-
Posts
20 -
Joined
-
Last visited
Other groups
SimRail
Playtests
Early Access
Reputation
5 Neutral-
-
-
Stojąc na postoju nudziło mi się i sprawdzałem jakie oświetlenie czoła lokomotywy można zapalić TB1 w Dragonie świeci się po złej stronie nie wiem jak to jest w Traxxie
-
Co do zgłaszania przelotów/wjazdów lub wyjazdów nie jest to w obowiązku dyżurnego ruchu poza tym po wskazaniach semafora wiesz czy masz przelot czy na bok. np. na wjazdowym masz s2 to wiesz że masz przelot jak s5 jedziesz na wprost bez wyjazdu jak s13 na bok bez wyjazdu polecam nauczyć się sygnałów wyświetlanych na semaforach nie jest tego aż tak dużo
-
-
Przygotowałem bardzo ciekawe według mnie usprawnienie dla dyżurnych ruchu, a mianowicie dodanie do EDR zakładki "Analiza pociągu" , w której znalazłyby się najważniejsze informacje na temat danego pociągu jak lokomotywa np. EU07-096 masa pociągu np. 2800 ton długość składu np. 400m i nazwisko maszynisty może być dowolne wygenerowane np. Kowalski. Poza tym bardzo fajnie było by zobaczyć przewoźnika w zakładce wykaz pociągów tak jak było to w Playtestach i na początku Early Access przed wprowadzeniem obecnego EDR. Poniżej załączam obecny stan EDR i przerobiony pod najważniejsze informacje, starałem się odwzorować układ rubryk jak w prawdziwym EDR.
-
-
Na serwerze EN3 taj jak w temacie pociąg 42936 jest na szlaku do Zawodzia a na pulpicie dalej jest na torze 8. Na torze 8 są 2 pociągi, ponieważ upewniłem się że tor jest wolnuy i wpuściłem tam n Sz 42936. 42110 na torze 10
-
kem0vski changed their profile photo
-
Po objęciu ruchu w Juliuszu po bocie zauważyłem, że bot zbyt szybko zamyka przejazd aby podać przelot dla zbliżających się pociągów. Pociąg z Doroty miał do semafora 3km z przejazd już był zamknięty