-
Posts
10 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
1
Other groups
SimRail
Early Access
Druith last won the day on December 6
Druith had the most liked content!
Reputation
25 ExcellentRecent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Widzę, że mój post wywołał u niektórych ogromny przypływ poczucia humoru. Cieszę się, że chociaż komuś sprawiłem radość — nawet jeśli wynika ona z braku zrozumienia treści. Nie każdy musi dyskutować merytorycznie, prawda? Niektórzy najwyraźniej preferują komunikację na poziomie „haha, nie wiem o co chodzi, ale się pośmieję”. Gdyby dało się rozwiązywać problemy śmiechem, pewnie dawno mielibyśmy idealną społeczność w SimRailu. Niestety, w prawdziwym życiu drwiny nie zastępują argumentów. Ale oczywiście gratuluję wszystkim, którzy poczuli się lepiej dzięki temu, że mogli coś wyśmiać – zawsze to jakieś osiągnięcie. @dadamets2 Gdybym miał jakikolwiek wpływ na rozwój SimRail, to kwestie takie jak save byłyby rozwiązane dużo wcześniej. Niestety jestem tylko graczem – czyli dokładnie kimś, kogo opinia w praktyce nie ma większego znaczenia. Od trzech lat mamy tu ten sam schemat: społeczność prosi, zgłasza, analizuje… a decyzje zapadają jakby kompletnie poza uszami osób odpowiedzialnych. Nie mam więc złudzeń – jeśli twórcy przez tyle czasu nie zauważyli potrzeby zmian, to raczej nie zrobi tego jeden komentarz więcej. I nie chodzi o to, że się obrażam – po prostu trudno nie zauważyć, jak bardzo zdanie graczy jest tu traktowane z przymrużeniem oka.
-
Słuchaj kolego, naprawdę nie musisz mi tłumaczyć, jak powinienem traktować grę komputerową tą czy inną. Mam już swoje lata i zdążyłem zobaczyć w życiu znacznie więcej niż to, co oferuje ta – bądźmy szczerzy – produkcja, która z gry pełnej nadziei po prawie trzech latach ‘prac’ stała się już tylko przeciętna. To, co jednak potrafi mnie autentycznie wyprowadzić z równowagi, to fakt, że zwyczajne, łajdackie zagrywki dwóch graczy są traktowane jak prawda objawiona. A wszystko dlatego, że osoby decyzyjne wolą działać bezmyślnie, zamiast sprawdzić, co faktycznie miało miejsce. Efekt? Kara wymierzona na podstawie fantazji i pomówień. I tak naprawdę właśnie na to chciałem zwrócić uwagę w moim pierwszym poście. Jeśli komuś z osób decyzyjnych nie spodobają się moje słowa i w efekcie otrzymam pod jakimś wydumanym pretekstem permanentnego bana, to również jestem w stanie to przyjąć. Przeżyłem w życiu wystarczająco dużo, żeby nie uzależniać swojego samopoczucia od tego, czy mogę akurat grać w SimRail w trybie online.
-
Niestety, ja otrzymałem bana za rzekome używanie wulgaryzmów i wyzywanie innych graczy, mimo że nic takiego nie miało miejsca. Co więcej, osoba, która mnie zgłosiła, nie mogła posiadać żadnych nagrań potwierdzających te oskarżenia — bo w danym momencie zwyczajnie nie dało się ich mieć. Zostałem fałszywie pomówiony, a zgłaszający prawdopodobnie poprosił swoich znajomych, aby również złożyli podobne raporty. W efekcie otrzymałem niesprawiedliwą karę bez realnych dowodów. A wszystko przez to że powiadomiłem tę osobę że wysyłam na nią raport za złośliwe zachowanie i utrudnianie gry. Co zresztą uczyniłem.
-
Dziękuję za odpowiedź. Muszę jednak dopytać, bo z przedstawionej informacji wynika coś, co budzi spore obawy. Czy to naprawdę działa w taki sposób, że mogę zgłosić dowolnego gracza, pisząc w raporcie, że obrażał innych wulgarnie lub dopuszczał się zachowań, które nigdy nie miały miejsca — to taka osoba może otrzymać niesłusznego bana? Jeśli tak, to system zgłoszeń wydaje się wyjątkowo podatny na nadużycia. Czy istnieją jakiekolwiek mechanizmy weryfikacji, które chronią graczy przed taką sytuacją?
-
Dzień Dobry, mam kilka pytań do twórców SimRail lub moderatorów i będę wdzięczny za wyjaśnienia: Czy na serwerach publicznych zawsze obecny jest moderator nadzorujący rozgrywkę? Czy rozmowy głosowe prowadzone podczas sesji są w jakikolwiek sposób nagrywane lub archiwizowane? Czy komunikaty z czatu tekstowego są gdzieś zapisywane i czy istnieje możliwość ich późniejszego odczytu? Z góry dziękuję za odpowiedź!
-
W takim razie to nie ma sensu nazywać tej gry symulacją. Równie dobrze można uprościć i uruchamiać każdą lokomotywę czy jednostkę jednym przyciskiem. Po co przełączać zawory napełniać sprężarkę pantografów?. "Zaokrąglijmy" również to. Jeżeli w Dragonie tempomat ma mieć ustawienia płynie to uważam że tutaj też tak powinno być. Mnie osobiście psuje to rozgrywkę.
-
Po aktualizacji w Dragonie 2 niewłaściwe działa tempomat. Wcześniej działał płynnie a obecnie działa tak samo jak w traxie czyli skokowo. Sterując tempomatem w Dragonie widać że dodajemy prędkość co 1% a prędkość przeskakuje co kilka procent o 5 km/h. Pozostałe ustawienia są "martwe"
-
Mam nadzieję że w niedalekiej przyszłości podciągną linię do Częstochowy. Jakby nie było to też szlak kolei Warszawsko-Wiedeńskiej. Przy okazji można zrobić trasy na przykład Częstochowa - Gliwice, Częstochowa - Włoszczowa itd.
-
Rozumem, ale mam nadzieję że nie odbędzie się to kosztem rodzimych tras i maszyn.
-
Hmm... osobiście wolałabym rozwijanie sieci tras w Polsce. Dla mnie trasy w innych krajach są zbędne. Ale jest to tylko moje zdanie. Grałem w serię TSW itp. i one mnie tak nie wciągnęły jak SimRail. Ten symulator ma klimat właśnie dlatego że jeździmy w Polsce i znamy te miejsca.