzisk. No i dalej są Warszawy AI, więc wracamy w kierunku na Kraków. Docieramy do Psar i skręcamy na południe. Starzyny-Sprowa. No... No... Interesujące. Łączmy dwa szalki w jeden, przepychamy pociągi na południe... długie odcinki, potrzeba pilnowania, aby nie robić nic z opóźnieniem... Jest tu ciekawa zabawa... Do tego połączenie kostki i komputerowego sterowania? No i ładny widok. Fajne, ale... za długo jadą po tych szlakach... Mijamy Kozłów i Tunel i wpadamy do Miechowa. Tu powiem, że na razie mam po około 2h na każdej stacji i mogę zbyt powierzchownie oceniać, więc proszę o wyrozumiałość: Miechów. W zasadzie obecnie wydaje się nudna. Po prosto w prawo i lewo. W zasadzie nawet nie miałem potrzeby robić PT... Bo wcześniejsze stacje zbyt to kolejkują... Po prostu nie ma tu co robić Słomniki - Taki Miechów na prochach. W zasadzie mam podobne uczucia. Niedźwiedź - LUBIĘ! Fajna stacja. Fajny widok. Do tego przepuszczanie. Długi szlak w jedną stronę... Na pewno tu wrócę! I może być w czołówce lubianych Zastów - Przypomina mnie moją ulubioną stację. Niby tylko prawo-lewo i przejazd, ale... tu na pewno muszę wrócić! Raciborowice - Jedna odnoga, ale przy współpracy z graczem w Batowicach potrafi bawić. Kraków Batowice - Tu krzyżujemy, tu z toru jednego nie można na lewy wysłać... Możliwe, że ma pazur, ale dla mnie było to nudne przerzucanie z prawa na lewo. Może muszę dać jej jeszcze 1 szansę Kraków Przedmieście - Grałem z kolegą na Batowicach. I powiem, że obok Niedźwiedzia bardzo dobrze się tu bawiłem. Niby moja rola to tylko pilnowanie odnogi i kierowanie we właściwą stronę... Ale fajne widoki na pociągi i poczucie, że trzeba tu planować. Czuć tu odpowiedzialność małej stacyjki. Na tej trasie jedna z moich ulubionych. No i pozostał zwycięzca. Jak widzieliście najmniej lubiana jest Dąbrowa Górnicza Huta Katowice. Jakby powstała wersja tej linii z lat 80, to bym ją pewnie lubił, ale obecnie najmniej. A moja ulubiona stacja to... [Sosnowiec] JULIUSZ! Już pojawiają się pytania. Że co? To tylko prawo-lewo i przejazd! Nie ma tu nic do roboty! Oj, jest. Ilekroć jadę przez Juliusz na Dańdówkę zastanawiam się, czy gracz na Juliuszu umie z Dańdówką współpracować, czy wyśle mnie na Sz i będę mu tłumaczył, jak obsługiwać tą nieprostą stację. A Dańdówka błędów nie wybacza! Wielu zarzuca jej winy, które zwykle ponosi Juliusz, Południowy i Kazimierz razem wzięte. Do tego trzeba planować... Niby można zamknąć przejazd i mieć wyje... chane. Ale obserwowanie jak po przejeździe ten korek pod przejazd się rozładowuje... bezcenne. Do tego trzeba pamiętać o czasie jazdy od Doroty... No i fajważniejsze. Jest się zaraz nad torami z pięknym widokiem na wolno defilujące pociągi. (zdjęcie sprzed wprowadzenia ładunku na wagony towarowe) Po prostu przyjemnie się patrzy na ten przejazd, te pociągi... Można się tu zrelaksować i cieszyć widokami, a także widzieć efekty swojej pracy. Wielu uważa ją za nudną, ale w tej nudzie jest dusza.. To po prostu stacja z duszą... I ja tą duszę uwielbiam. Lubię stać przy oknie i patrzeć z góry, jak jeden pociąg jedzie 20km/h od Dańdówki, a drugi zwalnia jadąc przez przejazd... a w tle widać pociąg na Porąbce... Po prostu piękny obraz... Nawet w nocy, bo jest dobrze oświetlona. (zdjęcie z serwera PL2, dziś, dosłownie sprzed chwili) Notabene właśnie z niej na serwerze PL2 piszę teraz tą wiadomość. No i często jest wolna, bo niedoceniana. I właśnie za to najbardziej uwielbiam tą stację... Na drugim miejscu stawiam DZB (Dąbrowa Gónicza Ząbkowice), ale to miłość do mojej małej ojczyzny... i na trzecim Opoczno Południe. Z drugiej strony na liście NIElubię przodują: Dąbrowa Górnicza Huta Katowice, Miechów i Tunel, na którym gra powinna być ciekawa, a dla mnie jest bardzo nieciekawa i zamiast bawić, stresuje. A jakie są wasze opinie?
  5. A mnie osobiście brakuje Gagarina... w tym w wersji szeroki tor, co by równolegle do składów normalnych jeździł od Sędziszowa do Sławkowa i z powrotem... Tory są, nie kolidują z innymi... a Gagarina praktycznie do wielu towarowych można by było podpiąć.
  6. Cześć. Dziś grając na Miechowie wyszedłem rozejrzeć się po okolicy (to był serwer PL1). Naprzeciw dworca, za parkingiem zauważyłem okna domu... same okna. https://cdn.discordapp.com/attachments/1151895973702942740/1325085331665588236/image.png?ex=677a8161&is=67792fe1&hm=53502ab322340b2ddf17d6bd967e44a1bff6d4a8991bb7e76f2f95e30947fd7f&= Nie wiem, czy to błąd u mnie, czy dla jakiegoś domu nie jest ustawiony model ścian, ale wolę zgłosić.
  7. "10. Cyku-cyku - elektryczny zespół trakcyjny serii EN57." Spodobała mnie się ta nazwa 🙂 Ciekawe skąd (patrzy na sprężarkę) 🙂
  8. Cześć Dziś podczas gry postanowiłem pojechać z Grodziska do Warszawy towarowym z Dąbrowy. Otwieram sobie rozkład, a tu niespodzianka. Gra podaje mnie tylko tą część trasy, która jest na odcinku Dąbrowa Górnicza-Zawiercie. Dalsze karty rozkładu są puste. Rozumiem, że to może wynikać z tego, że serwer o 5:36 generuje ten pociąg w "południowej" części mapy, a gra szukając rozkładu bierze pierwszy z pasującym numerem (nie zauważając, że pociąg potem generuje się ponownie dalej), ale przydałoby się, aby rozkład zawierał też część "warszawską" SimRail_log_2023-12-13_11-04-16.txt
  9. Cześć Mam pytanie do braci kolejarskiej i lepszego działu znaleźć nie mogę Pochodzę z rodziny kolejarskiej, mój dziadek był maszynistą na EN57 (a wcześniej i na parowozach). I z nazwą "kibel" pierwszy raz spotkałem się... W SimRail. Nie, abym szukałem daleko poza rodziną i osobami z pracy rodziny, ale zawsze... W rodzinie i zakładach Łazy-Dąbrowa Górnicza Ząbkowice zawsze były nazywane "jednostką" (lub rzadziej ENką). I tu mam pytanie. Czy to jakieś lokalne nazewnictwo z Zakładu Łazy, czy też może to było oficjalne, a fani kolejnictwa nie akceptowali tej nazwy?
  10. Jechałem dziś z Dąbrowy Górniczej Wschodniej do Łaz i nagle w Koźle patrzę... tor zasypany, mimo, że używany... Wtedy myślę... Dziwna decyzja.. Gracze jeżdżą tym torem, a ustawiono w nim teksturę śniegu, jakby był zapomniany? Ale dojeżdżam do Dąbrowy Towarowej, wjeżdżam na tor Dąbrowa Górnicza Towarowa-Łazy... I patrzę... a tu mogę zajrzeć pod teksturę śniegu, bo nagle na części torów (konkretniej na najbliższym zakręcie) jest ona po prostu wyżej zawieszona: Zrobiłem zdjęcie po przejechaniu zakrętu. Nie wiem, czy tekstura powinna być niżej (czyli, że szyna będzie wystawać), czy tor ma wyglądać na zasypany (ale wtedy brakuje łącznika między "zasypanym, a nie zasypanym"... W moim odczuciu na tej trasie tekstura śniegu "wisi" zbyt wysoko i szyna się po prostu w niej chowie... SimRail_log_2023-12-10_13-24-37.txt
  11. Jadąc EN-57 z Zawiercia do Myszkowa wyprzedzał mnie pośpieszny do Góry Włodowskiej. Patrzę, a na lusterkach... nie widać kół... Owszem, nie gram na "wszystko na ultra", ale choć płaska tekstura jak w kartonowych modelach by się przydała... Drzwiom też się oberwało i ich nie ma w wagonach Z drugiej strony ustawienia nie są aż tak niskie... SimRail_log_2023-12-10_13-24-37.txt
  12. Cześć Jeżeli temat jest otwarty mimo aktualizacji, to przepraszam, bo pamiętam, że przy poprzedniej był zgłaszany, ale dalej widzę ten sam błąd, a temat jest w archiwum: Na drodze przechodzącej obok Juliusza, znak drogowy skierowany w stronę przejazdu z rogatkami wskazuje wciąż przejazd kolejowy bez zapór i odwrotnie... przy przejeździe bez zapór do zakładu, wskazuje na przejazd z zaporami.
  13. Cześć Dziś wieczorem naszło mnie na sprawdzenie, czy błąd z ToN w DGHK został naprawiony (tym razem na PL2) Spojler: Jeszcze nie 😉 Ale skoro już pojechałem, to dojadę do końca. Minąłem Zawiercie i jadę na pomarańczowe... Potem na SBL HUD pokazuje czerwone.... a ja widzę tylko zielone. Mówię sobie: "Pewnie sąsiedni tor". Ale jadę, jakby to był sygnał dla mnie. Będzie temat do dyskusji, skąd maszynista ma wiedzieć, że to nie sygnał dla niego... nagle patrze... I oczom nie wierzę... To mój sygnał S2! Coś jest nie tak... Spróbowałem przejechać... I oczywiście gra mnie rzuciła do tyłu, bo minąłem S1... Błąd dotyczy SBL 2692. Sąsiadujący z tym 2707, który już zgłaszano jako błędny (ale na torze 1, a nie 2): Błędne działanie SBL mogło doprowadzić do kolizji, której żaden wirtualny mechanik by nie chciał... Albo (jeżeli to błąd HUD) gra niepotrzebnie mnie zatrzymała... Po chwili sygnał zmienił się na zielony też na HUD i gra normalnie mnie puściła... SimRail_log_2023-11-25_21-59-44.txt
  14. Korzystając z naprawy linii 4439XX postanowiłem przejechać się nią i jadąc na serwerze PL3 ze Strzemieszyc do Huty Katowice dostrzegłem coś dziwnego. Tarcza Ostrzegawcza do semafora wjazdowego (ToN) od strony Strzemieszyc świeciła ciągłym światłem informując o zbliżaniu się do sygnału S1, pomimo, że HUD, jak i widoczny w oddali semafor, wskazywał sygnał zezwalający na jazdę z ograniczoną szybkością. (zdjęcie słabo oddaje, ale tarcza nie mrugała, czas realny 21:30) Nie mam 200% pewności, czy to nie był jakiś błąd graficzny, ale wolę to zgłosić. SimRail_log_2023-11-22_20-28-18.txt Edycja Postanowiłem wsiąść na kolejny pociąg. Co prawda czekałem 30 minut przez korek na DZB, ale powtórzyłem. Przy okazji "zmrożone" białe przewody zobaczyłem, ale to inny temat. Tarcza świeci stałym światłem, mimo sygnału zezwalającego na jazdę... SimRail_log_2023-11-22_22-19-11.txt
  15. Czyli Wolbrom nie może do Jaroszowca wysłać pociągu po torze lewym z sygnału i musiałby to robić pisemnym rozkazem, więc wyjazd byłby na Sz? W sumie wtedy całkowicie układ by pasował... Aż muszę spojrzeć, czy są wjazdowe na torze niewłaściwym podczas następnego przelotu...
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy